Отидете към основна версия

924 5

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ продължава с Дните на отворените врати

  • чез-
  • омбудсман
Снимка: БГНЕС

На 11 април се навърши месец от създаването на институцията Енергиен омбудсман на ЧЕЗ. През този период Радослав Димитров имаше Дни на отворените врати в 5 града на Западна България - София, Благоевград, Враца, Перник и Плевен. Той се срещна с десетки клиенти на компанията, които получиха възможност да изложат своите проблеми, както и да дадат предложения за работата на омбудсмана, съобщават от пресслужбата на ЧЕЗ.

 „Това беше един много интензивен, динамичен и изпълнен с работа месец. Личните разговори с клиентите и обсъждането на техните казуси и препоръки бяха много ценни за компанията. Ще продължавам да работя по същия начин както досега – открито и честно, в диалог с хората. Искрено се надявам, че моите усилия ще допринесат за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ”, каза Радослав Димитров – Енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България.

До момента енергийният омбудсман е получил 199 сигнала от потребители на компанията. От тях са разгледани 25% и са изготвени 35 становища за изпращане до клиентите.

Позицията Енергиен омбудсман е част от стратегията на ЧЕЗ за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите, институциите и обществото. Основната му функция е да решава спорове между клиентите и компанията, като той  се ангажира да спазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо компаниите на ЧЕЗ в България. Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него, но не разглежда случаи, които са отнесени към по-други инстанции като Държавната комисия по енергийно и водно регулиране или съда.

Клиентите на ЧЕЗ в Западна България могат да подават сигнали и предложения към Радослав Димитров на тел. 02 8958 450, факс 02 8959 770, по електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. До 5 работни дни клиентите ще бъдат уведомявани дали сигналите им ще бъдат разгледани от омбудсмана, а за решението му по всеки казус ще бъдат информирани най-късно до 30 работни дни. Становището на омбудсмана е задължително за всички компании от групата на ЧЕЗ в България.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини