Отидете към основна версия

2 007 8

След рекламите, Audi спря и публикациите си в Twitter

  • audi-
  • general motors-
  • vw group-
  • gmc

Подобен ход направиха и от General Motors

Няколко дни след сделката на Илон Мъск и Twitter, няколко автомобилни компании преустановиха рекламирането в социалната мрежа, а между тях бяха General Motors и всички брандове под шапката на Volkswagen Group. Сега от Audi предприеха още една крачка и спряха изцяло да публикуват в платформата.

Това включва акаунтите на Chevrolet, Cadillac, Buick и GMC. Заедно с тях не виждаме и публикации от изпълнителния директор на General Motors – Мари Бара. И двете компании продължават да използват платформата, тъй като отговарят на клиенти и други лица, които публикуват туитове с тяхно участие.

Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 6 гласа.

Свързани новини