Last news in Fakti

14 Април, 2013 11:52 923 5

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ продължава с Дните на отворените врати

  • чез-
  • омбудсман
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ продължава с Дните на отворените врати - 1
Снимка: БГНЕС

На 11 април се навърши месец от създаването на институцията Енергиен омбудсман на ЧЕЗ. През този период Радослав Димитров имаше Дни на отворените врати в 5 града на Западна България - София, Благоевград, Враца, Перник и Плевен. Той се срещна с десетки клиенти на компанията, които получиха възможност да изложат своите проблеми, както и да дадат предложения за работата на омбудсмана, съобщават от пресслужбата на ЧЕЗ.

 „Това беше един много интензивен, динамичен и изпълнен с работа месец. Личните разговори с клиентите и обсъждането на техните казуси и препоръки бяха много ценни за компанията. Ще продължавам да работя по същия начин както досега – открито и честно, в диалог с хората. Искрено се надявам, че моите усилия ще допринесат за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите към ЧЕЗ”, каза Радослав Димитров – Енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България.

До момента енергийният омбудсман е получил 199 сигнала от потребители на компанията. От тях са разгледани 25% и са изготвени 35 становища за изпращане до клиентите.

Позицията Енергиен омбудсман е част от стратегията на ЧЕЗ за подобряване на обслужването и повишаване на доверието на клиентите, институциите и обществото. Основната му функция е да решава спорове между клиентите и компанията, като той  се ангажира да спазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо компаниите на ЧЕЗ в България. Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него, но не разглежда случаи, които са отнесени към по-други инстанции като Държавната комисия по енергийно и водно регулиране или съда.

Клиентите на ЧЕЗ в Западна България могат да подават сигнали и предложения към Радослав Димитров на тел. 02 8958 450, факс 02 8959 770, по електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. До 5 работни дни клиентите ще бъдат уведомявани дали сигналите им ще бъдат разгледани от омбудсмана, а за решението му по всеки казус ще бъдат информирани най-късно до 30 работни дни. Становището на омбудсмана е задължително за всички компании от групата на ЧЕЗ в България.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 независим

    0 0 Отговор
    Поредната "менте кериз" инсинуация за прикритие на монополите...
  • 2 независим

    0 0 Отговор
    Поредната "менте кериз" инсинуация за прикритие, в подкрепа на монополите...
  • 3 тъпчо

    0 0 Отговор
    ало... Енергото ли е... да ви е-а м-----а АЛЧНА
  • 4 ндъ

    0 0 Отговор
    ЧЕЗ вече си имат и "арменски поп". Честито!
  • 5 Human

    0 0 Отговор
    ... това е като да обереш банка и след това да се обявиш за омбудсман с ден на отворените врати за хората от обраната банка! Това сигурно го има само в нашата страна!