Last news in Fakti

21 Януари, 2014 09:05 6 846 15

SsangYong сменя името си

  • ssangyong-
  • mahindra & mahindra

Индийският автомобилен гигант Mahindra & Mahindra, чиято собственост от три години е SsangYong, смята да промени името на корейската марка във възможно най-кратки срокове. В интервю за телевизионния канал CNBC-TV18 президентът на компанията-майка Паван Гоенк заявява, че сложното произношение и негативният имидж налагат спешно ребрандиране на четвъртия по големина производител в Южна Корея.

"SsangYong бе част от бизнес конгломерат, който вече не съществува. От него обаче марката наследи негативни асоциации, свързани със стачки и финансови трудности. Освен това името е прекалено сложно за изговаряне и изписване. Това двойно S е доста трудно", обяснява Гоенк.

Според The Financial Express за SsangYong предстои не само смяна в името, а и в пазарното позициониране. От Mahindra & Mahindra възнамеряват да атакуват премиум сегмента чрез повишаване на качеството, оборудването и технологичното ниво на корейските автомобили.

Разработването на новия имидж на SsangYong, чието име означава "Двоен дракон", е поверено на нюйоркската агенция Strawberry Frog. Американците ще се заемат и с цялостното ребрандиране на корейската марка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 comments

    2 1 Отговор
    ....Индииците{от дърветата}ще модернизират жълтите....
    Вълнение,смях и бурни овации в аудиторията......

    Коментиран от #2, #4

  • 2 galaxy

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "comments":

  • 3 Shmeker

    2 1 Отговор
    Приказвайте си. Тука ще се изръсят милярди долари и ще се получи добър продукт. Както стана с Хюндай и Кия
  • 4 Architect

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "comments":

    Не лошо да провериш в Google, коя ИНДИЙСКА компания притежава Land Rover и Jaguar!
    Ей така си ги плямпате едно към гьотере!

    Коментиран от #5

  • 5 comments

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Architect":

    Изглежда,Архитект-е,ти е малко трудничко да различиш
    СОБСТВЕНИК ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛ,май,.....
    Но-такова"мнение"е характерно за хора без мнение,
    доброволно и робски-покорно приели чуждото или онова,
    което ТРЯБВА !

    Коментиран от #6

  • 6 Mercedes-Benz

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "comments":

    Сега е модерно да си такъв и да го играеш ментор по сайтовете ръсейки "поучения"! Те другите не разбират само той знае нали е архитект, написал си го е човека, да сме наясно всички, да не спорим с него! Колкото до индийците, те тия от Тата вече не знам колко години са на пазара ама освен оная оп**ана бълха дето сътвориха за техния бантустан с мотоциклетния двигател и дето са я "запускали" за европейския пазар от 100 години друго значимо май не са направили. Много им се иска сега откакто купиха Ягуар и Ленд Ровър да набарат технология и да я гепят, както всички други азиатски правят - присвояват си чрез икономически похвати и изкупувайки на кило технологии да крадат градено и сътворено от белия човек!

    Коментиран от #7

  • 7 Architect

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Mercedes-Benz":

    Написал съм архитект, защото съм архитект! Ако не исках да споря, нямаше да пиша!
    Като имат пари индийците и китайците, ще си купуват и "крадат"!
    Хубаво, че им наливат пари на Ягуар, иначе и те можеха да свършат като Роувър или МГ!
    Пък какво могат това си отделен въпрос! Факт, обаче, че последните 10 години, ако индийските компании не изкупуваха и инвестираха в британски фирми и марки, и тук щяха да са като в България!
    А какво ще правят Махиндра със СангЙонг си е тяхна работа - те си държат марката!
    @comments: Я, сподели, моля, къде съм споменавал производител?
    Тата е собственик на Ягуар и ЛендРоувър, т.е. притежава търговските марки, производствените мощности и т.н. и си инвестира в развитието им! Ако иска ще ги закрива, обединява, продава, прекръства!
  • 8 comments

    1 1 Отговор
    Архитект-е,замислял ли си се,например, за това-защо
    някогашната Велика Британия вече се казва Обединено
    Кралство?
    Ми-да ти кажа,щото сигурно не знаеш и дори и през ум не ти
    минава,сигурен съм! А ще ти кажа,защото съм го видял с очите си!
    Вината е в новите поданници на Н.В.Кралицата,които вече
    надвишават "аборигените"там{надявам се-знаеш истинското
    значение на думата,затова я пиша така.}
    Та-от гледна точка на това-да не звучи твърде ГРОТЕСКО
    тъжният факт,че наследниците на някогашните Велики
    Британци са вече доста мургаво-матови,решиха да се преименуват на UK!
    И все в тази връзка-в последно време процъфтяват фирми,
    изготвящи нестандартни фирмени гербови табелки!
    Като например такава,много често срещана напоследък:
    СЪР ДЖАВАНАТАРСВИНГДЖАНТУР ШИВАНАНГАСПУРСИНГ.....!
    Доста е впечатляващо,нали,и си личи от пръв поглед,че
    човека си е наистина със "синя кръв".......
    Та,такива работи,архитекте,с приноса на маймуните от
    п-в Индустан за разцвета на някогашната наистина GB!
    Парите,наистина,могат много неща,но точно в случая-
    съмнявам се да успеят да направят червената кръв в синя!
    А опитите това да стане водят до жалки трагикомедии.....

    Коментиран от #9

  • 9 Architect

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "comments":

    Не знам защо ми обясняваш действителността, в която живея вече 21 години?
    Отлично знам колко бяха индитата и пакитата през 93, когато пристигнах да следвам в Лондон, и колко са сега...
    Че са "маймуни" не споря, че парите не ги променят - също!
    Идиотът е идиот независимо от парите или националността или расата!
    Факт, обаче, че 1/3 (че и повече) от икономиката на UK разчита именно на капитали от Индия и Китай.
    И както е тръгнало, няма да се учудя, ако след някоя друга годинка я китайци, я индийци купят Мерцедес или БМВ...
    Айде със здраве!
  • 10 comments

    1 0 Отговор
    Приемам за верни думите ти,съгласявам се с констатациите
    относно тъжните факти на днешният глобален ден и понеже
    и аз трезво и реалистично гледам на света около мен-мисля,
    че и мен вече нищо не би ме изненадало! НИЩО!
    Включително и това-вида Хомо Сапиенс безславно и жалко да
    приключи паразитното си съществуване,щом е издигнал в КУЛТ
    МАТЕРИАЛНОТО НАД ДУХОВНОТО!....
    Ама-това е друга и още по-обширна тема-затова-
    остани си и ти СЪС ЗДРАВЕ и ако наистина си там-погледни-
    от мен и за мен-БИГ-БЕНД-а и Темза...........

    Коментиран от #12

  • 11 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор
    Ако ще от Двоен дракон на Змей горянин да се преименуват все същите боклуци ще си останат.Като си спомня,меко казано,абстрактния дизайн на двата им джипа Мусо и Корандо нищо чудно,че от корпорацията им са останали само дългове.
  • 12 Architect

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "comments":

    Темза-та и Бен-а ми идват малко далечко, но Уембли ми е на три пресечки югоизточно! Надявам се върши работа!
    Наздраве и от мен!

    Коментиран от #14, #15

  • 13 comments

    0 0 Отговор
    О.К.-
  • 14 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Architect":

    В тази кал ще те изкара и Самара(внос),ама нали си дълбок,ще ти поръчаме и Ленд Ровер.
  • 15 Iaroslav Stanchev

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Architect":

    Коментар 14 не е предназначен за вас,колега.Той не е предназначен дори за тази тема.Извинете.