България е една от първите страни в Европа, която стартира онлайн портала myOpel за обслужване на клиентите. Този портал има за цел да улесни максимално живота на собствениците на автомобили Opel, като осъществи директен контакт и бърз диалог между тях и дилърите на марката. Услугата ще предложи и множество допълнителни предимства на клиентите като персонализиране на информацията, напомняния за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други. Ето как ще действа новата услуга.
Всеки собственик на автомобил Opel може да се регистрира и създава свой профил в myOpel (www.myopel.bg) в рамките на пет минути. Регистрацията позволява на клиента да избере предпочитан от него дилър и да посочи по какъв начин би искал да се свързват с него: телефон, е-mail или sms. Клиентите имат право и да не посочат данните на автомобила си, а именно номер на шаси, регистрационен номер и година на регистрация. В случай, че системата не разполага с данни на автомобила на клиента, той ще може да ползва най-обща информация за Opel.
Предимствата, след посочване на данни за вашата кола, включват получаването на индивидуална оферта точно за посочения от клиента автомобил, създаване на досие, сервизна история на автомобила, клиентът ще получава информация за сервизни кампании, които трябва да бъдат извършени на неговия автомобил, индивидуално за конкретния автомобил ценово предложение, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване, някои съвети и препоръки свързани точно с неговия автомобил и много други.
Едно от най-големите предимства на myOpel е възможността за онлайн записване за посещение на сервиза на избрания дилър, като потвърждението от дилъра се получава до 24 часа от направената заявка. С myOpel клиентите на марката ще разполагат и с онлайн наръчник на потребителя, в случай че имат нужда от бърза справка за функциите на своя автомобил.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
Коментиран от #2
09:33 01.06.2014
2 Тодор Тошев
До коментар #1 от "Симеон Тасев":
Опел е марка с голяма и богата история Симеоне! А ти си едно комплексирано човече!Коментиран от #3, #4
10:34 01.06.2014
3 Симеон Тасев
До коментар #2 от "Тодор Тошев":
дабе голяма история нема що11:52 01.06.2014
4 Симеон Тасев
До коментар #2 от "Тодор Тошев":
ти изобщо видял ли си какво си написал че дори фолковете са подобре от тея течащи боклуци опелитеКоментиран от #5, #6
11:52 01.06.2014
5 Монго
До коментар #4 от "Симеон Тасев":
"Опел"-лите, не са това, което бяха. Според ценовия диапазон, ОРС-то, си е определено...добро.П.П. Нямам "Опел", има три коли-френски и...други немски. Щерката си купи "Опел". За г-н Тасев съм готов, да изкарам една от моите коли /малко над 200 к.с./ и...да се пробваме във всяко едно отношение...
13:55 01.06.2014
6 Монго
До коментар #4 от "Симеон Тасев":
"Опел"-лите, не са това, което бяха. Според ценовия диапазон, ОРС-то, си е определено...добро.П.П. Нямам "Опел", има три коли-френски и...други немски. Щерката си купи "Опел". За г-н Тасев съм готов, да изкарам една от моите коли /малко над 200 к.с./ и...да се пробваме във всяко едно отношение...
13:55 01.06.2014
7 Монго
П.П. Тасев, къде си?
13:57 01.06.2014
8 Румен Янев
14:19 01.06.2014
10 Румен Янев
14:39 01.06.2014
11 LEXUS
Коментиран от #12, #16
14:51 01.06.2014
12 Румен Янев
До коментар #11 от "LEXUS":
Много правилно си го написал но за награда гледай само колко минуса ще ти лепнат !14:55 01.06.2014
13 Монго
Коментиран от #17
15:13 01.06.2014
14 Монго
15:14 01.06.2014
15 Христо Христов
Коментиран от #33
16:39 01.06.2014
16 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #11 от "LEXUS":
Дай пример за проблем при новите модели ! Хаха,айде сега почвай да тършуваш из нета,за да не се изложиш още повече !И не знам за какъв трети сват говориш,след като не можеш да си позволиш и нова Лада,тогава ти от,кой свят си ?!
Коментиран от #21
17:02 01.06.2014
17 Румен Янев
До коментар #13 от "Монго":
А бе разбирачо и опелопоклонник а защо монтирот мотори на isuzu ???? А защо на омега слагат от bmw??? И с тоя екотек така се у.раха че да са го искали нямаше да стане !Опел има история и постижения но политиката ги съсипа и се допитват до pininfarina за да направят нещо красиво ! А за този дето желае смърт за някой под мен да кажа че всичко произведено от опел сред 2010 - та година търпи много критики ! Култовия филм манта - манта е друго ......тогава не се мислеше за печалби а за качество приятелюКоментиран от #18, #19, #20
18:31 01.06.2014
18 Монго
До коментар #17 от "Румен Янев":
Щом споменаваш Опел Манта, значи си над 40-сет години. И не ме наричай опелопоклинник, защото въобще не карам тази марка. Имам три коли, а съм "разбирач", защото карам коли над 200 к.с. Споменаваш и pininfarina / по принцип се пише с главна буква и е на ателие „Carrozzeria Pininfarina“, Батиста е човека/, и "Пежо" имат модел на тази фирма-406 купе, този модел, като дизайн "трепе" много то неговите съвременници, но изобщо не може да се нарече-"спортен", дори и V6 варианта му.Просто визирам кола на годината-2010 г. /"Опел" Инсигниа..., нищо лично, просто факти.Коментиран от #24
19:26 01.06.2014
19 Монго
До коментар #17 от "Румен Янев":
Готов съм да споря с г-н Румен Янев..., стига да каже какви коли кара, и за какво спори...19:28 01.06.2014
20 Монго
До коментар #17 от "Румен Янев":
А, забравих да се "представя" на Румен Янев-имам следните автомобили-"Пежо" 406 V6, "Пежо" 206, "Сеат"Толедо и "БМВ" Х6 40d,306 к.с.-очаквам спора...Коментиран от #25
19:33 01.06.2014
21 hienata
До коментар #16 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
Аз също съм с три коли в момента Авенсис (2004), Поло(2006) и Корса (2004). Корсата е 1,2 80к.с. бензин, проблемите по мотора са следните: веригата е много тънка и се износва бързо, обтегачите са от някаква пластмаса и се "вкопават" това охлабва веригата. Друг проблем са клапите на т.наречения twinport, пластмасови са и се чупят. Окачването му е железно , купето няма грам ръжда. Подръжката му е скъпичка, но не чак като на Тойотата. Малък, непретенциозен, много икономичен (около 7/100 газ) градски (и не само) автомобил. До колкото ми е известно двигателите на Опел (бензиновите) са си на GM, а ползват 1,3 CDTI на Фиат, големите дизели не съм сигурен на кого са, но мисля ,че са си на GM.Коментиран от #22, #30
20:06 01.06.2014
22 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #21 от "hienata":
ОК,аз имам същата Корса ( 2003 ),за споменатите "проблеми" съм съгласен,но за мен това не са проблеми,защото дари и с разхлабена верига колата продължава да върви и без това да довежда до някакви повреди ! За ръжда няма и една точица,поддръжката не мисля,че е скъпа ( не говоря за ориг.части от представителство ),за подобни автомобили има доста качествени такива на др. производители . За др. ми кола няма да говоря,защото не е по темата ! За мен Опел е прекрасна и доказала се марка - цена/качество !Коментиран от #23
21:10 01.06.2014
23 Румен Янев
До коментар #22 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
Виж какво приятел ! Смърт за дпс е гадно ! Да Българин сам и и прекрасно знам какво са ни причинили турците по простата причина че съм 67 -ми набор и учихме навремето за това ! Но СМЪРТ да желаеш не е християнско и не бива да пропагандираш ! Между другото - ти си последния човек който ще излезе на площада и никога не би казал СМЪРТ за който и да и !!! Ти си просто една задклавиатурна единица стремяща се към нещо за което я е страх !!!Не харесвам ДПС защото първо е противаконстутиционна но в тази държава какво е наред ???? Нищооооо !!! А с тази СМЪРТ - искам да те видя на площада и да го кажеш ....ама няма да стане ....седиш се пред компа и се правиш на велик....засрами се приятел !Коментиран от #26, #27
21:37 01.06.2014
24 Румен Янев
До коментар #18 от "Монго":
бреиии над 200 коня - велик си !21:44 01.06.2014
25 LEXUS
До коментар #20 от "Монго":
Абе момче, никой с Х6 няма да държи Сеат Толедо и Пежо 406, уверявам те качиш ли се в Х6 ще изпитваш алергия от Сеата и Пежото. И с кого да спори Румен Янев - с анонимен хейтър ли? Инсигниа бил кола на годината 2010 както и Алфа 147, Фиат Мареа, Шкода Октавия. Утре Дачия Логан като стане кола на годината ще умра от кеф да чета измислиците на разни юзъри колко революционна и здрава е Дачията. И да ОПЕЛ Е GM БРАНД ЗА ТРЕТИЯ СВЯТ, за САЩ си правят Кадилак, Шеви, Буик.22:03 01.06.2014
26 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #23 от "Румен Янев":
Леле,чиче не знаех,че си толкова дърт,ако знаех въобще нямаше да споря с теб за Опел,те такива като тебе се кълнат в първата си кола и не признават нищо друго ! И да желая смърт на такива като ДПС и повярвай ми няма да съм последния,който ще го извика на някой площад,а именно такива като твоя набор са отговорни сега да живеем така и не прикривай страха си и овчото мислене с християнството ! Айде и си следи простата !22:11 01.06.2014
27 Монго
До коментар #23 от "Румен Янев":
"...Да Българин сам и ...", усещаш ли се какво пишеш? Сам си си българин, или "съм си сАм с главата си"...Да аз съм българин, "ama turkceye az konusabilirim", т.е. говоря малко турски /учил съм го по време на висшето си образование/.До LEXUS-са, колите, които държа се карат от другите членове на семейството ми, между другото "Пежо" 406, прави много по-малко проблеми, отколкото БМВ Х6 /относно електрониката и горивната система, но това е тема за друг форум/. Аз съм анонимен хейтър, колкото и ти, с тази разлика, че не съм написал на аватара си БМВ Х6 /а в същото време да търкалям резервната гума/...
Коментиран от #29
22:38 01.06.2014
28 hienata
Всичките тези неща ги предлага всеки по-голям сервиз, хубавото е че е достъпно през интернет, но на каква цена
Сетих се още един проблем на Опелчето- напукват се лулите на блок-бобината, ще кажете :.. е сменяш ги и готово, някакви си гумени тръбички, да ама не се продават, трябва да си купиш нова бобина за 150лв
23:17 01.06.2014
29 LEXUS
До коментар #27 от "Монго":
Дръж и търкаляй каквото искаш, спори обаче очи в очи с опонентите си. Като търсиш спорове зад анонимността над компютъра, значи на живо си гола вода. Какво и да се очаква от човек, хвалещ опели23:19 01.06.2014
30 Nickname
До коментар #21 от "hienata":
Всички дизелови мотори във всички Опели след 2001 до днес са VM - италианскиКоментиран от #34, #35
04:59 02.06.2014
31 Боян Боянов
10:44 02.06.2014
32 Стоян Стоянов
11:40 02.06.2014
33 zendera
До коментар #15 от "Христо Христов":
Ицо,обясни ми как по-точно си доволен от умрялата Аскона 1.6д.Та тя има 54кс и то половината са кранти.Аз това го твърдя от опит.Преди 16 години имах Опел Кадет 1.6д-супер умяла и противна машина.Че и харчи много.Моят среден разход беше 5.5 литра.За сравнение Форд Ескорт харчи 5 литра.Голф 2-ка 1.6д също харчи толкоз.Говоря само за чист дизел.Опел дизел неможе да прави.Виж,да му ги доставя Исузу,Фиат,БМВ и други може,но баш пък собствените дизелови разработки на Опел са смотани.19:20 02.06.2014
34 hienata
До коментар #30 от "Nickname":
Благодаря колега, от 30 коментара поне научих нещо . За 1,3 бях сигурен, за останалите сега научих (да ги избягвам) .Подобна политика на сервизиране е приета отдавна от BOSCH сервиз в България, но както вече писах, на съответната цена.Има и други сервизи (и за газови уредби) с онлайн записване, та нищо ново под слънцето. Те да си намерят читави работници, да ги обучат и най-важното да ги задържат на работа, а не като в мото пфое, отивам за раздрънкан катализатор, а приемчика започва да ми разправя, че имам проблем в турбото .Разбрал го по звука и ако си балък ще ти сменят здравото турбо за норматив. (за служебната кола става въпрос)
23:36 02.06.2014
35 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #30 от "Nickname":
1.7 CDTI-те са на Isuzu !07:27 03.06.2014