Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

VW все още е пред Renault и Peugeot

Публикувана: 19 Юни, 2019 12:21
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4377
VW все още е пред Renault и Peugeot
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Европейската организация на автомобилните производители ACEA прави анализ на продажбите на нови автомобили на Стария континент, като от него става ясно, че след осем поредни месеца на спад в продажбите, сега за първи път се забелязва лек прогрес с 0.1%.

Що се отнася до продажбите на нови автомобили в Европа по марки, то Volkswagen продължава да е едноличен лидер, въпреки сериозното настъпление на френските марки и въпреки спада с 8.7% в продажбите на VW. Втората позиция е за Renault, които обаче бележат спад с 9.8%.

Третата позиция е за Peugeot, които са единствените от топ 3 с ръст от 2% в продажбите си. Марката Ford отбелязва по-малко продажби с 4.4%, но заема четвъртата позиция. Петицата се затваря от Opel/Vauxhall, които както знаете отскоро са собственост на PSA. Те също бележат ръст с 1.1%.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Nikolov
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Значи след 30 г. най-разпространената кола у Пеуни, ше е Гоуфа! УУаааа

Оценка:
-1 +7

опелджия
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Голфа е прилична машина , но е много скъпа за класа си . За такива пари се взема Каджар или Меган
Пежо не е това , което беше. Сега са посредствено качество на надута цена .
От чисто новите коли най си струва Рено
Уточнявам , че изразявам мнение за марки среден клас

Оценка:
-10 +37

Пешо
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Аз също предпочитам "Рено", евентуално от немските единствено "Мерцедес".

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +16

Nazy
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Извинявайте ама тая сапунерка голф R нова на острова с нужните екстри струва около 50 к паунда... сори но след година само струва под половината от цената си като нова😂😂😂

Оценка:
-1 +18

сектант
(гост)

Неутрално
5 Отговор
а дачия ги отвява всичките

Оценка:
-1 +13

Язе
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Защо разделят Опел и PSA?

Коментиран от #7


Оценка:
-1 +9

Тото
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "Язе":


Щото са много силни заедно те и ситроен го смятат отделно ама живи и здрави

Оценка:
-2 +13

Ицо
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Ти колко пежа кара,бе?нещо след 2013 карал ли си?да не говорим за последните модели..А и ако трябва да избирам между рено и пежо никога не бих взел реното..пежо е най големият конкурент на фв в европа и винаги една частна компания е по успешна и напредничава от такава с държавно участие като Рено.

Оценка:
-8 +4

Голо
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #3 от "Пешо":


Че то Мерцедеса си е Рено

Оценка:
-0 +10

гощо
(гост)

Неутрално
10 Отговор
ГолфУ си е ГолфУ! макар и скъп е предпочитан! Рено дават много тънки цени и тънка подръжка,но си е френски дръгел!

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери