Отидете към основна версия

2 780 32

Забраненият плод – директен маркетинг на смъртта

  • змия-
  • ябълка-
  • плод

Адам не беше до жена си, когато трябваше, за да я предпази от измамата на змията

Снимка: Shutterstock.com
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

И като видя жената, че дървото беше добро за храна и че беше приятно за очите, дърво желателно, за да дава знание, взе от плода му та яде, даде и на мъжа си да яде с нея, та и той яде.

Битие 3:6

Адам не беше до жена си, когато трябваше, за да я предпази от измамата на змията. За сметка на това се появи, за да яде от смъртоносния плод.

Така Адам и Ева сложиха край на своето безсмъртие. Така вместо свят на предостатъчност, съвършенство, хармония и любов те избраха да влязат в свят на бедност, страдание, омраза и смърт.

Големият въпрос обаче е – кога жената видя, че дървото е „добро, приятно и желателно“? Нима го виждаше за първи път. И друг път Ева бе обикаляла край това дърво.

Така змията знаеше къде да я чака. Така змията знаеше как да внуши на Ева това, за което тя самата бе отворила вратата.

Това бе директен маркетинг на смъртта.

Ева даде очите си назаем на змията – рекламният агент на дявола. И ослепя.

Започна ден първи на света на смъртните.

Внимавайте на кого давате очите си назаем.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини