Отидете към основна версия

1 837 2

Можете ли да нарисувате логото на Apple?

  • лого-
  • брандове-
  • рисуване-
  • емблема

Не е толкова лесно, колкото изглежда

Логото на световноизвестни марки като Apple, Adidas, Domino's и Starbucks се виждат от милиони хора по света всеки ден. Обратно на очакванията ни, ново проучване разкри, че само 16% от населението може да нарисува правилно емблемите на въпросните брандове.

1. Apple

Шестстотин милиона души по света притежават устройства на Apple. Много от нас биха помислили, че да се нарисува логото на марката е елементарно. Резултатите от проучването, в което взели участие 150 американци, показват, че това не е толкова лесно.

Установило се, че само 20% от участниците можели да нарисуват логото на Apple почти безпогрешно.

Изненадващо един на всеки трима души добавял стъбло към ябълката, когато в действителност няма такова. Около 15% от участниците нарисували листенцето на плода, обърнато в грешната посока, а 15 души изобщо не го добавили към рисунката.

Една от най-емблематичните черти на ябълката на Apple е това, че е отхапана (нещо, което е направено, за да не сгрешат ябълката за череша). Осемдесет и четири процента от хората добавили този важен елемент, но един на всеки пет души рисувал отхапаната част от лявата страна, а не от дясната.

2. Adidas

Adidas е вторият най-голям производител на спортни стоки в света, а още през 1952 г. придобива своето емблематично лого – добре познатите на повечето от нас три черни ивици.

Но въпреки популярността на марката, само 12% от хората успели да нарисуват простото лого безпогрешно.

Единадесет от участниците в проучването добавили една черна ивица в повече. Голяма част от хората изписали Adidas с главна буква, докато в действителност всички букви са малки.

3. Domino's

Логото на Domino's представлява домино с три точки. Всъщност, трите точки символизират първите три магазина, основани от Том и Джеймс Монаган през 60-те години. Първоначално братята планували да добавят по една точка към доминото за всеки нов магазин, но виждайки колко бързо се разраства бизнеса, решили, че идеята е непрактична.

По време на проучването само 28% от хората успели да си спомнят, че доминото има три точки и ги поставили правилно (две точки в долния квадрат и една в горния).

Тридесет и седем процента нарисували повече от три точки, а 14% забравили да ги добавят.

4.Starbucks

От създаването си през 1971 г., Starbucks е сменил три лога, всеки от които показва различно изображение на русалка с двойна опашка. Сегашното лого на бранда беше въведено през 2011 г. като вече не съдържа надписа "Starbucks Coffee".

Въпреки това опростяване, едва 6% от участниците в проучването успели да нарисуват логото съвършено.

От 90-те процента, които си спомнили да включат русалката, 55% забравили, че тя има двойна опашка, а 45 на сто забравили да й сложат корона. Много малко хора се сетили да добавят звезда към украшението.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини