Следвайки компактните си събратя Stellantis, DS N 4 и Peugeot 308, Opel разкри предстоящия фейслифт на шестото поколение Astra L. Пуснати на пазара през 2022 година, хечбекът и комбито Sports Tourer предстои да претърпят обновяване в средата на жизнения си цикъл, а Opel обещава Astra, която ще бъде „по-остра, по-техническа и по-ярка във всяко едно отношение от всякога“.
Първата тийзър снимка показва леко замъглен поглед към обновената предна част Vizor, която обхваща решетката и фаровете. Новият вид е вдъхновен от Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo, което предполага по-прецизен и обтекаем облик. Най-забележимата визуална промяна е добавянето на осветена емблема Opel Blitz в центъра на Vizor – отличителна черта, въведена за първи път в Grandland и сега дебютираща в Astra.
Под капака се очаква гамата от двигатели да остане до голяма степен непроменена, тъй като все още е сравнително нова, но с важни подобрения. Гамата понастоящем предлага бензинов двигател с мощност 96 kW (130 PS), мек хибрид с мощност 107 kW (145 PS), дизелов двигател с мощност 96 kW (130 PS) и два Plug-in Hybrids (143 kW / 195 PS и 165 kW / 225 PS).
Astra Electric (115 kW / 156 PS) вероятно ще получи значително обновяване, което ще отразява фейслифта на 308, като ще се използва по-голяма батерия от 58,3 kWh, което ще увеличи реалния пробег. Въпросът, който всички си задават, е дали Opel ще внедри мощния 207 kW (281 PS) електрически двигател, който се използва в наточения Mokka GSE, в модела Astra GSE, което бе намекнато в по-ранни тийзъри за новите модели GSE с висока производителност.
Opel заяви, че „повече информация за новия Opel Astra и неговата световна премиера ще последва скоро“, което предполага, че пълното разкриване е предстоящо, тъй като компактният хечбек се готви да се състезава с конкурентите си с по-остър дизайн и подобрени електрически характеристики.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ДрайвингПлежър
17:19 26.11.2025
2 Kaлпазанин
Коментиран от #3
18:07 26.11.2025
3 Те ако
До коментар #2 от "Kaлпазанин":
не върнат 1.6 маслояда значи нема смисъл нищо да пускат на пазара. Без тоя двигател простотията инженерна на къде без него.кило масло на 1000км. ги нема за нищо.
20:17 26.11.2025
4 48848
Коментиран от #5
21:41 26.11.2025
5 Те и преди
До коментар #4 от "48848":
Продаваха, но ГМ ги държеше на загуба за да не плащат данъци в Германия. Затова и Стелантис ги взе "за без пари" ужким, но освен това имаха да покриват още около милярд.. задължения09:31 27.11.2025