След закупуването на Twitter от Илон Мъск той стартира плана си за ребрандиране на Twitter като X. Това усилие за ребрандиране продължава вече близо година, като различните промени се въвеждат постепенно. Днес трансформацията достигна последния си етап и домейнът Twitter.com вече автоматично се пренасочва към X.com.
Преди това всички връзки към X.com все още отвеждаха потребителите към Twitter.com, въпреки че интерфейсът на платформата от известно време отразяваше новата идентичност с голямата буква X. Преминаването към X.com бележи значителна промяна в цифровата идентичност на платформата за социални медии. Мъск се обърна към X, за да обяви с гордост, че всички основни системи вече са прехвърлени към домейна X.com, което затвърждава преименуването на марката.
Този ход е част от по-широка стратегия на Мъск за предефиниране на платформата и евентуално разширяване на нейните функционалности под новата марка. Преименуването на X означава не само смяна на името, но и потенциално нова посока и визия за услугата. Чрез пълното интегриране на домейна X.com Мъск цели да създаде единна марка, която се отдалечава от наследството на Twitter и открива нови възможности за бъдещето на платформата.