Първи поглед към новия Opel Astra

26 Ноември, 2025 17:15 2 329 5

  • opel-
  • astra-
  • gse-
  • sports tourer

Фейслифтът ще се появи на пазара през 2026-та

Първи поглед към новия Opel Astra - 1

Следвайки компактните си събратя Stellantis, DS N 4 и Peugeot 308, Opel разкри предстоящия фейслифт на шестото поколение Astra L. Пуснати на пазара през 2022 година, хечбекът и комбито Sports Tourer предстои да претърпят обновяване в средата на жизнения си цикъл, а Opel обещава Astra, която ще бъде „по-остра, по-техническа и по-ярка във всяко едно отношение от всякога“.

Първата тийзър снимка показва леко замъглен поглед към обновената предна част Vizor, която обхваща решетката и фаровете. Новият вид е вдъхновен от Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo, което предполага по-прецизен и обтекаем облик. Най-забележимата визуална промяна е добавянето на осветена емблема Opel Blitz в центъра на Vizor – отличителна черта, въведена за първи път в Grandland и сега дебютираща в Astra.

Под капака се очаква гамата от двигатели да остане до голяма степен непроменена, тъй като все още е сравнително нова, но с важни подобрения. Гамата понастоящем предлага бензинов двигател с мощност 96 kW (130 PS), мек хибрид с мощност 107 kW (145 PS), дизелов двигател с мощност 96 kW (130 PS) и два Plug-in Hybrids (143 kW / 195 PS и 165 kW / 225 PS).

Astra Electric (115 kW / 156 PS) вероятно ще получи значително обновяване, което ще отразява фейслифта на 308, като ще се използва по-голяма батерия от 58,3 kWh, което ще увеличи реалния пробег. Въпросът, който всички си задават, е дали Opel ще внедри мощния 207 kW (281 PS) електрически двигател, който се използва в наточения Mokka GSE, в модела Astra GSE, което бе намекнато в по-ранни тийзъри за новите модели GSE с висока производителност.

Opel заяви, че „повече информация за новия Opel Astra и неговата световна премиера ще последва скоро“, което предполага, че пълното разкриване е предстоящо, тъй като компактният хечбек се готви да се състезава с конкурентите си с по-остър дизайн и подобрени електрически характеристики.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДрайвингПлежър

    20 2 Отговор
    Хубоо, колата е симпатична, ама тия двигатели са скраб! И бензиновия и дизеловия не си изкарват и гаранцията без ремонти! Вместо абсолтно ненужна технология да бяха положили усилия да направят един читав мотор и да махнат тия калпави недоразумения!
  • 2 Kaлпазанин

    10 3 Отговор
    А фабрично ще гори ли пак масло

    Коментиран от #3

  • 3 Те ако

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Kaлпазанин":

    не върнат 1.6 маслояда значи нема смисъл нищо да пускат на пазара. Без тоя двигател простотията инженерна на къде без него.
    кило масло на 1000км. ги нема за нищо.
  • 4 48848

    2 3 Отговор
    Добре че пежо ги купи. Почнаха да продават някакви бройки.

    Коментиран от #5

  • 5 Те и преди

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "48848":

    Продаваха, но ГМ ги държеше на загуба за да не плащат данъци в Германия. Затова и Стелантис ги взе "за без пари" ужким, но освен това имаха да покриват още около милярд.. задължения