21 Юни, 2019 10:26 135 596 149

Не купувайте тези германски употребявани коли

  • автомобилът на старо-
  • германски коли
Не купувайте тези германски употребявани коли - 1

Открай време германските автомобили се асоциират с качество и надеждност. Икони като Mercedes W124 или BMW 5er (E34) са причина само част от аргументите, подкрепящи това твърдение. При по-новите модели на германските марки обаче има екземпляри, които далеч не се славят с надеждността на W124, например. На вторичния пазар има доста предложения, които са скъпи, а в същото време се оказват проблематични. При това мнението по въпроса не е наше, а на самите германци, които препоръчват да се избягва покупката на колите по-долу

BMW X5

Не купувайте тези германски употребявани коли


Кросоувърът X5 E70 e ценен заради комфорт и отлична управляемост, но според германците не е особено надежден. Основните проблеми, заради които трябва да се избягва, са свързани с 4х4 системата и с коляновия вал. Неизправности в електрооборудването също не са рядкост.

Mercedes-Benz GL

Не купувайте тези германски употребявани коли


Седемместният луксозен всъдеход на Mercedes е мощен и вместителен, но и той не е особено надежден. Най-големите неприятности са свързани с пневматичното окачване, особено по нашите пътища и с бързо износващите се спирачки. Електрониката също не е от силните страни на GL.

Opel Vectra C

Не купувайте тези германски употребявани коли


Третото поколение на Vectra не е скъпо, а и поддръжката му е сравнително евтина. Проблемите обаче следват един след друг - водна помпа, електронен блок при бензиновите, повишен разход на масло и дюзи при дизелите, както и проблеми с ходовата част на много от колите, били служебни в миналото.

Volkswagen Sharan

Не купувайте тези германски употребявани коли


Окачването е сред основните слабости на този миниван. Германците отбелязват още множество проблеми, като ел.стъкла, климатик, централно заключване, но съветват най-много да се избягват екземплярите с 1.8-литров турбомотор.

Volkswagen Touareg

Не купувайте тези германски употребявани коли


Първото поколение впечатлява с нелоша проходимост за кросоувър, но надеждността му не е на ниво. Проблемите при него са свързани с автоматичната трансмисия, кардана, водна помпа и проблеми с паленето. Версиите с пневматика трябва да се избягват, както и тези с 2.5-литров турбодизелов двигател.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 156 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Майстор

    361 39 Отговор
    Добро попадение. И аз съм ва същото мнение. много са проблемни всичките, а частие за мерцедес и бмв са безбожно скъпи.

    Коментиран от #28, #75

  • 2 JEEP

    239 36 Отговор
    Туарега няма проблем с кардана, а с висящия лагер, който го държи и реално се явява консуматив, чиято смяна е около 2500лв.

    Коментиран от #7, #57, #133

  • 3 Valio

    140 218 Отговор
    Всяка кола си има нейните плюсове и минуси така,че можехте да си спестите драсканиците.

    Коментиран от #22, #40, #110

  • 4 Динко

    266 43 Отговор
    Много точно ... И петте модела са пълни боклуци. За три от тях имам личен опит - GL, X5 и Toureg са пълна скръб!
  • 5 Да оставим майсторите гладни

    75 176 Отговор
    Купувайте си само нови коли, от висок клас и няма да имате проблеми.

    Коментиран от #8, #69, #72, #80, #93

  • 6 Боби

    58 67 Отговор
    Предните амортисьори на gl са 500 лв двата не са скъпи частите
  • 7 Баш Батка

    134 10 Отговор

    До коментар #2 от "JEEP":

    Рециклирах моя няма проблем. Като цяло за да караш изправен Туарег трябва да бъркаш дълбоко.

    Коментиран от #43

  • 8 ха ха

    173 11 Отговор

    До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":

    За майсторите не знам, но масовият българин, ако си купува нови класни коли със сигурност после ще гладува яко
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Анонимен

    71 28 Отговор
    В коментарите под тая статия предстои голяма караница между "разбирачи". Призовавам за възпитан тон и да не се защитава цял модел от хора, които са имали вземане-даване само с един брой от съответния модел: "Аз моята кола..." тип аргументи не се приемат за меродавни.
  • 11 орел

    104 137 Отговор

    До коментар #9 от "Един":

    Читав опел не знам да има

    Коментиран от #30, #32, #65, #89

  • 12 ТиМай

    90 19 Отговор

    До коментар #9 от "Един":

    Ти май си се примирил с "новото немско качество" и генерализираш: те всички са така ... ами не са. Продължавайте да вярвате на немската честност и качество ... нищо че и от двете почти нищо не е останало или пък когато го има е на 3-на цена на другите.

    Коментиран от #19

  • 13 AUDI

    94 11 Отговор
    добре добре и доста вярна.. Туарега от първо поколение , както и Q7 и Cayenne (защото са едно исъщо) събират и вода в праговете и отива подяволите
  • 14 сектант wannabe

    121 33 Отговор
    Как пък един път не казаха "не купувайте Дачия Дъстър ред лайн 4х4=16"?
  • 15 ВтораУпотреба

    92 12 Отговор
    Тук обикновенно ни хвалят стари немски коли и как е хубаво да си купим така ... та за първи път да доживея да ни кажат, че има несполучливи такива и да ги избягваме.

    Коментиран от #107

  • 16 PlimP

    42 25 Отговор
    и кво излиза, Х5 и GL имат същите проблеми, като Range-a, само дето той е по-ефтин, а на вектрата кво и, приател кара такава в БГ от 2009-а, за 160-е хил. по БГ пътища окачване е правено веднъж и то миналата година, проблеми създава скапаният автомат на японците, а колата е на реални километри и не е изпускала смяна на масла и въпреки това кутията се накендза от веднъж, който е измислил ибей, господ здраве да му дава

    Коментиран от #67

  • 17 АЛЛ

    48 31 Отговор
    Митсубиши паджеро/спорт...долу паркетните боклуци!!!!
  • 18 Reptile

    181 11 Отговор
    Това е фейслифта на Туарег, не е първото поколение. Фейс-а е доста по-добър с 3.0 дизел. Има оправени доста неща.
    GL - а има проблеми, но това са коли, които се карат зверски и след това се продават. Запазените екземпляри са ОК.
    Тези коли са наптъпкани с толкова много технологии, че все нещо ще има проблеми. Рециклирането на възглавниците вече е под 300 лв, което не е проблем.
    И не забравяйте, че тези коли, като нови, са стрували по 80 - 100К евро, а Вие искате да ги купите по 10К, но да имат ресурс на 80%... е нЕма как да стане!

    Коментиран от #42

  • 19 Един

    35 10 Отговор

    До коментар #12 от "ТиМай":

    Напълно съм съгласен с новото немско качество особено от vag групата. Но няма как да ме убедиш, че всички дизели страдат от лошата бг нафта, дори и японските коли. Предполагам това визираш, като казваш, че всички съм ги класифицал под общ знаменател.
  • 20 NLO

    30 49 Отговор
    Точно пък за Opela и VW не съм съгласен че се развалят и пр. ( горе посочените модели )
  • 21 ehех

    91 2 Отговор
    Това е 2/3 София като автопарк. Де що някой се опаричи и взима на себе си X5/Touareg V6, а не жената GL 550.

    Особено ми е смешно пред нас един GL как го вади коврата от гаража, лошото е, че единия път закачи и моята кола...
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 111

    63 9 Отговор
    Като купуваш кола на 10+ години се гледа най-вече репутацията и издръжливостта на конкретния двигател и скоростна кутия, и да няма проблеми с токовете. Всички други системи (горивна, охладителна, окачване, електронни блокове) на тези години са с потенциални проблеми, но ремонтът им дори и скъп заради частите е сравнително лесен, докато при отваряне на двигател нямаш никаква гаранция дали всичко е направено както трябва с мегакадърните ни майстори, дори и да им дадеш една торба пари.
  • 25 Пасат Сс

    64 15 Отговор
    Имахме един служебен Туарег - 2 дни караш, 3 дни правиш. Само да се вдигне влажността и вътре става като турска баня и няма оправяне. Зимата три пъти на -7-8 не можа да запали 15 минути и за капак скоростният лост се прецака, а колата е на 12 000 РЕАЛНИ км. Личната ми е Пасат СС, проблеми не ми е правила.

    Коментиран от #148

  • 26 Друг Сектант

    51 35 Отговор
    Правиш си шеги с Дъстър Ред лайн ,но те уверявам,че е отличен автомобил. Карах го ,забавлявах се и сроред мен си струва повече от някой изтърбушен уж премиум
  • 27 realist

    68 51 Отговор
    Затова истината е във френските коли, само че на бензин или газ
    От години карам рено и съм впечтлен от здравината им!
    Майсторите в БГ ви подлъгват с немските боклуци, че са здрави
    Всъщност не е така!

    Коментиран от #31, #41

  • 28 Бочко

    32 25 Отговор

    До коментар #1 от "Майстор":

    Ауу бежбожно скъпи... Една алтернативна възглавница на Монро(която е по-усилена от оригиналната) е 350 лв. За GL за 50 000 лв. много скъпо, няма що... Сменил съм само две за 5 години и няма ядове. И това за спирачките, че се износвали бързо?! Вие сериозно ли и колко е това бързо?! За автомобил над 2 тона какво точно очаквате?! Това не ви е корсата или фиестата...
    Забележките за електрониката също са измислици...всеки наводнен екземпляр от която и да е марка може да му лепнат такова обвинение.
    Автомобила си е супер, само се замислете, ако беше толкова зле, дали щеше да държи такава цена за кола над 10 г. Сравнете само един Туарег на 10 г. колко струва...

    Коментиран от #99, #116

  • 29 Пешо от панелката

    84 20 Отговор
    Аз подържам семейния автопарк от 6-7 автомобила и мога да заявя следното, най безпроблемна от всички е Тойотата РАВ4 но никой не иска да я кара защото била “скучна”.

    Коментиран от #35, #113

  • 30 Георги

    40 9 Отговор

    До коментар #11 от "орел":

    Имам първата полицейска астра 98г. автоматик със стария мотор1,6...много съм доволен,явно съм уцелил
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 ПРЪЧА

    54 60 Отговор

    До коментар #11 от "орел":

    ОПЕЛ Е НАЙ ЗДРАВАТА КОЛА БЕ БЪСТУН НЕГРАМОТЕН
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Ввв

    12 9 Отговор

    До коментар #29 от "Пешо от панелката":

    Искаш да кажеш,че не е скучна,а е уникат ли :)
  • 36 майстора

    18 36 Отговор
    Да и колко пари ви плащат да пишете тия глупости ?? Начи според вас Хонда цр-в е дъ бест а GL е проблемен ??? Това ако наистина го мислите направо отивайте да се прегледате !! относно опелите съм ви казал искате Опел от тия години ...омега е варианта ...бензин/газ с gm автоматична кутия ..

    Коментиран от #76

  • 37 Townboy

    48 27 Отговор
    След 2003г Японска или Пежо. Всичко останало е хвърлени пари на вятъра. За нов автомобил препоръчвам Шкода.
  • 38 Йосип Броз Тито

    74 3 Отговор
    Ами няма кола, без слаби места, а и някои като си купуват коли - спят, и после друг им е виновен. Предполага се, че след като си се насочил към даден автомобил, без значение дали по-висок или по-нисък клас, предварително си се поинтересувал от слаби места, цена на консумативи и ремонти, направил си обстоен преглед в сервиз на желания екземпляр, който искаш да купуваш и чак тогава си го взел.
    А повечето гъзари тук в България, взимат някоя кола висок клас на старо, и после се чудят откъде да намерят пари за елементарни консумативи да сменят. Бачкат като луди, съберат 10-15 хиляди и вземат някой Туарег на 15+ години или Cayenne примерно и после почват да вият. А реално, първо, че колите са стари и са много карани, второ, че поддръжката им е скъпа и не е за бедняци. От там идва цялата работа. Всяко удоволствие се заплаща!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 + и -

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Valio":

    Но при някои са повече
  • 41 Френски и немски

    43 4 Отговор

    До коментар #27 от "realist":

    Майсторите много се радват на немските, че по-лесно се ремонтират, не по-рядко.
  • 42 Djoko

    70 7 Отговор

    До коментар #18 от "Reptile":

    Най точния коментар,видял се Ганьо със малко парички и давай,X5,GL,Q на по десетина години и после - га купувал са радвал,га отишъл на сервиз плакал
  • 43 JEEP

    19 2 Отговор

    До коментар #7 от "Баш Батка":

    Да и така може. Мои много близки познати имат такъв. Парите не са им проблем и колата е винаги в перфектно състояние, но изваждането е голямо, а с напредването на годините и все по-често. То като се замислиш с всички коли е така.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 тино.

    18 9 Отговор
    15год.карам 124купе спорт лаин.почти нищо не съм правил.само бензин слагам.имам и нов форестер .но съм определено за немските коли
  • 46 abv

    24 8 Отговор
    Много вярна статия. Богаташчетата имат пари и ще си плащат ремонтите.
    Забележете, че три от автомобилите са премиум марки, т.е за парите си получаваш един лукзозен, но ненадежден автомобил.
  • 47 Sharan

    19 13 Отговор
    Та за шарана мога да кажа че имам 1.8 т бензин газ на 178000км и1.9 тди на 337000 км на зет ми изцяло аз ги подържам . Перфектни са като .

    Коментиран от #102

  • 48 Sharan

    10 12 Отговор
    Та за шарана мога да кажа че имам 1.8 т бензин газ на 178000км и1.9 тди на 337000 км на зет ми изцяло аз ги подържам . Перфектни са като .
  • 49 318tds

    16 4 Отговор
    За тоуарега знаем
  • 50 kjl

    23 10 Отговор
    Защо ги наричате немски? БМВ-то и GL-a се произвеждат в САЩ, Опела беше тогава част от америкнския Дженерал Мотърс!!! А Шарана се прави в Португалия! Кое им е немското?! Когато "Мюлер" е завил и последното болче, тогава го обвинявайте в нехайство.

    Коментиран от #147

  • 51 none

    24 8 Отговор
    няма да коментирам за другите коли в списъка или другите модели на опел, но точно вектра ц е доста здрав.. от личен опит за 3 години и над 100 000 км. нищо освен консумативи и тунинг. имам фейслифт комби, което е дълга база и съм много доволен. масовия 'италиански' дизел мотор, но произвеждан в германия... модифицират от 150 на 260 коня и никакви ядове 70 000 км. по принцип този мотор не страда от дюзи, а той е най-масовия за модела, така че не знам за какви проблемни дюзи говорят.

    Коментиран от #145

  • 52 none 2

    12 9 Отговор
    ...отделно ходовата част не е мръднала... за ръжди няма смисъл да се коментира, защото проблема е решен от края на 90-те, имам и астра г 1999 само навън е и няма точка ръжда..
  • 53 чичо Пешо

    33 5 Отговор

    До коментар #9 от "Един":

    Подкрепям те "Един": имам Vectra C от '2015 (пр-ведена е '2005) и нямам никакви проблеми с нея! Всичко е въпрос на начин на шофиране и на грижа, и поддръжка. Няма трошлива и некачествена кола - има немарливи и мързеливи собственици.
  • 54 Гост

    93 4 Отговор
    Искам да попитам читателите за мнение, не искам да се заяждам с НИКОЙ!
    Как си обяснявате факта, че почти навсякъде по света хората си купуват коли според стандарт им на живот и според това какво може да си позволят като поддръжка и т.н.
    Тук си купуваме кола която едва я плащаме, на 200+ хил. км, на над 10 години и очакваме нищо да не и стане.
    Като си купиш премиум автомобил разходите за поддръжка са високи - съвсем логично.
    Аз искам един българин да се пробва да обясни на един немец, че консумативите за мерцедес и бмв били скъпи, това е все едно да кажеш че земята е кръгла .
    Една кола дето като нова е струвала 200 хил лв. искате да я купите за 20, да я карате на газ за левче и естествено нищо да не пипате и ако нещо и стане значи е боклук.
    Ами не е така дами и господа...като не мога си позволя мерцедес и бмв си взимам това което мога да си позволя, това не ме прави по-малко мъж и по-малко човек.

    Коментиран от #73

  • 55 сектант

    17 20 Отговор
    Само Дачиа Логан и тесни пу..и
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Ааа

    41 4 Отговор
    Благодарение на шибаното Ауди което имах ,ми побеля косата.
  • 59 Радето

    67 3 Отговор
    Досега все още никой не е създал автомобил който да не се разваля, няма такъв! На Пловдивския панаир имаше някъкъв голям шеф на Форд или на Мерцедес, незнам точно ка коя марка беше, но каза : Абсолютно всяка автомобилна марка, може да направи кола която да мине милион километра без особени ремонти, но тогава печалбата е нищожна, най много се печели от сервизната подръжка на автомобила! Затова всяка марка на всеки модел слагат по един по "чуплив" агрегат за да печелят от него, на другия модел слагат друго чупливо нещо пък уж отстраняват предното чупливо и така със всеки нов модел. На всеки нов модел предварутелно му се знаят дефектите и се произвеждат повече за сервизите! Пък ние тук си чешем егото коя марка е по здрава и се почват едни малоумни спорове а всички дефекти са предварително заложени!
  • 60 4ЕКМЕДЖЕ

    14 6 Отговор
    Ами ние сме предубедени, за т"да искаме всичко да е немско
    За 2-ра цедка при съотношение здравина/ разход/ цена
    особенно 4х4
    1 Хюндай
    2 Киа
    3 Мазда
    4 тойота
    5 Хонда
    Става дума 1998 - 2010
  • 61 ПТодоров

    12 19 Отговор
    Това за Бг нафтата е най-голямата глупост ,която години наред се пише. Коя нафта е Бг? Тази която идва от Русия или тази, която се добива тук....Горивата ни отговарят на всички стандарти, проверено в лаборатории. Тва че някой си очаква с добавка в горивото, колата да излети са пълни глупости. И всички коли били кофти...купи си нов ГЛ и гледай колко е лош....но ние искаме 10годишен ,под 100000км...Българинът обича да го лъжат...

    Коментиран от #123

  • 62 Фил

    11 6 Отговор
    Мислех си, че българите разбираме само от футбол и политика, а то по старите коли сме специалисти.
    Ма нормално е, като няма пари за нови......
    Важното е в автомобил да се пъчиш, нищо че дими отзад ...
  • 63 Ицо

    22 5 Отговор
    Супер точна статия, но някои ги боли от такива писания и много злобеят.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Алфа Ромео

    23 2 Отговор
    Странно в Ауто Билд съм чел че Вектрата бяха писали грозно но надеждно, препоръчваха я за покупка втора ръка. Качвал съм се на такава 2.2 бензин доста прилично върви широка и удобна вътре, имаше много екстри, но като и видя грозната предница и ми се отщява.

    Коментиран от #68

  • 67 Помощ

    8 1 Отговор

    До коментар #16 от "PlimP":

    И аз имам проблем с автоматика на 1.9CDTI 150Hp Тази Aisin 6 скорости автомата който е. При първа и втора рита яко след като загрее. Четох, че някакви соленоиди се сменяли и се оправяло. Имаш ли си идея дали е така и как го е оправил твоя приятел.

    Коментиран от #70

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Алфа Ромео

    31 5 Отговор

    До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":

    Къде живееш ти бе, повечето българи не могат да си купят нисък клас нова кола, има едни 10% процента продажни крадци и измамници потомци и приближени до бившата ДС които могат да карат споменатите возила.
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Алфа Ромео

    11 5 Отговор

    До коментар #68 от "Ганьо":

    Не съм съгласен като изключим Вектра Ц, ако го кажеш за VW мога да се съглася.
  • 72 Николай

    14 1 Отговор

    До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":

    То купуването на нова кола от висок клас струва пари, а ние нямаме. Дай съвет как да стане без пари, без високо платена работа и без образование.
  • 73 JEEP

    46 2 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    Ами обяснява се с манталитета или народопсихологията ако щеш. И преди съм го казвал - в БГ много голяма част от хората харчат пари, за да покажат, че нямат пари. Същото е и с телефоните - ей сега мога да скокна до някой магазин и да си купя последния айфон или самсунг без да ми обърка сериозно бюджета, но съм с един S5 и не ми пука. Докато работи ще си го нося. Сигурно съм тъп и смешен в очите на другите ама... В същото време имаме служители, които са теглили кредит и ще изплащат 2хил. лв телефон за 2-3 години. А единия се оплакваше, че май тай година няма да стигне до морето. Какъв им е кефа не знам.
  • 74 Димитрова

    23 4 Отговор
    ТО В ГЕРМАНИЯ ГЕРМАНЦИТЕ СЕ БРОЯТ НА ПРЪСТИ ЕДВА ЛИ НЕ ВИЕ ПЪК ГИ ОБСЪЖДАТЕ
    СКОРО В ГЕРМАНИЯ ЩЕ СЕ ГОВОРИ ВСЯКАКЪВ ТУЗЕМСКИ И АРАБСКИ ЕЗИК
  • 75 Пешо

    18 12 Отговор

    До коментар #1 от "Майстор":

    Аз немско не купувам - предупреден съм. 😂
  • 76 ебасивеко

    8 2 Отговор

    До коментар #36 от "майстора":

    майсторе колите не са силната ти страна, по-добре си избери друга тема където си компетентен ако изобщо има такава

    Коментиран от #82

  • 77 Доктор ДЖАГЕРС

    14 16 Отговор
    Всичко немско е много проблемно. Не стават за НИЩО.....
  • 78 ВАГ

    5 5 Отговор
    Щом няма да ги купувате ,дайте ги на мен за по 2000 лв за да си блъскам главата.
  • 79 Луд

    7 1 Отговор
    Какво мешате Ганьо, кво купвал?
    Статията е немска за немски автомобили.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Иво

    11 12 Отговор
    За Туарег не съм съгласен че има тези проблеми,300000км с въздушно всички екстри W12 мотор -вече 5 години само масло накладки и дискове са сменени,с електроникта никакъв проблем ,возия супер в режим комфорт,вътре пълна тишина без никакви звуци и скърцания.Незнам от къде ги имат тия проблеми ,за който пишете.Масло събира 13.8литра и се долива 200-300гр за 30000км до смяна.

    Коментиран от #94

  • 82 майстора

    6 2 Отговор

    До коментар #76 от "ебасивеко":

    Еи мармот я си завивай шоколада в станиол и не надигай глава към истинския свят ...
  • 83 Манго Джери

    23 1 Отговор
    Точна е статията, не се хабете. Вече целта е да си купиш следващия модел, а не да е здрава колата. Всички ги проектират за ресурс 200 000км., те изкарват повече, но за толкова са направени. Не се правят вечни.... Умишлено разбира се и не е само с автомобилите...
  • 84 Язовец

    14 10 Отговор
    Ми то немските коли ги правят чалми, какво качество да имат. Даже инжинерите са чалми. Немското качество умря отдавна.
  • 85 Sharan 2

    8 13 Отговор
    Нямам наблюдение за всички марки от горепосочените,но за Шарана мога да споря много с авторите на статията.За централното основния проблем е ,че Хайнц е решил да сложи кабели тънки като игла и да ги прикрепи близо до купето.Лятото при големи жеги това е пагубно за изолацията на кабелите.От същите причини има проблем и с плафоните и думка едно модулче в бушониерата+ бушон 12.След смяна на трасето в лявата част на колата проблема отпада.За ходовата част след слагане на спортни пружини и газови амортесьори приключва и там проблемът.Климатроникът изисква редовна профилактика и ще се отплати подобаващо.Мога да пиша още много за преувеличаването на проблемите, но ще спра да досаждам.За повече инфо във WV forum.
  • 86 Գեւորգ Գ.

    11 3 Отговор
    Какво значи BMW 5er? На български звучи като Петер, а на немски фюнфтер. По всичко изглежда, че "еr" е напълно излишно. Правилно ще е BMW 5-ца или 5-ка.
  • 87 Чорко

    25 1 Отговор
    До сега съм карал стари таралясници, в сервиз не са влизали, всичко правех сам. Отварял съм и мотори, не е толкова страшно щом се подготвиш с информация.Всичките ми ремонти са били успешни. Доживях и моето дупе да седне в нова кола. Вече не правя ремонти макар че беше забавно.Сега само поддържам и карам, друго нещо си е новото ей!...
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Опелджия

    8 5 Отговор

    До коментар #11 от "орел":

    Повечето Опели са много по читави от ваговете и бута масло и вода 😉
  • 90 Pe6o

    9 6 Отговор
    Да ме прощавате, ама да пишете подобни смешки точноно за Vectra C 1.9CDTI 150hp, значи сте абсолютни аматьори и нещастници... Това е един от най добрите идоказани дизели, както легендарния 1.9TDI при VW

    Коментиран от #95, #104

  • 91 Ники

    4 2 Отговор
    Абсолютно вярна статия
  • 92 Христов

    8 3 Отговор
    Имам BMW X5 втори собственик съм имам го от 180000км и сега след 4 год е на 245000км и няма грешка. Една възглавница ми се спука но влязох в един кратер на пътя и така. Имам и BMW 118d имам го от 10год и беше на 59000км и до сега няма грешка 190000км
  • 93 Чеп

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":

    Тези са висок клас поне 3 те.
  • 94 кажи защо го правиш

    6 4 Отговор

    До коментар #81 от "Иво":

    Маслото правилно си го споменал, само си изъгал в количеството. Ако го умножиш по 10, и намалиш пробега от смяна до смяна на половина, ще е една идея по-близо до истината. Работя в официален сервиз, но на друга марка, та имам неква идея...

    Коментиран от #96, #97, #125

  • 95 тъп ватник

    6 8 Отговор

    До коментар #90 от "Pe6o":

    Че тоя матор го слагат поне на още 20 вида каручки, да бива ама като се махнат вихровите клапи, като се оправи EGR-а, като се сменят всички вакумни маркучи и други работки и ако улучиш екземпляр да не гори масло става. АБЕ ПЕЧКА ЛИ Е САМО ЗА БОКЛУКА.
  • 96 Философи

    7 7 Отговор

    До коментар #94 от "кажи защо го правиш":

    Каква идея имаш ти, като на мойто ауди (в гаранция все още) на 30 000 се сменя маслото. Все имате идеи и акъл давате без да знаете. В кой сервиз работиш ми е много интересно.
  • 97 Иво

    8 4 Отговор

    До коментар #94 от "кажи защо го правиш":

    Няма какво да умножавам ,а виждам колко сипвам и колко си доливам ,работиш в сервиз май толкова си и учил,мога да ти докарам колата да видиш и да разбереш че има автомобили на който се сменя на 30000км и не изливаш по 10
  • 98 ело

    12 5 Отговор
    Преди време бях казал, че немската електроника е много проблемна -при малкия проблем например стоп машинката е развалена- светват на таблото 3-4 крушки нямащи нищо общо с реалното.Не само електрониката и двигателите са много проблемни-например двигатели с EURO-4 ОМ-646 ОМ- 611 ( на мерседес ) са трагедия едва и то много рядко изкарват 200.00 километра ( имам предвид бусовете) защото ми се случи да блокира коляновия вал без да светне на таблото контролната крушка за 3-4 минути замина .А когато направиха основен ремонт на двигаеля ( частите са 3-4 пъти по-скъпи от Пежо,Дукато или Рено) картера побира 12 литра масло след ремонта майстора е оставил на максимум нивото на маслото бях тръгнал за Грузия като стигнах до Самсун( в Турция на 900 км от България ) светна крушката на маслото веднагах спрях и проверих нормално е .Повярвайте ми се върнах (турците имаха байрам навсякъде е затворен) не продължих от там до тук понякога на няколко километра понякога на 20-25 км светва крушката всеки път съм слизал да провеявам в живота си не съм изпитвал такава мизерия спирал съм даже в тунелите защото светва крушкат на маслото.Накрая като се върнах и се оказа,че нивото на маслото е мах. с 800 грама когато нивото е висока светвала крушката на маслото (картера побира 12 литра) .И Господ да ми каже ( ако го има) вече никога немска кола не бих купил.
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Nemski boklici

    1 4 Отговор
    Tocno
  • 101 герман

    8 1 Отговор
    купувате си щайги дето като нови струват 200-250000лв. за по 15-20000лв. втора ръка на по 700-800000км и били боклуци , ами прави сте колеги че са боклуци щото копувате боклуци . Имах нов туарег и хикс 5 и нямам проблеми но след 5тата година хвърляш .....
  • 102 Монти

    6 1 Отговор

    До коментар #47 от "Sharan":

    Това не е кола! Самото име го подсказва, но у нас мераклии "рибари" много!
  • 103 Бай Яни

    0 4 Отговор
    Специално за вектра не думай байно. Да ва ебъ нещастници те. Карам мерцедес и вектра, коли който може да сънуват.
  • 104 159

    4 2 Отговор

    До коментар #90 от "Pe6o":

    Много ясно, старото и доказано италианско 1.9 jtd. Само където, който притежава италианско от т'ва време бензиново, реве от маслоядите екотеци! К'во да пра'иш, всичко се карашатиса.
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 666

    5 2 Отговор
    Само в БГ купуват такива щайги и си мислят че са баровци!!!
  • 107 Да не би..

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "ВтораУпотреба":

    ...Бойко и Меркел да не са разположени нещо? Абе да си го кажем направо - рапърдяха ли гърнето??? Сама?
  • 108 Зайко Байко многознайко

    7 3 Отговор
    Имам два Е300D.С двигатели OM 606.910 и OM 606 912. Стари коли от 1994 и 1995, но перфектно поддържани. Железни са, но си трябва поддръжка. Вярно е приятелите ми се смеят , казват до кога ще ги караш тия печки? Сменям само масло дискове и накладки. Монтирал съм им Bilstein газови амортесьори и пружини H&R, на пътя стоят, изключително стабилно. Единият е на над 200 000 км другият е само на 68 000. Лично закупувани от един единствен собственник. Имам и два ML 500, W163. с двигатели OM 913. Всичко карам с масло 5W 40 Liqui Moly Syntetic сменям го на 10 000 км. Единият ML е с оригинални амортесьори, другият е с Bilstein B6 Sport. 4бр. 1200 лева. Поддръжка му е майката с качествени части. Рядко има лоши автомобили, има лоши и мързеливи собственици. Mercedes or nothing !

    Коментиран от #111

  • 109 Ddddd

    12 2 Отговор
    Всички мъже сме уж разбирачи на коли,и аз като тях.На жена ми първо купихме поло,после голф след това корса,сега има хонда джаз и ми каза че тази кола продам ли е се развежда с мен. А аз мислех че жена от кола не разбира.
  • 110 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Valio":

    На коя кочина си фен та реалностите са драсканици ..
  • 111 Мус аибе трети....

    3 1 Отговор

    До коментар #108 от "Зайко Байко многознайко":

    А за опела който караш всеки ден не пишеш нищо-срам ли те е?

    Коментиран от #136

  • 112 гощо

    11 0 Отговор
    За Х5 не съм чувал да ревът много,Туарега 2,5 дизела е кокал определено! Мерцедес обаче са страшни трошляци последните години! Всичко след първата четириочка насам е трошляк.Масово ревът.Познавам хора с коли от магазина извадени и само проблеми! Язък за марката бяха символ на качество а сега са на дъното!
  • 113 Краси

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Пешо от панелката":

    Една кола, като не се кара винаги ще си е здрава!!!
  • 114 orleto

    7 0 Отговор
    10 години караме с дъщерята Опел Астра с двигател Исузо - никакви проблеми!
  • 115 Манго Джери

    7 0 Отговор
    Семейство си купува нова кола. Бащата качва шестгодишния си син, за да го повози. След завръщането малкият се хвали на майка си:
    - Беше много хубаво. По пътя изпреварихме трима идиоти, седем говеда, петима глупаци, девет мърльовци и една маймуна!
  • 116 Хайл

    7 1 Отговор

    До коментар #28 от "Бочко":

    Ти хвалиш ли се или се оплакваш-сменил си 2 за 5 години-хората не знаят колите им дали имат амортисьори и капак не са вдигали ти ми разправяш колко била хубава...карай си боклука...
  • 117 Fen

    3 5 Отговор
    Като цяло, съм за нов автомобил среден клас. Но да ми кажете, че тези автомобили били много зле. Какво да кажем за всичко френско и италиянско на пазара. Ако тези не стават другите са направо за буклук.
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Сандокан

    7 2 Отговор
    Коментирам само за шаран: Вече 15г. карам различни те поколения и част от казаното е вярно, но проблемът се реши от самосебеси просто започнах да слагам карета ГЛО ,окачване ЛЕМФЬОРДЕР и тампони на стабилизираща щанга! Това са слабите места които обаче не са чужди на никоя кола с такова тегло.За ел.инсталацията е вярно затова веднъж годишно отварям гумените гофрета на вратите ,точно там се прекъсват кабелите но ремонтът с минимални усилия и съвсем простички познания можете да си направите и сами!!!ОСТАВЯМ НЯКОЙ ДА НАПИШЕ ПЛЮСОВЕТЕ ЗАЩОТО КОЙТО НЕ Е КАРАЛ ТОЙ НЕ ЗНАЕ КОЛКО УДОБНА И ПРАКТИЧНА Е ТЯ!!!
  • 121 Иван

    4 4 Отговор
    Вектра Ц 2003г.1.8 бензин .Перфектен автомобил, Никакви проблеми до този момент , няма грам ръжда , Духайте супата с вашите анализи
  • 122 Борислав

    5 2 Отговор
    Най-добри ползвани автомобили и най-практични като покупка са хюндай и20 и и30.
    Питайте таксиметровите шофьори.
    Френски не пипайте.
    Някой немски са доста добре, но не всички.
    Учудващо има и читави фиати. Панда и Стелио например.
    Волвата традиционно са бомба.
    Уместността ма мерз и бмв като покупка 2ра ръка е силно силно преекспонирана.

    Коментиран от #129

  • 123 МАК

    16 2 Отговор

    До коментар #61 от "ПТодоров":

    Какви лабораторий те гонят???качествени горива в Бг няма!!!истински горива има от Виена на запад!!!миналата година на 20 годишния Голф 3 тди като му сипах нафта на Арал стана друг!! Така че тия глупости може да ги разправяш на китайците на Илиянци!!!
  • 124 неразбиращия

    9 1 Отговор
    То вече всички нови коли са пълни боклуци...Не разбирам защо ще искаш нова кола.Имам една преди 2000г. ми тя по-малко проблеми е имала от новата за 2 години..
  • 125 Ганьо

    8 2 Отговор

    До коментар #94 от "кажи защо го правиш":

    Прави го защото сега го продава, но никой не го ще! Да сменяш маслото на 30 хил км! Лудост! И това ако е изискване по сервизна книжка е ясно защо е направено. За да се счупи след гаранцията! Немската мафия така играе.
  • 126 Гошо

    4 6 Отговор
    3 пъти ходя до Австрия 3 пъти сипвам най скъпия дизел колата гори повече отколкото с екто дизел от Лукойл или с Дизел от бензиностанции Еко.

    Коментиран от #130

  • 127 Кико

    4 11 Отговор
    Немските дизели са супер капризни. Доказан дизел е този на PSA. Hdi няма грешка

    Коментиран от #128

  • 128 МАК

    9 2 Отговор

    До коментар #127 от "Кико":

    Кое му е капризното на немските дизели че не разбрах??!! Точно френските hdi са най големите боклуци!!!
  • 129 Ъъъъ?!

    4 0 Отговор

    До коментар #122 от "Борислав":

    Хюндай i20 1,4 дизел,90 к.с. лагера на съединителя се обади на 10 хил. км. На първото обслужване на 15 хил. се направиха,че не го чуват,на второто вече го чуха,но било слабо и трябвало да се усили за да мине по гаранцията без проблем. Прогнозите им бяха,че до 45 хил. това ще е факт,а за мое успокоение ми казаха,че тази версия била така... Колата е от м. май 2018 и е пълна с надписи на турски език,служебна е,но се кара спокойно. Интериора,а и като цяло е добре изпълнена и е в пъти по-добра от Фабия например с която са от един клас
  • 130 МАК

    6 2 Отговор

    До коментар #126 от "Гошо":

    Пишеш глупости!! Истинската ОМВ нафта е в пъти по добра от Боклуците на Боклукойл!!!за да гори повече явно колата ти не е наред!!!
  • 131 BMW POWER

    6 6 Отговор
    БЕДНО МЪЖ СЪМ НО СЪБИРАХ ДЪЛГО ЗА СЯ СИ КУПЯ 20 ГОДИШНО БМВ ПОВТАРЯМ ГОДИШНО НЕ Е НОВО ЗАЩОТО КОЙТО ПИШЕ ЧЕ ИМА ПО НОВА КОЛА И ЛЕТЯТ МИНУСИ ПО КОМЕНТАРА ЗАЩО ЛИ...КАКТО И ДА Е И ТАКА ПРОДЪЛЖАВАМ 530d 2 ТОНА НАФТА И ПРОДЪЛЖАВАМ БЕЗ ПРОБЛЕМИ И НИЩО ЛИЧНО НО ДОКАТО ПОВЕЧЕТО ЛЪЗГАХА БИРИТЕ И РАКИИТЕ И ПУФТЯХА ЦИГАРИТЕ АЗ КАРАХ С ЕДНА БАНИЧКА И СЪБИРАХ ПАРИ ЗАЩОТО ИМАХ МЕЧТА УСПЕХ НА ВСИЧКИ КОМЕНТИРАЛИ!
  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 непознат

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "JEEP":

    Ами колега 2500 лв.малко ли са?Аз си взех от ситроен ц4 от Италия,Милано 2013 на 65000км.дизел блу хдиза 3000 евро,е няма такава кола,бъкана със екстри,невероятня возия,а за висящ лагер 2500?Карайте си немските скъпи возила ,аз ще си карам ситроена почти нов,мирише на ново.
  • 134 Митко

    2 4 Отговор
    Интересно,но не видях нищо да се пише за Ауди,явно е доста добра кола и това го знам от опит.
  • 135 Ганьо

    4 4 Отговор
    Само за димящи дизели приказвате като дрогирани. Какво толкова ви харесват тракащи, вонящи, и капризни вагони не мога да проумея. Дори не са толкова икономични, ОСОБЕНО като им добавиш нервите и поддръжката! Как не ви е срам всички да ви псуват докато воните на светофара не ми е ясно

    Коментиран от #139

  • 136 Зайко Байко многознайко

    3 1 Отговор

    До коментар #111 от "Мус аибе трети....":

    Какъв "Опел" те гони бе? Това кола ли е или какво? Нещо си се объркал , вероятно си искал да пишеш на някой друг.
  • 137 Mitko

    4 0 Отговор
    Айде стига с това 2.5 TDI! Карам точно V6 TDI 2.5 на A6 на 340К, виждал съм този мотор и на 450К а има потенциал за над половин милион. Как хем бил ненадежден, хем ги били внасяли на половин милион тук? Ненадежден мотор как прави 500К?
    Проблемите с валовете се дължат най-първо на лошо мазане, причинено от лош избор на масло, което в BG е в липса на качество, залежало масло с производство от преди 3 години, ментета кастрол и не знам си още какво, несменяне на масло и на филтър картерни газове. От там и проблемно мазане, запушване на филтри, високо налягане, хвърляне на масло, прецакани турбини, изпаднали кобилици-валове, пушене, тресене и заминало турбо. Сменяйте маслото на 8К или дори 7 ако сте предимно в градско без значение 5w30 или 5w40, купувайте го доказано оригинално и висок клас, сменяйте си филтрите редовно и мотора изкарва спокойно половин милион. Е, да , разход е да не сменяш на 15К, ама като ти се кара шестак ше го поддържаш. Единственото VP44 нафтовата помпа на бош е леко непредвидима, но ако не го оставате без нафта и не палите на резерва не би трябвало да е проблем. А и това с помпата важи за всеки дизел.

    Коментиран от #138

  • 138 МАК

    3 0 Отговор

    До коментар #137 от "Mitko":

    Евалата!!!подкрепям те с 10 ръце само ще допълня това което си писал важи не само за 2,5 тди изобще за тди!!!та даже и за турбо бензините.
  • 139 МАК

    3 2 Отговор

    До коментар #135 от "Ганьо":

    То подръжката на дизелите е доста по лека от бензините.колкото до дименето зависи от подръжката аи горивата в бг са подобия!!!

    Коментиран от #140

  • 140 Ганьо

    2 2 Отговор

    До коментар #139 от "МАК":

    Защо лъжеш сега? И повече пари за поддържа иска дизела (чистене на дюзи, DPF(естествено "майсторите" ги махат за да дими дори още повече! ), горят с литри масло) и нафтата е по-скъпа от бензина. Ако нафтата не димеше, нямаше да и слагат DPF! Че качеството на горивото е лошо е ясно, но нито един от двата ми бензинови Акорда никога не е пушел, нито е горил масло.

    Коментиран от #141

  • 141 МАК

    4 2 Отговор

    До коментар #140 от "Ганьо":

    Пълни глупости пишеш!!дпф е една измама с цел след време да хвърлиш колата!!дпф а не е за градско каране!!! Защото се затлачва!!! Оттам турбината се осакатява и двигатела не може да спази горивовъздушното отношение и почва да бълва,многократно съм го виждал това и то на нови коли!!!затова премахването е задължително!!НОтрябва да се направи грамотно!!! Моя голф таралясник е без боклучави егр и катализатор!! И е под нормите как това е друга тема на разговор!! А и не съм само аз така има още много хора които са си моднали колите грамотно и нямат проблеми и нерви да пишат мнения с такива като вас!!
  • 142 Ганьо

    4 2 Отговор
    А помисли ли С КАКВО се затлачва? Дали не се затлачва със саждите които иначе би избълвал? Затова ви приказвам да спрете с тази мръснишка нафта, но няма кой да слуша. И без това нафтата не е за лек автомобил а за товарен. Немските скотове я въведоха за леките коли, заради всичките простотии, акцизи и какви ли още не недомислия при формирането на цената на горивата в тъпата Европа, а сега се чудят как да я разкарат. В щатите защо го няма тоя проблем, а?

    Коментиран от #143

  • 143 МАК

    4 0 Отговор

    До коментар #142 от "Ганьо":

    Няма какво да мисля!!! Аз знам много добре защо се затлачва фиктивни Професоре!!!! От скапаното подобие на нафта което се произвежда в Подобието ни на държава !!! Защо ли??!! Ами защото се преработва абсолютен скапан Руски нефт от Урал!!!!който многократно е доказван и показван по телевизий и медий!!!не била вика за Автомобили !!?? Напротив става Аз лично след модването на колата си съм постигнал разход на 100 км недостижим от никоя унищожена кощница на газ !!! Хайде стига такива като теб са давали мнения без нужния опит и цапане на ръце да се изказват на темата за дизеловите коли!!!качествени горива в България НЯМА!!!от личен опит и сравнение на разход и работа на мотора със гориво от Арал Германия и Боклукойл България еми разликата е огромна!!!!хайде много ти здраве!!!
  • 144 гощо

    3 0 Отговор
    Изненадан съм за Х5! Мерцедеса е ясен,от 15г насам е трошляк голям!
  • 145 Вярно. е

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "none":

    Тъкмо щях да напиша, че карам същата Vectra с 1.9 DTH и за 80 к за две години освен масло друго не е сменяно. А масло не гори въобще. Колкото сипат толкова източват.
  • 146 Алекс

    0 0 Отговор
    Цял свят кара японски автомобили, само в БГ и Германия, немските каляски са на почит! За немците поне има обяснение...
  • 147 Алекс

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "kjl":

    То болтчето като е скапано ходи обвинявай негрото , че не го завил както трябва...
  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.