Новият флагмански седан от Инголщад ще има каросерия с хибридна конструкция, съставена от четири различни материала, разказва британското сп. Autocar. Купетата на бъдещата A-осмица ще се изработват от стомана, алуминий, магнезий и въглерод, които ще бъдат съединявани по 14 способа.
Независимо от усилията на инженерите новото най-голямо Audi ще тежи 51 кг повече от сегашния модел - 282 срещу 231 кг. За сметка на това купетата ще бъдат няколко пъти по-устойчиви на усукване, отколкото в момента. Немците обясняват по-тежката каросерия с все по-жестоките изисквания към пасивната безопасност и внедряването на алтернативни задвижващи системи.
Неотдавна стана ясно, че Audi ще представи новото поколение на A8 в Барселона на 11 юли. Седанът ще бъде построен на платформата MIB2+ и ще дебютира с два бензинови и два дизелови мотора.
Базовата версия ще бъде оборудвана с 4.0-литров V8 с мощност 460 к.с. Ще продължи да се предлага и 12-цилиндровата 6.0-литрова модификация с 565 коня. Дизеловата гама ще бъде представена от 3.0-литров V6 с мощност 272 к.с. и 4.0-литров V8 с 408 коня.
След премиерата през юли новата A-осмица ще дебютира пред публика на автосалона във Франкфурт през септември. По план продажбите на модела трябва да започнат още преди края на годината.