Няколко дни след сделката на Илон Мъск и Twitter, няколко автомобилни компании преустановиха рекламирането в социалната мрежа, а между тях бяха General Motors и всички брандове под шапката на Volkswagen Group. Сега от Audi предприеха още една крачка и спряха изцяло да публикуват в платформата.
Some wagons have supernatural abilities. #AudiRS6Avant pic.twitter.com/ZbK7hV2sWD
— Audi USA (@Audi) October 28, 2022
Европейският акаунт на компанията не е публикувал от 28 октомври, докато акаунтът Audi USA не е активен от 1 ноември. Подобна стъпка има и от General Motors, които не са публикували през по-голямата част от месец ноември.
More power to ya. #Trucktober in Peak of Premium Off-Roading, the New 2023 #GMCSierra #AT4X. https://t.co/YqigNfE8PE pic.twitter.com/05fUZa6Wr6
— GMC (@GMC) October 26, 2022
Това включва акаунтите на Chevrolet, Cadillac, Buick и GMC. Заедно с тях не виждаме и публикации от изпълнителния директор на General Motors – Мари Бара. И двете компании продължават да използват платформата, тъй като отговарят на клиенти и други лица, които публикуват туитове с тяхно участие.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хахаха
12:03 26.11.2022
2 Иван
Коментиран от #7
12:58 26.11.2022
3 Джон
13:01 26.11.2022
4 Наркос
13:11 26.11.2022
5 ЛиБеРаст
Коментиран от #6
15:46 26.11.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Аз съм за
До коментар #2 от "Иван":
На първо място ще са AppleКоментиран от #8
00:09 27.11.2022
8 Като гледам
До коментар #7 от "Аз съм за":
Още са там. Пробвай с друго предположение.08:36 27.11.2022