Вече са ясни номинираните за престижното отличие „Зелена личност 2015“ – част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“, който се провежда този месец. Специалната награда на b2b Media е предназначена за хора, които са допринесли за популяризирането и налагането на зелената идея в обществото.
Кампанията се провежда в партньорство с Министерството на околната среда и водите. Номинациите са публични, както и гласуването. Предложения се приемаха на имейл адрес: office@b2bmedia.bg до 10 май 2016 г.
На Facebook страницата на събитието ще намерите обявени кандидатурите на публични личности, допринесли за популяризирането и утвърждаването на зелената идея в обществото.
Всеки ще може да гласува за своя фаворит във Facebook. Въз основа на публичното гласуване ще бъде определен и носителят на престижното отличие.
Ето номинираните към момента:
Димитър Николов
Димитър Николов има диплома от Икономическия университет в Москва и е магистър по финансов мениджмънт от СА Свищов. Той бива преизбиран три пъти от гражданите на бургаската община, които продължават да се доверяват на неговата експертиза и лидерство. Неговата обществена дейност включва постове като зам. председател на БТПП за Бургас и регионален представител на КРИБ за областта. Под неговото ръководство община Бургас е инициирала множество „зелени“ проекти, които са пример за екологично развитие и устойчиво управление. Някои от по-интересните инициативи са инсталациите „Соларни дървета“ и „Соларна пейка“.
Ласка Ненова
Българката Ласка Ненова е мениджър на кампания NowWeMove за Европа и ръководител на сдружение BG Бъди активен. NowWeMOVE e най-голямата европейска инциатива, насочена към промотиране на активния начин на живот, която споделя проста и лесно измерима визия: „100 млн. повече европейци, ангажирани със спорт и физическа активност до 2020 г.”. Кампанията бе отличена с награда от International and European Association Awards като победител в категорията Effective Voice. Наградата „Effective Voice” отчита постигнатите резултати от организации и инициативи, в посока на привличане публичното внимание към определен социален проблем.
Патрик Смитьойс
Жител на България и родител на две български момичета, Патрик е едновременно очарован от красотата на земята ни и разочарован от безхаберието, с което тя бива осакатявана. Вероятно заради това темите във филмите му са толкова разнообразни: „Истината за българската гора” и „Моята лична болка” разкриват както познати, така и сравнително непознати проблеми за българската екология и околна среда, но сякаш съдържат и въпрос - Битката за българската природа, нейната чистота и цялост тепърва започва. Какво ще направим?