A1 спечели четири отличия от наградите на Career Show 2019, които открояват компаниите с най-добри практики, най-оригинални идеи и най-иновативен подход в управлението на хора. Компанията се нареди на първо място в три категории – „Най-добра стратегия за вътрешни комуникации”, „Най-добра обучителна програма” и „Работодател на публиката”. В категорията „Най-добра програма за кариерно развитие” А1 зае второ място.
А1 става „Работодател на публиката” за втора поредна година. Наградата се присъжда след публично гласуване на сайта на събитието. „За нас това е най-ценната награда. От една страна, защото се преборихме за нея с всички участници, а от друга, защото ни е присъдена от най-важните за нас хора – работещите”, сподели Петър Иванов, мениджър екип „Привличане на таланти и развитие” в А1.
Онлайн платформата за обучения eCampus, множеството онлайн курсове, разработени специално за екипа на телекома, както и всички останали инициативи, свързани с изграждането на култура за непрекъснато учене и развитие чрез използването на нови технологии, донесоха на А1 първото място в категория „Най-добра обучителна програма”.
Програмата за развитие на таланти, която предоставя обучение по редица теми, свързани с телеком индустрията, заслужи второто място в категория „Най-добра програма за кариерно развитие”. В първите два випуска на програмата се включиха близо 100 служители на А1.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на 5 милиона клиенти. През 2018 г. A1 България отчита приходи от 446,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 138 милиона евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1), Беларус (А1), Хърватия (A1), Словения (A1), Сърбия (Vip mobile) и Северна Македония (А1). Приходите на A1 Group за 2018 година са 4,47 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,38 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.