Отидете към основна версия

5 136 13

Ударна електрификация при Audi

  • audi-
  • a8-
  • a6-
  • q5

Audi представи едновременно хибридни версии на няколко от моделите си. Бензин-електрическите модификации на A8, A7 Sportback, A6 и Q5 получават новото обозначение TFSI e, електрохидравлична спирачна система и способността да изминават 40 км само на ток по цикъла WLTP.

В зависимост от нивото на оборудване новите инголщадски хибриди са достъпни с два варианта на настройките с акцент динамика или икономия. Всички модели от новото семейство TFSI e имат бензинови турбодвигатели, интегриран в трансмисията електромотор и акумулаторен блок с капацитет 14.1 кВтч.

По време на спиране системата може да рекуперира до 80 кВт от кинетичната енергия. При плавно намаляване на скоростта работи само електромоторът, при спиране със среден интензитет спирачното усилие се разпределя между него и хидравликата, а при интензивно (след 0.4 g) работи само тя.

TFSI e може да работи в три режима - електрически (EV), комбиниран (Auto) и изцяло на ДВГ (Hold). С помощта на данни от навигацията TFSI e съставя оптимален профил на движението по избрания маршрут, като уведомява водача кога няма смисъл да натиска газта и може да пести гориво.

Новите хибридни "аудита" ще се продават с компактно устройство за зареждане на батерията от битовата мрежа. Освен това собствениците ще могат да зареждат колите си на скоростните терминали Charging Service.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини