Отидете към основна версия

1 973 1

Още едно Audi ще запази двигателите си с вътрешно горене

  • audi-
  • a7-
  • avant-
  • двг

A7 Avant е преименувана и преработена версия на A6

Въпреки постепенния преход към електрически автомобили, Audi няма да се откаже от бензиновите комбита. Това се доказва от забелязания на тестовете A7 Avant. По същество това е преименувана и преработена версия на A6 Avant. Информирахме ви по-рано, че Audi реши да използва четни числа за обозначаване на електрически автомобили, а нечетните отиват при версии с двигатели с вътрешно горене.

Както може да се види на снимките, публикувани от Carscoops, A7 Avant има опростена каросерия, която е сравнима по размер с A5. По-голямата част от каросерията на автомобила е покрита с камуфлаж, което затруднява разгадаването на дизайна на новото комби във всичките му детайли.

На снимките обаче се вижда радиаторна решетка с модел на пчелна пита, а доста широките фарове са напаснати в непосредствена близост до нея. По-долу можете да видите вертикалните ленти на въздухозаборниците.

Прибиращи се дръжки на вратите привличат вниманието върху страничните панели. Задните светлини са свързани с тънка светлинна лента. Друг интересен детайл е чифт овални тръби на изпускателната система в ъглите на бронята.

Все още няма снимки на интериора на новия продукт. Очаква се комбито A7 Avant да получи извит дисплей като новия Q6 e-tron, който се състои от OLED арматурно табло и сензорен дисплей на информационно-развлекателната система. Предшественикът имаше MMI система с два екрана на това място. Възможно е пътникът отпред също да има собствен екран.

По предварителни данни седанът и комбито ще получат актуализирана версия на платформата MLB, наречена PPC (Premium Platform Combustion). Възможно е новото комби да е малко по-голямо от настоящото A6 Avant. Размерите на последното са 4 939 x 1 886 x 1 467 мм.

Техническите характеристики на новостта не се разкриват. Очаква се гамата двигатели на A7 Avant да бъде доминирана от хибридни и plug-in хибридни задвижвания. Plug-in хибридът най-вероятно ще получи литиево-йонна батерия с капацитет 14.4 kWh, като пробегът на електричество ще бъде около 100 км.

Известно е също, че Audi разработва S7 Sportback и Avant, както и водещия RS7. Предполага се, че последният ще има под капака си plug-in хибридна система от Porsche Panamera, състояща се от 4.0-литров V8 двигател с двойно турбо, електрически мотор и 17.9 kWh батерия. Системната мощност на този силов тракт е около 700 к.с.

Електрическото Audi A6 e-tron ще се появи на пазара това лято, а A7 Avant и A7 Sportback в началото на 2025 година. Официалната премиера на бензиновите съперници BMW 5 Series и Mercedes-Benz E-Klasse се очаква през следващите месеци.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 6 гласа.

Свързани новини