Рано или късно ръждата напада всеки автомобил. Някои модели обаче се справят доста по-успешно с този проблем. Експерти от руския портал NJCAR.ru съставиха рейтинг на употребяваните коли с най-добра антикорозионна защита. Всички те вече са спрени от производство, но се ползват с голяма популярност на вторичния пазар.
Тази "баварка" може да се похвали с отлично качество на боята и лаковото покритие в съчетание с много добра подготовка против ръжда. Каросерията обаче има едно слабо място - там, където алуминиевите детайли се съединяват със стоманените елементи, възниква корозия.
За разлика от предшественика си W221 има боя и антикорозионна обработка на каросерийните панели с превъзходно качество. Сред минусите на модела са рискът от поява на ръжда в зоните около крепежните точки и бързото помътняване на хромираните детайли.
От качеството на боята и лаковото покритие на тази Toyota има какво да се желае. Каросерията обаче е поцинкована и обработена щедро против корозия. В това отношение Camry превъзхожда някои премиум модели.
Каросерията на шведския флагман е изработена от поцинкована стомана, а благодарение на отличното качество на изработката и лаковото покритие вероятността за поява на ръжда клони към нула. Местата, където боята е олющена или надраскана, дълго не "обрасват" с гнезда на корозия и се поддават лесно на възстановяване.
Каросерията и подрамите на инголщадския модел имат здрава структура и изключително солидна защита против корозия. Появата на ръжда е практически изключена дори и на най-уязвимите места като веждите на задните калници.
Разбира се, състоянието на каросерията при всеки употребяван автомобил зависи в огромна степен от условията, в които е експлоатиран. Освен това дори и при модели с доказано качествена обработка против корозия могат да възникнат проблеми с ръждата ако са катастрофирали и не са ремонтирани грамотно, уточняват от NJCAR.ru.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Най
16:39 29.06.2020
2 Дон
А един Форд запалил през зимата и те го кръстили Фокус!
Коментиран от #4, #5, #57, #58, #73
16:44 29.06.2020
3 пилот на Ферари
Да дадат класация на Форд Фокус ,Фолксваген Голф , Шкода Октавия ......
Коментиран от #6, #26, #49
16:45 29.06.2020
4 А когато
До коментар #2 от "Дон":
BMW мине покрай сервиз без да спре,значи са му отказали и спирачките.Коментиран от #11, #39, #42
16:47 29.06.2020
5 Данчо от сервиза
До коментар #2 от "Дон":
От 15 години Опел си оправиха ръждата ! За сметка на други производители ! Виждал съм много по вече ръждясали Голфове и Пасати. Също Фордове , Сеати ,Аудита , че и Мерцедеси и БМВ -та.Коментиран от #35
16:48 29.06.2020
6 jap
До коментар #3 от "пилот на Ферари":
Е60 е доста масов модел но предните калници са от пластмаса както и праговете и затова не ръждясва.А6-С6 също е зад всеки ъгъл но моделите преди 2008-ма често ръждясват в най долната част на вратите и багажниците.Коментиран от #9, #37, #71
16:53 29.06.2020
7 Също така
Коментиран от #65
16:54 29.06.2020
8 Пежо фен
Коментиран от #10, #14, #45
16:55 29.06.2020
9 пилот на Ферари
До коментар #6 от "jap":
Колко са масови според тебе след като говорим за кошници на 15 години с цена от 10 бона нагоре ? Колко човека ще си купят такъв автомобил ? Колко такива срещаш на ден ?Масови са категорията изброени от мене.
Коментиран от #12
16:59 29.06.2020
10 Доскоро
До коментар #8 от "Пежо фен":
карах 308 и единствено с ръжда не съм имал проблеми.Деня в който го продадох празнувах подобаващо и не след дълго се наложи да сменя номера на телефона си защото купувача ми звънеше всеки ден да мрънка за какво ли не.17:05 29.06.2020
11 Баварец на трупчета
До коментар #4 от "А когато":
Не знаеш даже колко си прав !17:08 29.06.2020
12 jap
До коментар #9 от "пилот на Ферари":
Отвори Мобиле.Бг,задай тези модели и виж какво предлагане има.Вероятно цените започват от около 4000 лева.Коментиран от #13
17:09 29.06.2020
13 пилот на Ферари
До коментар #12 от "jap":
Проверих го вече. 2005 година - от 9 000 лева - нагоре ! Говорим за 15 годишен автомобил . После едно обслужване за 2-3 хиляди лева . Да не говорим , че една такава кола може да те разори. Говоря от лично наблюдение на 3 бр 5 серия , една 7- ца и едно Х5 .Коментиран от #22
17:18 29.06.2020
14 Nsno
До коментар #8 от "Пежо фен":
И 405 и 406 имах. Ами пасват на заглавието точно. Щото се водят към масовите автомобили. 406 все още... Откъм ръжда и двигател са перфектни. При мен бяха tdi и hdiКоментиран от #15
17:20 29.06.2020
15 Голям Слон
До коментар #14 от "Nsno":
Няма как да си имал TDI на Пежо :-)TDI e запазена марка на vw/Audi.
Коментиран от #24
17:31 29.06.2020
16 вес
Коментиран от #21
17:37 29.06.2020
17 Terenski
Коментиран от #19
18:06 29.06.2020
18 Жена ми има
Коментиран от #20
18:14 29.06.2020
19 Бенджамин
До коментар #17 от "Terenski":
За сметка на това ръждясали А4 - колкото искаш !18:14 29.06.2020
20 не съм им почитател
До коментар #18 от "Жена ми има":
То да е само ръждата при Мазда 6 . А колко струва смяната на съединител ?!!Коментиран от #56
18:16 29.06.2020
21 чичо Скруч
До коментар #16 от "вес":
Много по евтини марки вършат много по добра работа.Тия са само за гъзария !
18:17 29.06.2020
22 Hellish
До коментар #13 от "пилот на Ферари":
Остави теориите, виж на улицата, масови са. Тва че някой взима 800 лева заплата не му пречи да си дръпне 10 бона кредит за кола. Е60 специално ама наистина под път и над път. Аз карам Е34 и са ми забавни защото се наддигат да я оглеждат все пак ако като моята има 3 в града е60 има 300. Не знам къде живееш, но освен ако не си в някое село в Родопите вземи се огледай в автомобилите на пътя. Аз събота и неделя често ходя до Тополовград което е градче с 5-6 хиляди население, и има поне 10-12 Е60 аудита c6 сигурно има 20. И s-класа има такава и то s-500 и е в града може би 7-8 години. А това е беден край. Та не говори на изуст, това, че аз и ти караме коли за 2000 лева не означава, че хората не карат масово коли за над 20. А и е въпрос на избор, ако реша и аз ще си купя. Просто обичам стари коли, сегашната е на 31 следващата сигурно ще е на 40. Но всеки с отклоненията сиКоментиран от #25, #27
19:01 29.06.2020
23 Някой си
19:06 29.06.2020
24 Стефан
До коментар #15 от "Голям Слон":
Бъркаш приятел, имах Пежо 405 1.8 ТДИ, 90 коня.Коментиран от #40
19:12 29.06.2020
25 пилот на Ферари
До коментар #22 от "Hellish":
И това според тебе е масов автомобил ? А колко Голфа , Астри , Дачии , Рено , Пежо ... има в Тополовград ? Стотици ?Имам наблюдение върху БМВ 5 серия 2006- 2007 година купено преди пет години втора ръка. Тогава цената им беше доста висока. Изръси се човека 25 хил и още 15 хил за да го стегне. Същата работа за една 7-ца която и до ден днешен не могат да подкарат като хората. За Х5 пък направо няма нужда да говорим.
Трябва да си голям късметлия да сполучиш на добър екземпляр.
Комшията миналия месец си взе една такава. На първия месец - съединител. Одраха го подобаващо.
19:12 29.06.2020
26 😅😅😅😅😅
До коментар #3 от "пилот на Ферари":
Как да не са масови??? В кое село живееш? Сигурно синот правец или от полски тръмбеш?Коментиран от #28
19:14 29.06.2020
27 пилот на Ферари
До коментар #22 от "Hellish":
Да не говорим пък че трябва да си прост като талпа за да теглиш заем за такава кола. По добре някоя евтина марка на лизинг .Я погледни на bri4ka - как се обслужва такава кола. Майтапа си е майтап - но обслужването си е точно такова. Отделно ремонтите - защото няма стара кола без проблеми.
Коментиран от #52
19:16 29.06.2020
28 пилот на Ферари
До коментар #26 от "😅😅😅😅😅":
И колко масов автомобил е Е60 или Е61 ? Застани на светофара и брой ! Процентно съотношение спрямо останалите - под 1% !Коментиран от #54
19:22 29.06.2020
29 Мнение
20:05 29.06.2020
30 никой
20:42 29.06.2020
31 Боби
Фиат Чинкуеченто на 20 г. има ръжда само по джантите -)
20:51 29.06.2020
32 Гошо
21:41 29.06.2020
33 Чакала
Коментиран от #34
21:45 29.06.2020
34 Alfa Romeo
До коментар #33 от "Чакала":
Alfa Romeo 164 Super V6 tb - 1994 година - няма капка ръжда. Поцинкована ламарина. Перфектен двигател 2000 кубика, 201 коня.21:50 29.06.2020
35 111
До коментар #5 от "Данчо от сервиза":
Данчо, къде си виждал гнило ауди? Имам 30 гошина А6ца стояла само на открито и няма никъде корозия22:51 29.06.2020
36 Браво
Имат чувство за хумор.
22:54 29.06.2020
37 Иван
До коментар #6 от "jap":
От алуминий са няма пластмаса по калници те на е 60 цялото е алуминий22:56 29.06.2020
38 Марио Кроненберг
Коментиран от #63
23:03 29.06.2020
39 Кой
До коментар #4 от "А когато":
Ти бмв карал ли си че плюеш23:26 29.06.2020
40 Голям Слон
До коментар #24 от "Стефан":
Прочете ли внимателно какво написах?!Не, не си.
Коментиран от #46
23:29 29.06.2020
41 SANDER LOGANов
23:57 29.06.2020
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 a bee
00:00 30.06.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 a bee
До коментар #8 от "Пежо фен":
А бее . Моето Пежо (307-2006)ква градушка без следа претърпя илибез точка корозия !
Коментиран от #77
00:08 30.06.2020
46 Ти май не си в час
До коментар #40 от "Голям Слон":
Не помня точната година,но vw се сетиха, че са патентовали абревиатурата tdi. Мисля беше 90 и някоя. Преди това всички я ползваха. В един момент vw се сетиха и ползваха съда, за да си ползват правата. Мисля opel изгоряха тогава. Но ако потърсиш в нет-а ще видиш колко tdi има на други марки края на 80-е и началото на 90-е. И аз съм имал peugeot 405 tdi, а съседа имаше 205 tdiКоментиран от #51
00:17 30.06.2020
47 потребител
00:43 30.06.2020
48 Питане
02:40 30.06.2020
49 Карачо
До коментар #3 от "пилот на Ферари":
Камри е масов автомобил и е доста по-добре от много премиуми. В САЩ и Канада има 30-годишни коли от първото поколение, които нямат ръжда, което говори много за модела. За техниката и двигателите да не говорим. Това е една от най-здравите и надеждни автомобили правени някога в света.02:59 30.06.2020
50 дърт шофьор
07:35 30.06.2020
51 Голям Слон
До коментар #46 от "Ти май не си в час":
:-) Не зная кой е в час и кой не е, но специално Пежо при 405 НИКОГА не са имали TDI . При тях по спомен беше D Turbo :-) Което изобщо не се доближава до TDI. Турбинираният дизелов агрегат изобщо не е новост. И повечето марки имаха такива двигатели. Просто РСА НИКОГА не са ползвали абревиатурата TDI в техните автомобили. Виждал съм, разбира се, Пежаци с TDI отзад, но свалено от VW, например ;-) Няма смисъл да спорим за глупости. За мен конкретно френският дизел е вероятно най-добрият дизел: не само в Европа, но и в света.Коментиран от #53
07:43 30.06.2020
52 Hellish
До коментар #27 от "пилот на Ферари":
Не отричам, но е факт, че е пълно с тях. С кредит или не, твзи коли са масови, отделно. Защо гледаме само в БГ, това е обща статистика07:48 30.06.2020
53 рено пежо ситроен
До коментар #51 от "Голям Слон":
Имах френски дизел на витара. Толкова бях доволен от него, че когато продадох колата дадох банкет.Коментиран от #59, #64
08:40 30.06.2020
54 gvdff
До коментар #28 от "пилот на Ферари":
Не виждам причина да се напъваш да обясняваш кое е масов автомобил и кое не. То си е общоприето кое какво е. Масовия автомобил е такъв, ако от него са изработени над еди колко си бройки. Никой не те пита ти как виждаш нещата, за да определи някой автобоил като такъв. Форд ф150 в щатите се води малък пикап, а тук ми прилича на камион. Не съм тръглал да убеждавам хората как това е камион, а не малък пикап.По статията, повечето не азиатски автомобили след 2000-2005та не корозират особено или никак. Това се дължи на използваните материали и на обработката на купето, както е описано и в статията. В случая просто са изкарали 5, които са малко по-добре от останалите.
09:18 30.06.2020
55 ситроен
Коментиран от #60
09:21 30.06.2020
56 gvdff
До коментар #20 от "не съм им почитател":
Ако говорим за първа генерация на тая мазда, приятелката ми има такава, но от 2006-2007ма. Скоростите влизат трудно или изобщо не влизат. Въпреки, че е с достатъчно масов 2,0 бензин, то за нея няма кутия на пазара в момента. Вече колата е стилен, ръждив паметник.09:21 30.06.2020
57 Баш Бащицата
До коментар #2 от "Дон":
Тоя Форд е бил на 1234567 км, шеста употреба нов внос, перфектен каран от немска баба до поликлиниката. Форд Фокус, 10 годишен, купен чисто нов от Мото Пфое. Хипер доволен. Веднага го купувам същия чисто нов. Прекрасна кола за парите си и много добро съотношение цена-качество. Трябва да я сменям с чисто новата Октавия 4 и да си кажа честно не ми се разделя с нея. Толкоз. Много ти здраве.10:23 30.06.2020
58 Баш Бащицата
До коментар #2 от "Дон":
За Опел и ръждата са ти отговорили в 4-ти коментар.10:24 30.06.2020
59 Голям Слон
До коментар #53 от "рено пежо ситроен":
Тъй като едва ли си я купувал чисто нова, то следователно нямаш никакво право да коментираш какво е удачно и какво не. Когато купуваш убити от каране автомобили, лишавани системно от подръжка, неясно коя точно употреба - трай си! Когато събереш пари за нов автомобил, тогава коментирай.11:01 30.06.2020
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Някой си
13:23 30.06.2020
62 Котарак
13:45 30.06.2020
63 1111
До коментар #38 от "Марио Кроненберг":
Дааа колега прав си на 1-во място е няма ръжда никъде. По простата причина, чр нр излиза от сервизите и се е превърнало от движима в недвижима собственост, като паметник е. То така, както си виси по сервизите няма как да тръгне ръжда все пак е на закрито и сухо. Всъщност не само ръжда не може да тръгне, а и то самото не може да тръгне. Говоря от личен опит с две А6-ци. От тогава насам само мерцедес и те това е.13:46 30.06.2020
64 опааа
До коментар #53 от "рено пежо ситроен":
Имал си ти голям слон в задния си двор. Толкова голям, че чак си си помислил, че си на банкет, а то вече от теб и чеп за зеле не става.13:49 30.06.2020
65 Цоко
До коментар #7 от "Също така":
Освен маздите, кои японски гният? Напр. 20 г. короли и акорди нямат грам ръжда.Коментиран от #68
13:53 30.06.2020
66 vasik atanasova
преди години имах купе беше поцинковано
точка ръжда нямаше
дори и да го удариш
15:27 30.06.2020
67 Anton
15:57 30.06.2020
68 Читател
До коментар #65 от "Цоко":
На 16 г. ми Хонда ЦРВ (2004) - изби ръжда над предното стъкло.... Факт е, че другаде няма ръжда. Може би защото е внесена от Италия.Коментиран от #74
16:02 30.06.2020
69 Ироничен
16:32 30.06.2020
70 Кирчо
23:03 30.06.2020
71 Дъртак
До коментар #6 от "jap":
Ауди 80 е с поцинковано купе! Флийнстон не може да кара такава кола!!00:35 01.07.2020
72 Дачия Дръстър
Коментиран от #75
00:37 01.07.2020
73 Бмв фен
До коментар #2 от "Дон":
Това са най-големите немски боклуци за който говориш приятелю! Аз предпочитам да седя без кола да ходя с рейса на работа но кола от тези 2марки не бих си купил.Опела ръждата го гони а Форд и циганин не работят през зимата и най хубавите модели от 2те марки са продадени имал съм и от 2те така че имам опит ако мисли некой че говоря врели некипели.22:46 01.07.2020
74 Бмв фен
До коментар #68 от "Читател":
Не се чуди за Хондите и те в каталога още са изгнили(да допълня CR-Vто не никакъв джип има много лоша проходимост с тези висящи носачи 2 пъти ги изкривих по един средно тежък терен имал съм и такава и повече не цих направил грешката да си купя японски автомобил) така както Мазда и всички японски кенефи22:50 01.07.2020
75 Бмв фен
До коментар #72 от "Дачия Дръстър":
Хаха изчакай още малко де 1-2г. ти много бързаш споко ще ти изгние румънската каручка😅🤣🤣22:54 01.07.2020
76 Бмв е36!!!!!!!!!!!
23:56 01.07.2020
77 Неизвестният
До коментар #45 от "a bee":
Човек, ако го държиш повече време на градушка ще има бая корозия, а не един път. Аз имам VW passat B5 и нямам гараж седяло е постянно навън, валяло го е много и никъде точица корозия и ръжда.18:15 21.10.2020
78 Неизвестният
18:24 21.10.2020