Британската пощенска и куриерска компания "Роял мейл" (Royal Mail) отчете годишна загуба в размер на над 1 милиард британски лири (над 1,24 милиарда долара), съобщи ДПА, цитирана от БТА.
"Роял мейл" обяви, че загубите ѝ през годината, в която съкрати 10 000 души, се дължат на серията от стачки на служителите ѝ и на неуспеха на опитите да бъде повишена производителността на труда, пише в. "Гардиън".
Корпорацията "Интернешънъл дистрибюшънс сървисиз" (International Distributions Services), която притежава "Роял мейл", съобщи, че пощенската и куриерска компания е реализирала оперативна загуба в размер на 1,04 млрд. британски лири (1,29 милиарда долара) през финансовата година, приключила на 26 март. През предходната финансова година (до последната седмица на март 2022 г.) тя е постигнала печалба в размер на 250 милиона британски лири (310,4 милиона долара).
Сред причините за своите загуби корпорацията изтъква и кибератаката, на която са били подложени компютърните системи на "Роял мейл" през януари. Поради това тя се е сблъскала със сериозни проблеми при международните си пощенски и куриерски услуги. Доставката на пратките на нейни клиенти се е забавила съществено и поради това компанията не е реализирала приходи в размер на 20 милиона британски лири.