Изтекъл имейл разкрива стратегията на BYD за по-евтини електромобили

29 Ноември, 2024 12:37 875 1

  • byd-
  • електромобили-
  • цени-
  • китай

Компанията е помолила за отстъпки във веригата си за доставки

Изтекъл имейл разкрива стратегията на BYD за по-евтини електромобили - 1

BYD засилва усилията си за намаляване на разходите, за да запази конкурентното си предимство на китайския пазар на електромобили. Съобщава се, че компанията е поискала от доставчиците да намалят цените с 10% до 2025 г. - ход, който може допълнително да подхрани продължаващата ценова война в индустрията.

Наскоро в китайските социални медии се появи изтекъл имейл от изпълнителния вицепрезидент на BYD Хе Жичи, в който се разкриват агресивните планове на компанията за намаляване на разходите. В имейла, озаглавен „Изисквания за намаляване на разходите за пътнически автомобили на BYD през 2025 г.“, се изисква от доставчика да намали цените с 10% до 2025 г. В съобщението се заявява: „За да повишим конкурентоспособността на леките автомобили на BYD, трябва цялата верига на доставчиците да работи заедно и да продължи да намалява разходите.“

Тази агресивна стратегия идва в момент, когато китайските производители на автомобили се борят със свръхпредлагането и силната конкуренция. Въпреки това BYD се превърна в доминиращ играч, който отчита високи стойности на продажбите и стабилни маржове на печалбата. Способността на компанията да контролира разходите и да поддържа рентабилност е от решаващо значение за нейния успех.

Други производители на автомобили, включително SAIC Maxus, също предприеха стъпки за намаляване на разходите в отговор на конкурентните пазарни условия. Tesla, друг основен играч на китайския пазар на електрически превозни средства, наскоро обяви намаление на цената на своя Model Y, което подчертава продължаващата ценова война и нейното въздействие върху достъпността за потребителите.

Тъй като китайският пазар на електрически превозни средства продължава да се развива, е ясно, че стратегиите за намаляване на разходите и ценообразуване ще останат решаващи фактори за успех. Въпреки че тези мерки могат да бъдат от полза за потребителите в краткосрочен план, те също така представляват предизвикателство за производителите на автомобили, доставчиците и по-широката индустрия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да питам

    4 0 Отговор
    На Москвич-а ше му падне ли цената ?