Отидете към основна версия

1 089 7

Бъдещето на децата е (и) дигитално, но в това няма нищо страшнo

  • a1

Образователната кампания „Интернет за всички“ с ново издание

Растяхме на двора и по улиците, летата на село бяха незабравими, а зимите не ни се струваха студени. Не се задържахме вкъщи за особено дълго. Едно време…, нашето време. Актуалните забавления за нашите деца се много по-различни. В списъка на днешните деца и младежи фигурират TikTok танци, Instagram истории, YouTube уроци буквално за всичко, смешки в 9gag, та даже и Facebook (дали го използват само заради нас?). Да не говорим, че всички имат по поне 5 различни приложения за чат, пращане на снимки, видеа, видеоразговори, картинки и прочее, в които те са топ специалисти.

За нас, порасналите, е трудно да ги настигнем, но и за по-малките много от новите платформи и технологии изглеждат като някаква магия, която използват, но не винаги напълно разбират. А това е проблем, ако искаме да използваме съвременните технологии по-безопасно и ефективно. Днешните деца са родени със смартфон в ръка, който не е прищявка, а за неотменна част от живота им. От A1 добре разбират това и точно то е в основата на програмата „Интернет за всички“.

Кампанията, която се провежда за поредна година, има за цел да образова деца и юноши и да надгради дигиталните им умения, като на фокус тази година са мобилните мрежи от пето поколение (5G), IoT (Интернет на нещата), дигиталните портфейли, Cloud Gaming и други бързоразвиващи се технологии, които навлизат в ежедневието ни и без които не можем.

Децата и младежите на XXI век учат, докато се забавляват и се забавляват, докато учат, и точно заради това А1, заедно с най-популярния български ютубър Слави Панайотов от The Clashers са подготвили уроци под формата на образователни, но и развлекателни видеоклипове.

Те са вече достъпни на сайта на кампанията internetforall.bg, а за да се мотивират младежите да научат повече за технологиите на бъдещето (а и настоящето), са предвидени и няколко страхотни награди от А1. Участниците в инициативата, които внимават най-много и отговорят вярно на краткия тест накрая, ще участват в томбола и за спечелване на iPhone 13 Pro, електрическа тротинетка Xiaomi Mi, таблети Samsung Galaxy Tab A8 и слушалки Apple Airpods Pro.

И, макар да сме съгласни, че за младото поколение да имаш профил в поне една социална мрежа е толкова задължително и естествено, колкото да имаш лична карта, не бива да оставяме настрана и факта, че развитието на социалните мрежи и онлайн технологиите не засяга само тях. От А1 са помислили и за тези, които помнят света преди Facebook, Instagram и TikTok и за поредна година телекомът надгражда проекта „Интернет за всички“, като провежда и инициативата „Интернет за всички 55+“ – повече за нея може да научите на https://www.a1.bg/net-for-all

„Интернет за всички“ е част от дългогодишната стратегия на компанията за подкрепа и популяризиране на обществено значими каузи и устойчиви практики в бизнеса. Кампанията има една основна цел – постиженията на технологичната епоха, от която всички ние сме част, да бъдат достъпни и удобни, без значение от възрастта. Защото животът на хлапетата днес е много по-дигитален и от най-смелите ни детски мечти.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Свързани новини