Tesla обяви поредна сервизна акция, като този път проблема засяга близо 130 хиляди автомобила, произведени през тази и изминалата година. Конкретно акцията засяга всички Model S произведени между 3 февруари 2021 година и 28 април 2022 година, Model 3 произведени между 8 декември 2021 година и 2 май 2022 година, Model X произведени между 8 юни 2021 година и 30 април 2022 година, както и всички Model Y произведени между 18 октомври 2021 година и 2 май 2022 година.
Първоначалните симптоми за проблема са се появили в края на 2021 година, когато по време на регулярен тест от Националната администрация за безопасност на движението по пътищата са открили проблема с прегряването. След вътрешна проверка от Tesla, инженерите на Мъск са открили, че проблемът е свързан с процесора на инфотеймънт системата, който не се охлажда достатъчно по време на бързо зареждане или подготовка за бързо зареждане.
В началото на тази година, клиент е оставил своя Model S поради подобен проблем, който е рестартирал системата на колата, докато тя се е зареждала. В следващите месеци са се появили други подобни случаи. На 3 май от Tesla са разпространили софтуер, който да помогне с контролирането на температурата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 НА ТЕСЛАТА ДРЪЖКАТА
11:53 12.05.2022
2 Ала бала
11:56 12.05.2022
3 Дърводелец
12:38 12.05.2022
4 Този
13:08 12.05.2022
5 Б А Й Х @ Й ‼️
13:12 12.05.2022
6 Turbo
13:42 12.05.2022
7 Дървар
16:35 12.05.2022
8 Гост
16:46 12.05.2022
9 Адски сериозен проблем
Сериозните проблеми на Тесла са, че на 58 собственика им е замръзнал екрана по време на бързо зареждане и не са могли да гледат ютуб и Фейсбук по време на зареждане и това им е било сериозния проблем, който е по-сериозен от края на света.
Този процесор е с водно охлаждане и от Tesla са решили да ползват отпадната му топлина за подгряване на батерията преди бързо зареждане.
Сега са направили така, че процесорът да остане в студения кръг на охлаждането със софтуерен ъпдейт, който е минал преди една седмица и детската болест е решена и е в миналото, но тук се опитват да я изкарат края на света и фалита на Тесла, заради причинено неудобство на 58 клиента от прегрял процесор който дори не е изгорял.
В същото време тук не прочетохме и думичка за стотиците случаи, когато клиенти на general motors и hyundai не са имали проблеми с гледането на телевизия в хола си, докато при бавно зареждане в гаражите батериите им са прегрява ли и са запалвали както автомобила така и гаражите им, а проблемът не е оправен след поредица от истински сервизни акции в сервиз и се наложи да заменят батериите на всички произведени електромобили за няколко години назад. Ама това е дребна работа за която са сметнали, че не е нужно да ни информират
07:47 13.05.2022
10 Гост
15:36 13.05.2022
11 Айкю 1
Но най важното е да носию аифона и да сме баровците ;)
22:36 13.05.2022