BMW продължава да постига значителни успехи на пазара на електрически превозни средства, като изпреварва своите конкуренти в няколко региона. Въпреки предизвикателната година като цяло, продажбите на електромобили на BMW са нараснали значително през първите девет месеца на 2024 г.
BMW Group, включително Mini и Rolls Royce, отбелязва 19,1% увеличение на продажбите на електрически превозни средства в сравнение със същия период на миналата година. Този ръст се дължи предимно на марката BMW, която е отбелязала 22,6% увеличение на продажбите на електрически превозни средства. Mini също демонстрира силен ръст, с 54,3% увеличение на доставките на електромобили.
BMW iX1 и BMW i4 са особено успешни модели, които допринасят значително за общия ръст на продажбите на електромобили на BMW. Компанията също така наблюдава силно търсене на своите електромобили в Европа, особено в Италия, Франция и Обединеното кралство.
Въпреки че продажбите на електромобили на BMW са впечатляващи, общите продажби на компанията са намалели с 4,5% в световен мащаб в сравнение с миналата година. Този спад се дължи на фактори като намаляването на продажбите в Китай - най-големия пазар на BMW.