През 2019 г. Bentley постави няколко пчелни кошера в завода си в Крю, Англия. Кошерите помогнаха на компанията да изглежда по-екологично настроена и ѝ осигуриха мед, който тя раздава на клиентите си. Сега, близо 5 години по-късно, Bentley представи нов мед Black Edition.
Първоначално автомобилният производител разполагаше само с два кошера на територията си, а сега броят им нарасна до общо 17. Продуктът от най-новите 15 кошера ще продължи да бъде етикетиран като стандартен мед на Bentley. Въпреки това 500-те буркана, събрани от двата оригинални кошера, вече ще се наричат мед Black Edition.
Всъщност не е ясно дали медът се различава по някакъв начин, но течността от специалното издание изглежда по-тъмна. За да ги обозначи като отделни, дизайнерският екип на Bentley е измислил и специален етикет.
Както може да се очаква, медът от Black Edition получава по-тъмен дизайн, докато 1000 буркана от обикновения мед получават бял етикет. И двете са с еднакъв брандинг, който е богат на форми на пчелна пита и отбелязва факта, че това е петата реколта на автомобилния производител.
"Нашата колония от заети пчели работнички се оказа по-продуктивна от всякога в Центъра за върхови постижения за производство на мед", заяви Андреас Лехе, ръководител на производството в Bentley. "Тази вълнуваща инициатива показва далечния характер на стратегията Beyond100 на Bentley, тъй като ние се фокусираме върху това да направим предприятието в Пимс Лейн още по-екологично. Тя също така съответства на целта на компанията да се превърне в лидер в областта на устойчивата луксозна мобилност." Като цяло автомобилният производител използва повече от 1 милион пчели в своите 17 кошера, които му осигуряват реколтата от 1500 буркана.