Fiat остава най-успешната марка в портфолиото на Stellantis, завършвайки 2024 година с продажби от 1.2 милиона автомобила. Въпреки спада от 11% в сравнение с предходната година, италианската марка си остава бестселър в портфолиото на Stellantis.
Популярността му остава висока на ключови пазари като Бразилия, Италия, Турция и Алжир. Марката е особено успешна в Бразилия, където са продадени над 520 000 коли, което е 43% от общите продажби на Fiat.
Fiat обаче се изправи пред предизвикателства в Европа. Поради слабото търсене производството на електрическия Fiat 500 временно е спряно, което показва необходимостта от адаптиране към спецификата на пазара.
В Северна Америка продажбите на Fiat остават ниски, като за цялата 2024 година са продадени само 1 528 автомобила. Въпреки регионалните трудности Fiat остава лидер в сегмента на масовите автомобили сред марките Stellantis.
Успехът му на световните пазари показва потенциал за по-нататъшно развитие, въпреки че бъдещият растеж ще изисква по-голямо внимание към адаптирането на продуктите към нуждите на регионалните потребители, особено в Европа и Северна Америка.