България е една от първите страни в Европа, която стартира онлайн портала myOpel за обслужване на клиентите. Този портал има за цел да улесни максимално живота на собствениците на автомобили Opel, като осъществи директен контакт и бърз диалог между тях и дилърите на марката. Услугата ще предложи и множество допълнителни предимства на клиентите като персонализиране на информацията, напомняния за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други. Ето как ще действа новата услуга.
Всеки собственик на автомобил Opel може да се регистрира и създава свой профил в myOpel (www.myopel.bg) в рамките на пет минути. Регистрацията позволява на клиента да избере предпочитан от него дилър и да посочи по какъв начин би искал да се свързват с него: телефон, е-mail или sms. Клиентите имат право и да не посочат данните на автомобила си, а именно номер на шаси, регистрационен номер и година на регистрация. В случай, че системата не разполага с данни на автомобила на клиента, той ще може да ползва най-обща информация за Opel.
Предимствата, след посочване на данни за вашата кола, включват получаването на индивидуална оферта точно за посочения от клиента автомобил, създаване на досие, сервизна история на автомобила, клиентът ще получава информация за сервизни кампании, които трябва да бъдат извършени на неговия автомобил, индивидуално за конкретния автомобил ценово предложение, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване, някои съвети и препоръки свързани точно с неговия автомобил и много други.
Едно от най-големите предимства на myOpel е възможността за онлайн записване за посещение на сервиза на избрания дилър, като потвърждението от дилъра се получава до 24 часа от направената заявка. С myOpel клиентите на марката ще разполагат и с онлайн наръчник на потребителя, в случай че имат нужда от бърза справка за функциите на своя автомобил.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.