ФАКТИ.БГ

Opel стартира уникален онлайн портал в БГ

Публикувана: 1 Юни, 2014 09:30
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5144
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.
България е една от първите страни в Европа, която стартира онлайн портала myOpel за обслужване на клиентите. Този портал има за цел да улесни максимално живота на собствениците на автомобили Opel, като осъществи директен контакт и бърз диалог между тях и дилърите на марката. Услугата ще предложи и множество допълнителни предимства на клиентите като персонализиране на информацията, напомняния за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други. Ето как ще действа новата услуга.
 
Всеки собственик на автомобил Opel може да се регистрира и създава свой профил в myOpel (www.myopel.bg) в рамките на пет минути. Регистрацията позволява на клиента да избере предпочитан от него дилър и да посочи по какъв начин би искал да се свързват с него: телефон, е-mail или sms. Клиентите имат право и да не посочат данните на автомобила си, а именно номер на шаси, регистрационен номер и година на регистрация. В случай, че системата не разполага с данни на автомобила на клиента, той ще може да ползва най-обща информация за Opel.
 
Предимствата, след посочване на данни за вашата кола, включват получаването на индивидуална оферта точно за посочения от клиента автомобил, създаване на досие, сервизна история на автомобила, клиентът ще получава информация за сервизни кампании, които трябва да бъдат извършени на неговия автомобил, индивидуално за конкретния автомобил ценово предложение, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване, някои съвети и препоръки свързани точно с неговия автомобил и много други.
 
Едно от най-големите предимства на myOpel е възможността за онлайн записване за посещение на сервиза на избрания дилър, като потвърждението от дилъра се получава до 24 часа от направената заявка. С myOpel клиентите на марката ще разполагат и с онлайн наръчник на потребителя, в случай че имат нужда от бърза справка за функциите на своя автомобил. 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Симеон Тасев
1 Отговор
нестава

Коментиран от #2


Оценка:
-7 +0

Тодор Тошев
2 Отговор

До коментар #1 от "Симеон Тасев":


Опел е марка с голяма и богата история Симеоне! А ти си едно комплексирано човече!

Коментиран от #3, #4


Оценка:
-2 +6

Симеон Тасев
3 Отговор

До коментар #2 от "Тодор Тошев":


дабе голяма история нема що

Оценка:
-5 +0

Симеон Тасев
4 Отговор

До коментар #2 от "Тодор Тошев":


ти изобщо видял ли си какво си написал че дори фолковете са подобре от тея течащи боклуци опелите

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-5 +1

Монго
5 Отговор

До коментар #4 от "Симеон Тасев":


"Опел"-лите, не са това, което бяха. Според ценовия диапазон, ОРС-то, си е определено...добро.
П.П. Нямам "Опел", има три коли-френски и...други немски. Щерката си купи "Опел". За г-н Тасев съм готов, да изкарам една от моите коли /малко над 200 к.с./ и...да се пробваме във всяко едно отношение...

Оценка:
-0 +2

Монго
6 Отговор

До коментар #4 от "Симеон Тасев":


"Опел"-лите, не са това, което бяха. Според ценовия диапазон, ОРС-то, си е определено...добро.
П.П. Нямам "Опел", има три коли-френски и...други немски. Щерката си купи "Опел". За г-н Тасев съм готов, да изкарам една от моите коли /малко над 200 к.с./ и...да се пробваме във всяко едно отношение...

Оценка:
-0 +3

Монго
7 Отговор
Sorry...за "дубъл офтопика"...
П.П. Тасев, къде си?

Оценка:
-0 +1

Румен Янев
8 Отговор
Екстра са си хлопелите ! Сменяш маслото - сменяш и праговете .... втори път сменяш маслото - сменяш и веждите ... трети път сменяш маслото и кърпиш дъното + някой калник ....четвърти път сменяш....ъъъъ как беше телефона на надин

Оценка:
-3 +2

Румен Янев
10 Отговор

До коментар #9 от "":


Не желай СМЪРТ никому защото енергията се обръща срещу теб разбирачо ! Карай си асконата и си трай !

Оценка:
-3 +0

LEXUS
11 Отговор
Боклуците на General Motors за третия свят, гниенето им е най-малкия проблем. Като гледам как новите им модели ги бухат с френски двигатели, освен всеизвестната ръжда вече и калпавата механиката ще е синоним на опел. Старите модели освен ръждата други дертове почти нямаха, новите са трагедия.

Коментиран от #12, #16


Оценка:
-5 +2

Румен Янев
12 Отговор

До коментар #11 от "LEXUS":


Много правилно си го написал но за награда гледай само колко минуса ще ти лепнат !

Оценка:
-5 +1

Монго
13 Отговор
И двамата отдолу...само бля,бля. GM държи 100% от "Опел" от...1931 год. т.е. от преди ВСВ /май в този форум няма свидетели на"същински" немски "Опел"/. В момента някои двигатели на "Опел" са на...HOLDEN Австралия, след 1998 г. дизелите на този производител се влагат в..."Алфа Ромео". За привърженика на японското, познай "Митцубишито" /SUV/ с двигател на коя френска марка е /лесно е да напишеш в аватара си-LEXUS/ и за домашно-кои френски боклуци-"Пежа" са с двигател на БМВ...

Коментиран от #17


Оценка:
-2 +4

Монго
14 Отговор
Едно е да се правим на велики, друго е..., с мааалко информация да постигнем същия резултат...

Оценка:
-0 +4

Христо Христов
15 Отговор
Имам три Опела от различни поколения и класове и съм изцяло доволен от всичките - като започнеш от Аскона 1.6 D, минеш през Астра 1.4 бензин (99г.) и стигнеш до нов Опел Зафира 1.9D с 6 скорости! Гниеше само Асконата, но е по-икономична и надеждна от повечето други коли...и за София няма грешка - много желязна и много евтина - всички ми правят път, че!?...мамата..

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +4

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
16 Отговор

До коментар #11 от "LEXUS":


Дай пример за проблем при новите модели ! Хаха,айде сега почвай да тършуваш из нета,за да не се изложиш още повече !
И не знам за какъв трети сват говориш,след като не можеш да си позволиш и нова Лада,тогава ти от,кой свят си ?!

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +1

Румен Янев
17 Отговор

До коментар #13 от "Монго":


А бе разбирачо и опелопоклонник а защо монтирот мотори на isuzu ???? А защо на омега слагат от bmw??? И с тоя екотек така се у.раха че да са го искали нямаше да стане !Опел има история и постижения но политиката ги съсипа и се допитват до pininfarina за да направят нещо красиво ! А за този дето желае смърт за някой под мен да кажа че всичко произведено от опел сред 2010 - та година търпи много критики ! Култовия филм манта - манта е друго ......тогава не се мислеше за печалби а за качество приятелю

Коментиран от #18, #19, #20


Оценка:
-3 +0

Монго
18 Отговор

До коментар #17 от "Румен Янев":


Щом споменаваш Опел Манта, значи си над 40-сет години. И не ме наричай опелопоклинник, защото въобще не карам тази марка. Имам три коли, а съм "разбирач", защото карам коли над 200 к.с. Споменаваш и pininfarina / по принцип се пише с главна буква и е на ателие „Carrozzeria Pininfarina“, Батиста е човека/, и "Пежо" имат модел на тази фирма-406 купе, този модел, като дизайн "трепе" много то неговите съвременници, но изобщо не може да се нарече-"спортен", дори и V6 варианта му.Просто визирам кола на годината-2010 г. /"Опел" Инсигниа..., нищо лично, просто факти.

Коментиран от #24


Оценка:
-2 +2

Монго
19 Отговор

До коментар #17 от "Румен Янев":


Готов съм да споря с г-н Румен Янев..., стига да каже какви коли кара, и за какво спори...

Оценка:
-1 +2

Монго
20 Отговор

До коментар #17 от "Румен Янев":


А, забравих да се "представя" на Румен Янев-имам следните автомобили-"Пежо" 406 V6, "Пежо" 206, "Сеат"Толедо и "БМВ" Х6 40d,306 к.с.-очаквам спора...

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +2

hienata
21 Отговор

До коментар #16 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":


Аз също съм с три коли в момента Авенсис (2004), Поло(2006) и Корса (2004). Корсата е 1,2 80к.с. бензин, проблемите по мотора са следните: веригата е много тънка и се износва бързо, обтегачите са от някаква пластмаса и се "вкопават" това охлабва веригата. Друг проблем са клапите на т.наречения twinport, пластмасови са и се чупят. Окачването му е железно , купето няма грам ръжда. Подръжката му е скъпичка, но не чак като на Тойотата. Малък, непретенциозен, много икономичен (около 7/100 газ) градски (и не само) автомобил. До колкото ми е известно двигателите на Опел (бензиновите) са си на GM, а ползват 1,3 CDTI на Фиат, големите дизели не съм сигурен на кого са, но мисля ,че са си на GM.

Коментиран от #22, #30


Оценка:
-0 +2

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
22 Отговор

До коментар #21 от "hienata":


ОК,аз имам същата Корса ( 2003 ),за споменатите "проблеми" съм съгласен,но за мен това не са проблеми,защото дари и с разхлабена верига колата продължава да върви и без това да довежда до някакви повреди ! За ръжда няма и една точица,поддръжката не мисля,че е скъпа ( не говоря за ориг.части от представителство ),за подобни автомобили има доста качествени такива на др. производители . За др. ми кола няма да говоря,защото не е по темата ! За мен Опел е прекрасна и доказала се марка - цена/качество !

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +1

Румен Янев
23 Отговор

До коментар #22 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":


Виж какво приятел ! Смърт за дпс е гадно ! Да Българин сам и и прекрасно знам какво са ни причинили турците по простата причина че съм 67 -ми набор и учихме навремето за това ! Но СМЪРТ да желаеш не е християнско и не бива да пропагандираш ! Между другото - ти си последния човек който ще излезе на площада и никога не би казал СМЪРТ за който и да и !!! Ти си просто една задклавиатурна единица стремяща се към нещо за което я е страх !!!Не харесвам ДПС защото първо е противаконстутиционна но в тази държава какво е наред ???? Нищооооо !!! А с тази СМЪРТ - искам да те видя на площада и да го кажеш ....ама няма да стане ....седиш се пред компа и се правиш на велик....засрами се приятел !

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-1 +1

Румен Янев
24 Отговор

До коментар #18 от "Монго":


бреиии над 200 коня - велик си !

Оценка:
-1 +0

LEXUS
25 Отговор

До коментар #20 от "Монго":


Абе момче, никой с Х6 няма да държи Сеат Толедо и Пежо 406, уверявам те качиш ли се в Х6 ще изпитваш алергия от Сеата и Пежото. И с кого да спори Румен Янев - с анонимен хейтър ли? Инсигниа бил кола на годината 2010 както и Алфа 147, Фиат Мареа, Шкода Октавия. Утре Дачия Логан като стане кола на годината ще умра от кеф да чета измислиците на разни юзъри колко революционна и здрава е Дачията. И да ОПЕЛ Е GM БРАНД ЗА ТРЕТИЯ СВЯТ, за САЩ си правят Кадилак, Шеви, Буик.

Оценка:
-1 +0

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
26 Отговор

До коментар #23 от "Румен Янев":


Леле,чиче не знаех,че си толкова дърт,ако знаех въобще нямаше да споря с теб за Опел,те такива като тебе се кълнат в първата си кола и не признават нищо друго ! И да желая смърт на такива като ДПС и повярвай ми няма да съм последния,който ще го извика на някой площад,а именно такива като твоя набор са отговорни сега да живеем така и не прикривай страха си и овчото мислене с християнството ! Айде и си следи простата !

Оценка:
-0 +0

Монго
27 Отговор

До коментар #23 от "Румен Янев":


"...Да Българин сам и ...", усещаш ли се какво пишеш? Сам си си българин, или "съм си сАм с главата си"...Да аз съм българин, "ama turkceye az konusabilirim", т.е. говоря малко турски /учил съм го по време на висшето си образование/.
До LEXUS-са, колите, които държа се карат от другите членове на семейството ми, между другото "Пежо" 406, прави много по-малко проблеми, отколкото БМВ Х6 /относно електрониката и горивната система, но това е тема за друг форум/. Аз съм анонимен хейтър, колкото и ти, с тази разлика, че не съм написал на аватара си БМВ Х6 /а в същото време да търкалям резервната гума/...

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +1

hienata
28 Отговор
".....Предимствата, след посочване на данни за вашата кола, включват получаването на индивидуална оферта точно за посочения от клиента автомобил, създаване на досие, сервизна история на автомобила, клиентът ще получава информация за сервизни кампании, които трябва да бъдат извършени на неговия автомобил, индивидуално за конкретния автомобил ценово предложение, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване, някои съвети и препоръки свързани точно с неговия автомобил и много други"
Всичките тези неща ги предлага всеки по-голям сервиз, хубавото е че е достъпно през интернет, но на каква цена
Сетих се още един проблем на Опелчето- напукват се лулите на блок-бобината, ще кажете :.. е сменяш ги и готово, някакви си гумени тръбички, да ама не се продават, трябва да си купиш нова бобина за 150лв

Оценка:
-1 +0

LEXUS
29 Отговор

До коментар #27 от "Монго":


Дръж и търкаляй каквото искаш, спори обаче очи в очи с опонентите си. Като търсиш спорове зад анонимността над компютъра, значи на живо си гола вода. Какво и да се очаква от човек, хвалещ опели

Оценка:
-1 +0

Nickname
30 Отговор

До коментар #21 от "hienata":


Всички дизелови мотори във всички Опели след 2001 до днес са VM - италиански

Коментиран от #34, #35


Оценка:
-0 +2

Боян Боянов
31 Отговор
Защо вместо да коментирате това,което Опел ще прави за своите клиенти, започнахте да плюете една от марките с най-богата история в автомобилостроенето?

Оценка:
-1 +2

Стоян Стоянов
32 Отговор
Аз пък мисля, че е супер това, дето правят Опел - браво. Хубаво ще е повечето автомобилни производители да се замислят. (не карам Опел)

Оценка:
-0 +2

zendera
33 Отговор

До коментар #15 от "Христо Христов":


Ицо,обясни ми как по-точно си доволен от умрялата Аскона 1.6д.Та тя има 54кс и то половината са кранти.Аз това го твърдя от опит.Преди 16 години имах Опел Кадет 1.6д-супер умяла и противна машина.Че и харчи много.Моят среден разход беше 5.5 литра.За сравнение Форд Ескорт харчи 5 литра.Голф 2-ка 1.6д също харчи толкоз.Говоря само за чист дизел.Опел дизел неможе да прави.Виж,да му ги доставя Исузу,Фиат,БМВ и други може,но баш пък собствените дизелови разработки на Опел са смотани.

Оценка:
-1 +2

hienata
34 Отговор

До коментар #30 от "Nickname":


Благодаря колега, от 30 коментара поне научих нещо . За 1,3 бях сигурен, за останалите сега научих (да ги избягвам) .

Подобна политика на сервизиране е приета отдавна от BOSCH сервиз в България, но както вече писах, на съответната цена.Има и други сервизи (и за газови уредби) с онлайн записване, та нищо ново под слънцето. Те да си намерят читави работници, да ги обучат и най-важното да ги задържат на работа, а не като в мото пфое, отивам за раздрънкан катализатор, а приемчика започва да ми разправя, че имам проблем в турбото .Разбрал го по звука и ако си балък ще ти сменят здравото турбо за норматив. (за служебната кола става въпрос)

Оценка:
-1 +1

СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
35 Отговор

До коментар #30 от "Nickname":


1.7 CDTI-те са на Isuzu !

Оценка:
-0 +0

Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери