Отидете към основна версия

19 883 9

Volkswagen връща най-продавания продукт в гамата си

  • vw-
  • volskwagen-
  • наденички

Преди две години компанията премахна легендарните си наденички

Преди две години Volkswagen премахна най-продавания продукт от своето портфолиото, а именно своите легендарната наденички с къри. Това решение бе посрещнато с протести и ето, че сега компанията отново предлага култовия обяд.

Служителите на Volkswagen отново ще могат да се насладят на любимия си обяд в столовата на марката във Волфсбург. Култовото ястие беше премахнато от менюто в територията на завода през лятото на 2021 г., тъй като съответният ресторант на компанията искаше в бъдеще да предлага само безмесна храна.

От 7 август във всяка столова на VW отново ще има къривурст. От Wolfsburger потвърдиха това, цитирани от Automobilwoche. Това решение е резултат от проучване сред служителите, обясниха още от Volkswagen по искане на BILD.

По данни на Volkswagen през 2019 г. през щанда са преминали повече от седем милиона колбаса с къри от кухнята на Volkswagen, както и повече от 550 тона собствен кетчуп на VW.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 24 гласа.

Свързани новини