ФАКТИ.БГ

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Публикувана: 6 Април, 2020 18:12
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5937
BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 24 гласа.

След два концепта, десетки течове на информация и почти година очакване BMW най-сетне представи серийната версия на най-големия си круизър. Баварският тежкоатлет дебютира едновременно в три версии - стандартна, "чопър" с кормило в стил "висилка за маймуни" и бобър.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

От BMW не пропускат да подчертаят, че R18 е наследник на знаменития R5 от 1936 г. Дизайнът на новия круизър несъмнено е повлиян от легендарния му предшественик.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

R18 има тръбна рама тип "софтейл" с моноамортисьор под седалката. Ходът му е 90 мм. Предната вилка е снабдена с два амортисьора с диаметър 49 и ход 120 мм.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Предната спирачка има дискове с диаметър 300 мм и четирибутални апарати. Освен ABS серийното оборудване включва системи за стабилизация (ASC) и против пробуксуване (MSR).

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Сред останалите електронни помощници си струва да се споменат трите режима на движение Rain, Roll и Rock. "Дъждовният" омекотява реакцията при подаване на газ, Roll е стандартен, а Rock - спортен.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Двигателят Big Boxer има въздушно-маслено охлаждане. Работният обем е 1.8 литра, мощността - 91 к.с. при 4 750 об/мин, а максималният въртящ момент - 158 Нм при 3 000 об/мин.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Собствениците на мотоциклети като R18 рядко ги оставят в заводския им вид и от BMW са се постарали да предложат широка гама от аксесоари за индивидуализация, над които са работили компании като Vance & Hance, Mustang Seats и Roland Sands Design. Освен вече споменатото кормило тип "висилка за маймуни" каталогът предлага също богат избор от лети джанти с диаметър от 16 до 19 цола, различни алуминиеви декорации, гърнета, дисаги, слюди с различна височина и задни калници.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Базовата цена на BMW R18 в САЩ е $17 495 (€16 227). Любителите на класическия дизайн ще трябва да платят допълнителни $2 375 (€2 203) за пакета First Edition, който включва още повече хром и ръчно изрисувани ивици по резервоара.

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

BMW представи директен конкурент на Harley-Davidson

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 24 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
az #Победа75
1 Отговор
Иж-а на "Калашников" изглежда далеч по-добре от бмв и харлей.

Коментиран от #4, #14, #19


Оценка:
-56 +21

РАБОТОДАТЕЛ
2 Отговор
ЗАЩО ВСИЧКИ КОПИРАТ HARLEY-DAVIDSON ТОЙ Е САМО ЕДИН И НЕДОСТИЖИМ

Коментиран от #20


Оценка:
-48 +22

Факт!
3 Отговор
Ахаха този боксее не може да е никакъв конкурент на ви туин.Смех пълен са тези недъгави немци.

Коментиран от #23


Оценка:
-50 +18

Емил
4 Отговор

До коментар #1 от "az #Победа75":


Ей, това русофилистиците, освен, че сте тъпи, сте и кьорави!!! Нали и ИЖ, и Урал, и АК47 са немски машини, откраднати от руснаците!

Коментиран от #6


Оценка:
-28 +39

Boxer 3.0
5 Отговор
Гледах моторът с удоволствие.
Сигурно ще е голям кеф да го карам , това чудо!
А, дано...

Оценка:
-2 +46

az #Победа75
6 Отговор

До коментар #4 от "Емил":


Тия митове отдавна вече не вървят! Влез в крак с времето!

Оценка:
-18 +14

Факт!
7 Отговор
Боксера за нищо не става при моторите ама немците си го турат.Нека си бият главата в стената немалошо.Яоонците от десетилетия "борят" Харлей и още не са го преборили и то не с недъгави недоразумения като боксер.

Оценка:
-30 +12

Бай Ганьо
8 Отговор
Май гроздето е кисело,А?! Ей тумбаци, още Митко бомбата от "На всеки километър" каза: Немска машина, гутен машина.....хахахаха.

Оценка:
-3 +32

Ххх
9 Отговор
Моторът си е ретро отвсякъде. Външно - като дизайн, с една седалка - а по каква логика ? А двигателят - 1,8 на 90 конски сили. Предполагам е нискооборотен и дефорсиран. Това са характеристики на автомобилен двигател от 70 - те години на миналия век, с критични обороти до към 5500 об. мин. Съвременните двигатели за мотори съм чувал да са с критични обороти от 12 - 14000 об. мин. А на кубатура от 1,8 сигурно биха съответстали 200 и повече конски сили.

Коментиран от #11


Оценка:
-28 +8

Бай Кольо
10 Отговор
Ако го сравня с Дукати Диавел, това BMW е като беден роднина, и Дукатито е в същия стил но е истински красавец, който не вярва да ги сравни

Оценка:
-16 +14

Моше лихваря
11 Отговор

До коментар #9 от "Ххх":


Харесва ми ,изглежда добре ,романтично,но като се замисля не ми трябва.Това е за фенове на определен тип култура,а иначе познат преди няколко години продаваше хонда чопър в много добро състояние за 1800$ което си беше много добра оферта ,но просто ни ми беше нужен.А иначе за оборотите и мощноста,онези са за нинджи злодеи( в България ги наричат донори)Чопърите са за спокойно каране и за улегнали хора.Този модел сигурно ще има фенове.

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +20

Ххх
12 Отговор

До коментар #11 от "Моше лихваря":


Да караш мотор по принцип си е рисковано. Дори да караш бавно и внимателно, друг може да те удари и моториста винаги е потърпевш. Чел съм интервюта с рокери, които участват в мотосъборите. И повечето са с по няколко падания, чупени крака, ръце. Така че човек трябва да си е в някаква степен луд и безразсъден, за да кара мотор.

Оценка:
-8 +11

Някой си
13 Отговор
А те тва е баварка за донори........

Оценка:
-7 +3

Borislav Popov
14 Отговор

До коментар #1 от "az #Победа75":


ИЖ-а на Калашников всъщност е с карантия на стар и забравен модел Кавасаки.

.









.

Коментиран от #24


Оценка:
-6 +1

габровец от варна
15 Отговор
Е това е машина!Не като ония японски миксери.Това кат си го кротнеш с 90 и до когато ти е кеф.

Оценка:
-4 +13

ХХХ
16 Отговор
При тези данни за кубатура и мощност и като прибавим
и кардан за задвижване можем да говорим за вечен
мотор който ще надживее другите тояги няколко пъти.
Този път уцелиха десетката.

Оценка:
-1 +22

Дългия
17 Отговор
Хубав е и цената е добра при положение, че на същата цена се предлага и Урал вярно с кош ама Урал! Аз лично ще си карам Индиан и това е!

Оценка:
-1 +3

Сандокан
18 Отговор
Да това и аз бих го карал, но на дълъг път заради боксера не можеш да изпънеш краката и в един момент това създава неодобство. Ретро седалката е добро решение.

Оценка:
-1 +3

Дейвидсън
19 Отговор

До коментар #1 от "az #Победа75":


На нищо не прилича ижа на калашников а това бмв е готино особено с високото кормило но тоя ауспух е тъпотия има още много път докато се приближът до Харлей

Оценка:
-1 +3

Hellish
20 Отговор

До коментар #2 от "РАБОТОДАТЕЛ":


Не че нещо, но BMW са с по велика история от HD. Харлей са американските военни мотори през втората световна и след нея тръгва култа по чопърите. BMW в този момент вече от 20-30 години правят самолетни двигатели и мотоциклети.
После влез в един чужд сайт за продажба на автомобили и мотори. Много ама много трудно ще намериш друга марка мотор освен BMW на над 100 хиляди километра. Да ама BMW-та има на по 180-200 хиляди и пак са по-скъпи от същия клас японец на 50хиляди примерно. Та Харлей, с вибрациите дефектите и развиващите се сами болтове са мн яки , ама по филмите. Европееца винаги в правил най-добрите автомобили и мотори.Никой няма да ме убеди че една гнила японка е по добра ит Мерцедес BMW, дори от Ситроен и Пежо.Няма да споменавам елит като Ферари ,Ламборгини ,Бугати или Кьонигсек.
И американците правят едни боклуци нискокачествени и японците правят едни неща от гаден материал. Тесла няма да коментирам щото Илончо в Южно Африканец, той затова не е прост като американците

Коментиран от #22


Оценка:
-7 +6

VVV
21 Отговор
БМВ бяха гаражна фирма за мотори .Хитлер ги направи корпорация .Сега май пак ще станат гаражна фирма за мотори ;)

Оценка:
-9 +1

?!?!
22 Отговор

До коментар #20 от "Hellish":


Не знам колко разбираш от мотоциклети за да даваш мнение за японски машини? Имал съм я Ямаха 1.7 Road star на 257000км. Работеше перфектно без никакви паразитни шумове. Всеки има право на избор без да плюе по марките.

Оценка:
-0 +4

Дарт вейдар
23 Отговор

До коментар #3 от "Факт!":


Те са смешни ание що не се видим,какво сме постигнали на този свят.Само упреци и подигравки и хора без сиво вещество в главите

Оценка:
-0 +1

Дарт Вейдар
24 Отговор

До коментар #14 от "Borislav Popov":


Виж ако кажеш на DKV по ще ме съгласиш но старото първото иже за него става дума с ръчните скорости

Оценка:
-0 +0

Тони 70
25 Отговор
БМВ е класика в мотоциклетите. Не е хубаво да плюете и злорадсрвате. И много е не коректно да сравняват Р моделите с американските и руските Дръвници.Факт е че винаги са били с десетилетие пред другите.

Оценка:
-0 +1

26
Този коментар е премахнат от модератор
27
Този коментар е премахнат от модератор
28
Този коментар е премахнат от модератор
29
Този коментар е премахнат от модератор
30
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.