Тези 100 милиона които в момента дават, ние ще направим тези 80 километра общо по "Тракия" и по "Хемус", но това няма да реши проблема, тъй като участъците между тях, които са примерно на около 15 -20 години в момента ние си ги водим нови, но според стандартите, приети в пътното строителство не само у нас, а и в Европа, една рехабилитация, едно преасфалтиране на пътя се прави между седмата и десетата година.
Това коментира пред БНР председателят на агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) Лазар Лазаров.
Страно е, че той не е първи мандат начело на пътната агенция, за да се оправдава с бездействие в миналото.
Учудващо е, че при предишният си мандат начело на АПИ Лазар Лазаров не е поискал средства за пресасфалтиранрто на тези отсечки.
По магистрала „Тракия” проблемните участъци са около Пазарджик и Пловдив, а по „Хемус” – около Шумен. Това наложи и ограничаването на скоростта до 90 километра.
Вече много хора споделят, че това не са магистрали.
В закона ясно е разписано – приходите от винетни такси трябва да отиват за ремонт на пътищата. Приходите на година са около 220-230 милиона лв. В момента те отиват в централния бюджет, а средствата за поддържане са 105 милиона.
Шофьорите вече с право негодуват защо плащат винетки, а парите потъват някъде, но не и за ремонт на пътищата.
Отидете към основна версия
19 Април, 2015 15:29 17 084 27
По 1 млн. лв. за асфалт на 1 км. от магистрала
Снимка: БТА
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.