Отидете към основна версия

13 231 29

В какво се превърна столичният булевард "Витоша"

  • витоша-
  • софия-
  • магазини-
  • заведения-
  • пазар-
  • имоти

Място за мода или за развлечения

Снимка: М. Богданова

Пандемията съживи интересa към пазаруването на търговска улица. Възприеманите по-рано като слаби страни на търговските улици фрагментирана собственост, липса на централизирана координация и достъпността на обектите от среда (на открито, всъщност се превърнаха в техните силни страни.

Бул.“Витоша“ традиционно предизвиква противоречиви мнения през годините - дали се е утвърдила като място за пазаруване или за отдих и развлечение. Последните данни показват, че през първото полугодие на 2021 г. доминиращата категория на база наети площи продължава да бъде мода. Трябва да се отбележи, че кафенетата и ресторанти представляват по-голямата част от новооткритите площи (53%). Като резултат, секторът на заведенията постепенно настига категорията мода.

Наемните нива за магазин от 100 кв.м на булевард "Витоша" към края на първото полугодие на 2021 г. остават 50 евро на кв.м на месец.

Главните търговски улици в София са доказали своята устойчивост през последните години и се очаква тази тенденция да продължи. Съживен интерес има от търговци в различни категории като спорт, козметика, книжарници и магазини за дома. Големите вериги продължават да търсят по-голяма близост до клиентите си и откриването на обект на главна улица ще бъде сред приоритетите им.

Повече информация за търговските улици: „Съборна“, „Граф Игнатиев“ и „Солунска“ можете да намерите в доклада.

Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 10 гласа.

Свързани новини