Last news in Fakti

9 Октомври, 2014 17:35 3 220 2

Липсват големи магазини на бул. „Витоша”

  • imot.bg-
  • наем-
  • магазин-
  • витоша
Липсват големи магазини на бул. „Витоша” - 1
Снимка: М. Богданова ©

Близо 50 магазина се отдават под наем към момента на най-голямата търговска улица в София – бул. „Витоша”, сочат данните на сайт №1 за недвижими имоти в България – imot.bg. Преобладаващата част от търговските помещения са с големина между 30 и 60 кв.м. Магазин с площ 53 кв.м може да бъде нает срещу 666 EUR на месец. Най-скъпият търговски обект, който се оферират, е с площ 160 кв.м и се намира в близост до входа на метростанция НДК. Имотът е подходящ както за магазин, така и за заведение, а месечният наем е 4500 EUR.

Общо 180 магазина се предлагат на столичния бул. „Витоша” с обща търговска площ почти 22 000 кв.м. От тях 6% са свободни, сочат данните на Forton. От консултантката компания прогнозират експанзия на големи търговски вериги на най-голямата търговска улица в София. Тя обаче е силно ограничена, тъй като световноизвестните брандове търсят големи помещения, над 500 кв.м, каквито липсват на търговската улица.

„Предвид отварянето само на един мол в София през 2015 г. търговците ще трябва отново да разгледат възможностите да се позиционират на места с постоянен поток потребители и по-ниска конкуренция. Търговията на дребно в центъра на София ще има все по-корпоративен облик, доминиран от водещите световни марки – така, както е в повечето европейски страни.“, каза Михаела Лашова, изпълнителен директор на Forton.

Малките и средни независими марки заемат 46% от общия брой магазини срещу 44% за български и международни брандове. По размер обаче големите вериги имат превъзходство с 54% от площта на търговските помещения срещу 35% за самостоятелните магазини.

P.S.
Ако търсите имот с конкретни параметри и желаете първи да разберете, когато се появи на пазара, може да се абонирате за услугата "On-line известяване".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1111

    0 0 Отговор
    Все ми се струва,че някои хора не правят разлика м/у пешеходната част на Витошка и Южния парк...А брандовете търсят под вола теле...500м/2 в пешеходната зона.И аз търся бензин от левче вече 10год. ама няма.За статистиката - силно търсене на бензин.Извод:Производители и вносители не могат да задоволят търсенето на бензин...от 1 левче!!!
  • 2 Veselin Stanoev

    0 0 Отговор
    Откакто се отвориха толкова много молове,бул.Витоша постепенно залезе като най-скъпото и престижно място за пазаруване.