Отидете към основна версия

1 331 0

Летище Таоюан стана носител на световната награда Airport Best Service Staff

  • тайван-
  • летище-
  • таоюан-
  • airport best service staff-
  • награда-
  • класация-
  • изследване-
  • южна корея-
  • япония

Тайванското летище бележи все по-високи резултати в международните проучвани през последните години

Международното летище Таоюан в Тайван е носител на учредителната световна награда за най-добро летищно обслужване (Airport Best Service Staff) според базираната във Великобритания Skytrax.

След допитване до 13.02 милиона пътници в общо 112 страни, летище Таоюан поведе класацията като остави след себе си още 549 летища. Веднага след него в същата класация се нареждат японското летище Хенеда и международно летище Инчеон в Южна Корея.

„Престижната награда показва, че усилията на съоръжението в посока подобряване на обслужването на клиентите във всички области, дават резултат” заяви директорът на летището. „Това признание е израз и на силното международно одобрение на Тайван”.

В проучването се вземат предвид редица фактори, на база които се прави крайното подреждане в класацията. Сред тях са наземното обслужване - включително пътници, охрана, магазини, ресторанти и т.н.

Като цяло въпросното съоръжение се радва на високи оценки във всяко естество. То бе обявено и за 17-тото най-добро летище в световен мащаб, изкачвайки се с една позиция спрямо предходната година. В същата класация челната тройка е представена както следва от летище Чанги в Сингапур, Международно летище Инчеон в Южна Корея и летище Мюнхен.

Както личи от представените статистически данни, тайванското летище се радва на стабилен напредък в глобалните изследвания през последните няколко години.  В последната ранглиста за качеството на услугата, публикувано миналия месец от Международния съвет на летищата, Таоюан бе на второ място в категорията 25 – 40 000 000 пътници, следвайки международното летище Индира Ганди.

 

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини