Визията на Apple за по-достъпни Vision Pro все още е в процес на разработване, а пускането им на пазара се предвижда след 2027 г. За да постигне по-ниска цена, компанията проучва алтернативни технологии за дисплеи.
Понастоящем Vision Pro от висок клас използва OLED върху силиций (OLEDoS) панели на Sony, които предлагат изключителна плътност на пикселите. Тази технология обаче е скъпа и не е подходяща за по-достъпно устройство.
Apple обмисля два потенциални варианта за дисплей:
W-OLED+CF с отделно стъкло с цветен филтър: Този традиционен подход включва изграждането на цветния филтър върху отделен стъклен лист, който, макар и доказан, увеличава дебелината на дисплея.
W-OLED+CF с вграден цветен филтър: Този иновативен подход интегрира цветния филтър директно върху слоя за тънкослойна капсулация (TFE) на първия стъклен лист, като намалява дебелината и потенциално намалява разходите. Samsung, водещ доставчик на сгъваеми дисплеи за телефони, е в добра позиция да предостави тази технология за достъпните слушалки на Apple.
Въпреки че вторият вариант изглежда по-обещаващ, постигането на желаната плътност на пикселите от 1500 ppi остава сериозно предизвикателство. Тази гъстота е значително по-висока от сегашните сгъваеми дисплеи за телефони, които обикновено варират около 400ppi. Apple ще трябва да преодолее това техническо препятствие, за да представи визуално впечатляваща и достъпна технология.