Отидете към основна версия

1 604 2

Успехът е в двойното сегментиране

  • склад-
  • награда-
  • митев
Снимка: М. Богданова ©

Един от факторите за успех на брокера на недвижими имоти е той да работи в даден район. Оказва се обаче, че по-успешният и безспорно работещ модел е, когато посредникът се специализира за даден сегмент в даден райони. Доказателство за това е първата специализирана платформа, чрез която се отдават под наем и се продават складове, промишлени помещения, цехове, фабрики, заводи, автосервизи, хладилни камери, индустриални терени – bgsklad.bg. Сайтът е нормиран за наградата European Business Awards 2015-16 след детайлно проучване на близо 24 000 специализирани компании от цял Европа. Три са основните фактора, на които се е обръщало специално внимание при селекцията: търговски успех, иновации и бизнес етика. Наградите се организират за 9-та поредна година от британската Държавна агенция за насърчаване на търговията и инвестициите UKTI, RSM и ELITE.

„Целта ми е била да създам тясно специализиран сайт в сегмента „индустриални имоти”, който да е помагало за малкото останали в България бизнесмени, занимаващи се с промишлена индустрия. Важно е клиентите да могат лесно и бързо на намират оптимални решения за своя бизнес”, обяснява пред Факти.бг Симеон Митев, собственик на bgsklad.bg. Друг важен фактор за успеха е, че на база на своя 20-годишен опит в бранша, той успява да представи на клиента максимално детайлизирана информация за всеки имот. „Много важно е да се отбележи, че ние не махаме офертите на вече реализирани имоти от сайта. Те остават и само сменят статута си, за да може да се види какъв е бил пазарът към момента и при какви условия се е предлагал определен обект. Разполагаме с история, която е много важна за клиентите. Част от тях ни показват какво точно търсят именно ползвайки за пример подобни вече отдадени под наем имоти. По този начин и ние по-бързо се ориентираме какво точно трябва да им намерим, което е задължително условие при нашия първичен контакт (беседа, анализ на търсенето)”, допълва Митев.

Към момента компанията е развита основно в градовете София, Пловдив, Стара Загора, Сливен, Бургас, Варна, Русе, Плевен, Благоевград, Сандански и Видин.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини