Отидете към основна версия

14 144 9

Частно банкиране – финансова услуга или начин на живот

  • банкиране-
  • пиб-
  • услуга-
  • живот-
  • частно

В света на банковото разнообразие от продукти и услуги, личното внимание, професионализъм и доверие имат ключова роля в избора на обслужване. Ако добавим конфиденциалност и индивидуален подход, ние описваме основните принципи на Частно банкиране във FIbank.

Частното банкиране е услуга, предназначена за заможните клиенти - състоятелни хора, които притежават значителни активи и имат по-сложни и специфични инвестиционни изисквания. Услугата е предназначена също и за обществено значими личности, за които смятаме, че времето е ценно и се стремим да сме полезни, отчитайки, че техните труд и усилия са от обществено значение, казва Бранимира Милушева от отдел "Частно банкиране" на ПИБ. Банката е насочила усилията си за постигане на техния пълен комфорт и задоволяване на специфичните клиентски нужди. Именно частното банкиране им предлага този висок стандарт на обслужване и предимства, които всеки зает човек би оценил: индивидуална грижа, личен банков консултант, висок професионализъм при управлението на финансовите средства, осигуряване на гъвкави решения, съчетани с преференциални условия.

Частно банкиране в банките в България е предимно с представителни функции. Клиентите на Частно банкиране са сред ключовите в портфейлите на бизнес дирекциите. Доволен клиент от услугата Частно банкиране води със себе си стабилни партньорски взаимоотношения със звената в съответната банка, както и популяризиране сред „външни“ клиенти.

Частният банкер е личен финансов довереник. Служителят се старае да опознае нуждите и бъдещите намерения на клиентите си, да предложи адекватни, рационални и индивидуално съобразени продукти и решения. Основната задача на частните банкери е да предлагат адекватни решения, целящи не само запазване, но и увеличаване на благосъстоянието на своите клиенти. Отговорност на частния банкер е, когато предлага даден инвестиционен продукт, да е 100% сигурен, че клиентът е добре информиран, осъзнал неговата същност, както и да е напълно убеден, че той е максимално съобразен с неговото финансово състояние, с нуждата му от ликвидни средства, та дори и със семейното му положение.Частният банкер гради доверие с години и го пази с професионализма си. В резултат на партньорството между Fibank и Erste Asset Management, клиентите на банката, вкл. и тези на Частно банкиране, получават достъп до голям брой фондове, инвестиращи на международните финансови пазари.

“Private bankers are born, not made” – Simon Culliford – директор на HR компания

Частните банкери не е достатъчно да са само перфектни банкови специалисти! Те трябва да имат отлични обноски, да спазват етикет на общуване и поведение, да са възпитани, да са информирани, да поддържат много добър външен вид, та дори – да идват от семейство, отговарящо на сегмента, за да познават, макар донякъде, маниерите на класата, с които общуват.

За да се възползват клиентите от услугата Частно банкиране, те трябва да отговарят на специфични изисквания за месечен доход, депозитен портфейл, кредитна експозиция или други, предварително известни условия.

Частното банкиране във вида, в който се предлага във Fibank,е високият клас финансово обслужване и е предназначено само за избрани. Тук е и престижната кредитна карта Master Card World Elite, чиито картодържатели се отличават с висок кредитен лимит, широкообхватна застраховка и редица привилегии, включително и по-високи лимити за потребителски кредити.В структурата на Частното банкиране във FIbank, от съвсем скоро се предлага и услугата „Персонално банкиране“, предназначена главно за клиенти с високи кредитни експозиции, получаващи висок месечен доход.

Частно банкиране от Fibank посреща клиентите си в специален офис на Банката или частен банкер посещава клиента в неговия офис. Някои банки посрещат клиентите си в специализирани приемни по интереси. Клиентите могат да избират какъв тип помещение да посетят, според техните интереси, хоби или специфика на деня. Приемните могат да се използват от клиентите при посещение на Частно банкиране или техни бизнес срещи.

Да си клиент на частно банкиране е едновременно удобство, привилегия и необходим лукс! Удобството да банкираш, посредством личен финансов довереник, привилегията да се насладиш на конфиденциалности преференции, и необходимият лукс – да следваш ежедневното си темпо и начин на живот.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 7 гласа.

Свързани новини