Отидете към основна версия

3 144 0

„Юниливър“ влиза в сладоледния ни бизнес

  • сладолед-
  • „юниливър“-
  • дарко
www.capital.bg

КЗК разреши „Юниливър“ НВ, Холандия и дъщерното му дружество в България да закупят бизнеса за производство и продажба на сладолед на „Дарко“ ЕАД и „Айс Лайн“ ЕАД, съобщиха комисията.

„Юниливър“ планира да разшири бизнеса на „Дарко“ и да увеличи избора на потребителите като допълни портфейла с продуктите „Алгида“ (Algida). Компанията възнамерява да изследва и възможностите за износ.

Анализът на сделката показва, че пазарът на сладолед в България е конкурентен и с ниски бариери за навлизане.

Очаква се в резултат на концентрацията „Юниливър“ да разшири пазарното си присъствие в интензивна конкуренция с „Нестле“, което би оказало положителен ефект на пазара.

Комисията счита, че придобиването няма да доведе до установяване на господстващо положение, което би могло да попречи на ефективната конкуренция.

КЗК постанови незабавно изпълнение на решението си.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Компания закрива завода си във Варна

    Заводът за сладоледи на швeйцapcĸaтa ĸoмпaния Nеѕtlе и бpитaнcĸaтa R&R във Варна ще бъде закрит. На улицата остават 72 служители, на които е обеща ...
    15.01.2019
    10 814
    25
  • Световен гигант купува българските сладоледи Denny

    Компанията Unilever обяви, че подписа договор за придобиването на българския производител на сладоледи Denny Ice Cream. Основана през 1993 г. от бъ ...
    05.07.2018
    18 501
    28
  • И сладоледът поскъпва

    Глобалният недостиг на ванилия вероятно ще се окаже причина за поскъпване на сладоледа тъкмо преди старта на летния сезон, предупреждава британския ...
    03.04.2012
    1 206
    0