Легендарната верига за бързо хранене KFC представи необичаен нов продукт: паста за зъби с вкус на пържено пиле, вдъхновена от емблематичната им рецепта с 11 билки и подправки, съобщава New York Post.
„Все едно захапвате горещо, сочно парче от нашето Original Recipe пиле – тази паста е неустоима. Покрива зъбите с вкус, а след това оставя усещане за свежест и чистота“, се казва в официалното прессъобщение на KFC.
Пастата е резултат от съвместен проект с австралийския бранд за продукти за устна хигиена Hismile, известен със своите иновативни и нестандартни предложения.
„Обожаваме да тестваме границите, а какъв по-добър начин да го направим от това да пренесем легендарния вкус на KFC в продукт, който използваме всеки ден?“ споделя маркетинг мениджърът на Hismile Кобан Джоунс. „Тази колаборация е смела, неочаквана и истински забавна.“
Очевидно потребителите също са на впечатлени от това предложение – пастата, която се продаваше ексклузивно на сайта на Hismile за 13 долара, бе разпродадена още във вторник сутринта.
Компанията все още не е съобщила кога ще има нова наличност.
Описанието на продукта посочва, че формулата е без флуорид, с „дълготрайни ползи за устната хигиена“.
А за онези, които не могат да се сдобият с пастата, все още остава възможността да си подарят новите електрически четки за зъби KFC x Hismile, които все още са в продажба на цена от 59 долара.
Четката разполага с „три режима на почистване, нежни конусовидни косъмчета и вграден таймер“, като според описанието предлага „перфектната комбинация от забавление и функционалност за усмивка с характер“.
Остава само въпросът: ще си измиете ли зъбите с пържено пиле?