Отидете към основна версия

1 178 4

Изтекъл имейл разкрива стратегията на BYD за по-евтини електромобили

  • byd-
  • електромобили-
  • цени-
  • китай

Компанията е помолила за отстъпки във веригата си за доставки

BYD засилва усилията си за намаляване на разходите, за да запази конкурентното си предимство на китайския пазар на електромобили. Съобщава се, че компанията е поискала от доставчиците да намалят цените с 10% до 2025 г. - ход, който може допълнително да подхрани продължаващата ценова война в индустрията.

Наскоро в китайските социални медии се появи изтекъл имейл от изпълнителния вицепрезидент на BYD Хе Жичи, в който се разкриват агресивните планове на компанията за намаляване на разходите. В имейла, озаглавен „Изисквания за намаляване на разходите за пътнически автомобили на BYD през 2025 г.“, се изисква от доставчика да намали цените с 10% до 2025 г. В съобщението се заявява: „За да повишим конкурентоспособността на леките автомобили на BYD, трябва цялата верига на доставчиците да работи заедно и да продължи да намалява разходите.“

Тази агресивна стратегия идва в момент, когато китайските производители на автомобили се борят със свръхпредлагането и силната конкуренция. Въпреки това BYD се превърна в доминиращ играч, който отчита високи стойности на продажбите и стабилни маржове на печалбата. Способността на компанията да контролира разходите и да поддържа рентабилност е от решаващо значение за нейния успех.

Други производители на автомобили, включително SAIC Maxus, също предприеха стъпки за намаляване на разходите в отговор на конкурентните пазарни условия. Tesla, друг основен играч на китайския пазар на електрически превозни средства, наскоро обяви намаление на цената на своя Model Y, което подчертава продължаващата ценова война и нейното въздействие върху достъпността за потребителите.

Тъй като китайският пазар на електрически превозни средства продължава да се развива, е ясно, че стратегиите за намаляване на разходите и ценообразуване ще останат решаващи фактори за успех. Въпреки че тези мерки могат да бъдат от полза за потребителите в краткосрочен план, те също така представляват предизвикателство за производителите на автомобили, доставчиците и по-широката индустрия.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

Свързани новини