Tesla обяви поредна сервизна акция, като този път проблема засяга близо 130 хиляди автомобила, произведени през тази и изминалата година. Конкретно акцията засяга всички Model S произведени между 3 февруари 2021 година и 28 април 2022 година, Model 3 произведени между 8 декември 2021 година и 2 май 2022 година, Model X произведени между 8 юни 2021 година и 30 април 2022 година, както и всички Model Y произведени между 18 октомври 2021 година и 2 май 2022 година.
Първоначалните симптоми за проблема са се появили в края на 2021 година, когато по време на регулярен тест от Националната администрация за безопасност на движението по пътищата са открили проблема с прегряването. След вътрешна проверка от Tesla, инженерите на Мъск са открили, че проблемът е свързан с процесора на инфотеймънт системата, който не се охлажда достатъчно по време на бързо зареждане или подготовка за бързо зареждане.
В началото на тази година, клиент е оставил своя Model S поради подобен проблем, който е рестартирал системата на колата, докато тя се е зареждала. В следващите месеци са се появили други подобни случаи. На 3 май от Tesla са разпространили софтуер, който да помогне с контролирането на температурата.