Nissan привлече опитен автомобилен мениджър в ролята на Кристиан Мьоние, за ръководител на операциите в Северна и Южна Америка. Меуние, който преди това е заемал високи постове в Nissan и Jeep, е натоварен със задачата да съживи изпитващия затруднения автомобилен производител.
През последните години Nissan е изправен пред значителни предизвикателства, включително намаляващи продажби и бавен преход към електрификация. Назначението на Мьоние е стратегически ход за справяне с тези проблеми и съживяване на марката. Опитът му както на луксозните, така и на масовите пазари, съчетан с познанията му за дейността на Nissan, го превръща в ценен актив за компанията.
Основният фокус на Мьоние ще бъде насочен към увеличаване на продажбите и рентабилността на пазарите в Северна и Южна Америка. Той ще трябва да прилага ефективни стратегии, за да се конкурира с другите големи автомобилни производители и да привлича нови клиенти. Освен това ускоряването на усилията на Nissan за електрификация ще бъде от решаващо значение за запазване на конкурентоспособността в развиващия се автомобилен пейзаж.
Въпреки че назначаването на Мьоние е положителна стъпка, Nissan все още е изправен пред значителни предизвикателства. Компанията ще трябва да изпълни цялостен план за промяна, за да възстанови позициите си на пазара и да си осигури устойчиво бъдеще.