Отидете към основна версия

1 262 0

Единната фактура за електроенергия набира поддръжници

  • чез-
  • фактура

Потребителският съвет към ЧЕЗ България обсъди възможностите за нова форма на месечната сметка

Снимка: ЧЕЗ

Новият модел на ценообразуване на електроенергията и предложението на ЧЕЗ за въвеждане на единна форма на фактурата за всички битови потребители в България бяха обсъдени на третото заседание на Потребителския съвет към „ЧЕЗ България”.

Участие в дискусията взеха представители на неправителствени организации, експерти, потребителски и браншови организации. От страна на ЧЕЗ присъстваха Кремена Стоянова, изпълнителен директор на "ЧЕЗ Електро България" и Зорница Генова, мениджър "Регулаторни дейности" в "ЧЕЗ България".

В дискусията се включи и енергийният омбудсман Радослав Димитров.

„Получи се изключително ползотворна дискусия. Радвам се, че предложението на ЧЕЗ за въвеждане на единна фактура предизвиква силен интерес. Чухме много ценни идеи и предложения от гражданите и бизнеса, които ще представим на ДКЕВР с цел да се намери най-ясната и разбираема форма на бъдещите фактури. Крайното решение обаче се взема от независимия държавен регулатор ДКЕВР, който единствен има правомощия да определя вида и съдържанието на фактурите”, каза Тодор Матев, председател на потребителския съвет.

„Имаме волята и желанието да решим уравнението между пълна и разбираема информация в месечните сметки”, каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България”.

На 11 септември 2013 г. ЧЕЗ предложи пред парламентарните Комисия по енергетика и Комисия за взаимодействие с гражданските организации и движения да бъде въведена единна форма на фактурата за електроенергия с еднакъв формат и съдържание за всички битови потребители в България. Целта е тя да съдържа една и съща информация, поднесена по един и същи начин за  всички клиенти.

Потребителският съвет е консултативен орган към ЧЕЗ, който бе учреден на 23 май 2013 г. в продължение на политиката на дружествата от групата на ЧЕЗ да подобряват обслужването и комуникацията с клиентите. Основната цел на съвета е да извършва независима оценка за работата на компаниите на ЧЕЗ в България и да ги консултира с цел въвеждане на модерните европейски практики в сферата на обслужването и предлаганите услуги.

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове