Отидете към основна версия

12 965 30

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

  • bmw-
  • r18-
  • мотоциклет

След два концепта, десетки течове на информация и почти година очакване BMW най-сетне представи серийната версия на най-големия си круизър. Баварският тежкоатлет дебютира едновременно в три версии - стандартна, "чопър" с кормило в стил "висилка за маймуни" и бобър.

От BMW не пропускат да подчертаят, че R18 е наследник на знаменития R5 от 1936 г. Дизайнът на новия круизър несъмнено е повлиян от легендарния му предшественик.

R18 има тръбна рама тип "софтейл" с моноамортисьор под седалката. Ходът му е 90 мм. Предната вилка е снабдена с два амортисьора с диаметър 49 и ход 120 мм.

Предната спирачка има дискове с диаметър 300 мм и четирибутални апарати. Освен ABS серийното оборудване включва системи за стабилизация (ASC) и против пробуксуване (MSR).

Сред останалите електронни помощници си струва да се споменат трите режима на движение Rain, Roll и Rock. "Дъждовният" омекотява реакцията при подаване на газ, Roll е стандартен, а Rock - спортен.

Двигателят Big Boxer има въздушно-маслено охлаждане. Работният обем е 1.8 литра, мощността - 91 к.с. при 4 750 об/мин, а максималният въртящ момент - 158 Нм при 3 000 об/мин.

Собствениците на мотоциклети като R18 рядко ги оставят в заводския им вид и от BMW са се постарали да предложат широка гама от аксесоари за индивидуализация, над които са работили компании като Vance & Hance, Mustang Seats и Roland Sands Design. Освен вече споменатото кормило тип "висилка за маймуни" каталогът предлага също богат избор от лети джанти с диаметър от 16 до 19 цола, различни алуминиеви декорации, гърнета, дисаги, слюди с различна височина и задни калници.

Базовата цена на BMW R18 в САЩ е $17 495 (€16 227). Любителите на класическия дизайн ще трябва да платят допълнителни $2 375 (€2 203) за пакета First Edition, който включва още повече хром и ръчно изрисувани ивици по резервоара.

Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 24 гласа.

Свързани новини