Рано или късно ръждата напада всеки автомобил. Някои модели обаче се справят доста по-успешно с този проблем. Експерти от руския портал NJCAR.ru съставиха рейтинг на употребяваните коли с най-добра антикорозионна защита. Всички те вече са спрени от производство, но се ползват с голяма популярност на вторичния пазар.
Тази "баварка" може да се похвали с отлично качество на боята и лаковото покритие в съчетание с много добра подготовка против ръжда. Каросерията обаче има едно слабо място - там, където алуминиевите детайли се съединяват със стоманените елементи, възниква корозия.
За разлика от предшественика си W221 има боя и антикорозионна обработка на каросерийните панели с превъзходно качество. Сред минусите на модела са рискът от поява на ръжда в зоните около крепежните точки и бързото помътняване на хромираните детайли.
От качеството на боята и лаковото покритие на тази Toyota има какво да се желае. Каросерията обаче е поцинкована и обработена щедро против корозия. В това отношение Camry превъзхожда някои премиум модели.
Каросерията на шведския флагман е изработена от поцинкована стомана, а благодарение на отличното качество на изработката и лаковото покритие вероятността за поява на ръжда клони към нула. Местата, където боята е олющена или надраскана, дълго не "обрасват" с гнезда на корозия и се поддават лесно на възстановяване.
Каросерията и подрамите на инголщадския модел имат здрава структура и изключително солидна защита против корозия. Появата на ръжда е практически изключена дори и на най-уязвимите места като веждите на задните калници.
Разбира се, състоянието на каросерията при всеки употребяван автомобил зависи в огромна степен от условията, в които е експлоатиран. Освен това дори и при модели с доказано качествена обработка против корозия могат да възникнат проблеми с ръждата ако са катастрофирали и не са ремонтирани грамотно, уточняват от NJCAR.ru.