Бившата американска актриса Меган Маркъл често е обект на критики заради небрежното си отношение към строгите кралски правила и дворцов етикет, които векове наред се спазват стриктно от членовете на британското кралско семейство. Въпреки старанието си американката с лекота успява да се забърка в купища скандали, потъпквайки и пренебрегвайки дворцовите протоколи.
Както изглежда съпругата на принц Хари сега е твърдо решена да излъска имиджа си.
Поредният ѝ опит да се движи по правилата обаче, отново се превърна в провал и тя за пореден път оплете конците, нагазвайки в поредния кралски скандал.
Херцогинята на Съсекс, твърдо решена да се реабилитира в очите на обществото, предприе отчаян ход да подобри своя имидж. За целта тя се обърна към известната американската агенция за кризисен ПиАр - Sunshine Sachs.
Но точно това нейно действие стана повод за нов скандал.
Известно е, че Sunshine Sachs се счита за една от водещите кризисни компании в САЩ и си сътрудничи с много звезди. Нейни клиенти са Натали Портман, Бен Афлек, Леонардо Ди Каприо, Наоми Кембъл и много други.
През 2015 година американският филмов продуцент Харви Уейнстейн също се свърза с нея, тъй като бе набеден в редица обвинения за сексуален тормоз.
Съществуват много слухове за Sunshine Sachs, сред които е и този, че компанията многократно е обвинена в използването на тактиката на „тъмните изкуства“, а също така е наемала платени служители да редактират информация за своите клиенти на страниците на Wikipedia.
Според слуховете служителите на двореца са шокирани, че Меган е наела служители на американската PR агенция, особено когато кралското семейство има опитен специалист по връзки с обществеността в лицето на Сара Латъм, чиито клиенти някога са били Хилари и Бил Клинтън.
„Наемането на холивудска компания за собствен PR, а да си член на британското кралското семейство е поне не само необичайно, но и шокиращо и скандално“, казва източник от Бъкингамския дворец.
Дали и как Меган Маркъл ще се измъкне от тази нова каша, която сама забърка, предстои да разберем.