Открай време германските автомобили се асоциират с качество и надеждност. Икони като Mercedes W124 или BMW 5er (E34) са причина само част от аргументите, подкрепящи това твърдение. При по-новите модели на германските марки обаче има екземпляри, които далеч не се славят с надеждността на W124, например. На вторичния пазар има доста предложения, които са скъпи, а в същото време се оказват проблематични. При това мнението по въпроса не е наше, а на самите германци, които препоръчват да се избягва покупката на колите по-долу
BMW X5
Кросоувърът X5 E70 e ценен заради комфорт и отлична управляемост, но според германците не е особено надежден. Основните проблеми, заради които трябва да се избягва, са свързани с 4х4 системата и с коляновия вал. Неизправности в електрооборудването също не са рядкост.
Mercedes-Benz GL
Седемместният луксозен всъдеход на Mercedes е мощен и вместителен, но и той не е особено надежден. Най-големите неприятности са свързани с пневматичното окачване, особено по нашите пътища и с бързо износващите се спирачки. Електрониката също не е от силните страни на GL.
Opel Vectra C
Третото поколение на Vectra не е скъпо, а и поддръжката му е сравнително евтина. Проблемите обаче следват един след друг - водна помпа, електронен блок при бензиновите, повишен разход на масло и дюзи при дизелите, както и проблеми с ходовата част на много от колите, били служебни в миналото.
Volkswagen Sharan
Окачването е сред основните слабости на този миниван. Германците отбелязват още множество проблеми, като ел.стъкла, климатик, централно заключване, но съветват най-много да се избягват екземплярите с 1.8-литров турбомотор.
Volkswagen Touareg
Първото поколение впечатлява с нелоша проходимост за кросоувър, но надеждността му не е на ниво. Проблемите при него са свързани с автоматичната трансмисия, кардана, водна помпа и проблеми с паленето. Версиите с пневматика трябва да се избягват, както и тези с 2.5-литров турбодизелов двигател.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Майстор
Коментиран от #28, #75
10:30 21.06.2019
2 JEEP
Коментиран от #7, #57, #133
10:31 21.06.2019
3 Valio
Коментиран от #22, #40, #110
10:31 21.06.2019
4 Динко
10:33 21.06.2019
5 Да оставим майсторите гладни
Коментиран от #8, #69, #72, #80, #93
10:34 21.06.2019
6 Боби
10:36 21.06.2019
7 Баш Батка
До коментар #2 от "JEEP":
Рециклирах моя няма проблем. Като цяло за да караш изправен Туарег трябва да бъркаш дълбоко.Коментиран от #43
10:37 21.06.2019
8 ха ха
До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":
За майсторите не знам, но масовият българин, ако си купува нови класни коли със сигурност после ще гладува яко10:38 21.06.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Анонимен
10:39 21.06.2019
11 орел
До коментар #9 от "Един":
Читав опел не знам да имаКоментиран от #30, #32, #65, #89
10:40 21.06.2019
12 ТиМай
До коментар #9 от "Един":
Ти май си се примирил с "новото немско качество" и генерализираш: те всички са така ... ами не са. Продължавайте да вярвате на немската честност и качество ... нищо че и от двете почти нищо не е останало или пък когато го има е на 3-на цена на другите.Коментиран от #19
10:43 21.06.2019
13 AUDI
10:44 21.06.2019
14 сектант wannabe
10:46 21.06.2019
15 ВтораУпотреба
Коментиран от #107
10:48 21.06.2019
16 PlimP
Коментиран от #67
10:54 21.06.2019
17 АЛЛ
11:00 21.06.2019
18 Reptile
GL - а има проблеми, но това са коли, които се карат зверски и след това се продават. Запазените екземпляри са ОК.
Тези коли са наптъпкани с толкова много технологии, че все нещо ще има проблеми. Рециклирането на възглавниците вече е под 300 лв, което не е проблем.
И не забравяйте, че тези коли, като нови, са стрували по 80 - 100К евро, а Вие искате да ги купите по 10К, но да имат ресурс на 80%... е нЕма как да стане!
Коментиран от #42
11:14 21.06.2019
19 Един
До коментар #12 от "ТиМай":
Напълно съм съгласен с новото немско качество особено от vag групата. Но няма как да ме убедиш, че всички дизели страдат от лошата бг нафта, дори и японските коли. Предполагам това визираш, като казваш, че всички съм ги класифицал под общ знаменател.11:15 21.06.2019
20 NLO
11:38 21.06.2019
21 ehех
Особено ми е смешно пред нас един GL как го вади коврата от гаража, лошото е, че единия път закачи и моята кола...
11:47 21.06.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 111
11:56 21.06.2019
25 Пасат Сс
Коментиран от #148
11:56 21.06.2019
26 Друг Сектант
12:01 21.06.2019
27 realist
От години карам рено и съм впечтлен от здравината им!
Майсторите в БГ ви подлъгват с немските боклуци, че са здрави
Всъщност не е така!
Коментиран от #31, #41
12:04 21.06.2019
28 Бочко
До коментар #1 от "Майстор":
Ауу бежбожно скъпи... Една алтернативна възглавница на Монро(която е по-усилена от оригиналната) е 350 лв. За GL за 50 000 лв. много скъпо, няма що... Сменил съм само две за 5 години и няма ядове. И това за спирачките, че се износвали бързо?! Вие сериозно ли и колко е това бързо?! За автомобил над 2 тона какво точно очаквате?! Това не ви е корсата или фиестата...Забележките за електрониката също са измислици...всеки наводнен екземпляр от която и да е марка може да му лепнат такова обвинение.
Автомобила си е супер, само се замислете, ако беше толкова зле, дали щеше да държи такава цена за кола над 10 г. Сравнете само един Туарег на 10 г. колко струва...
Коментиран от #99, #116
12:17 21.06.2019
29 Пешо от панелката
Коментиран от #35, #113
12:24 21.06.2019
30 Георги
До коментар #11 от "орел":
Имам първата полицейска астра 98г. автоматик със стария мотор1,6...много съм доволен,явно съм уцелил12:27 21.06.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 ПРЪЧА
До коментар #11 от "орел":
ОПЕЛ Е НАЙ ЗДРАВАТА КОЛА БЕ БЪСТУН НЕГРАМОТЕН12:34 21.06.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Ввв
До коментар #29 от "Пешо от панелката":
Искаш да кажеш,че не е скучна,а е уникат ли :)13:11 21.06.2019
36 майстора
Коментиран от #76
13:18 21.06.2019
37 Townboy
13:18 21.06.2019
38 Йосип Броз Тито
А повечето гъзари тук в България, взимат някоя кола висок клас на старо, и после се чудят откъде да намерят пари за елементарни консумативи да сменят. Бачкат като луди, съберат 10-15 хиляди и вземат някой Туарег на 15+ години или Cayenne примерно и после почват да вият. А реално, първо, че колите са стари и са много карани, второ, че поддръжката им е скъпа и не е за бедняци. От там идва цялата работа. Всяко удоволствие се заплаща!
13:29 21.06.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 + и -
До коментар #3 от "Valio":
Но при някои са повече13:49 21.06.2019
41 Френски и немски
До коментар #27 от "realist":
Майсторите много се радват на немските, че по-лесно се ремонтират, не по-рядко.13:51 21.06.2019
42 Djoko
До коментар #18 от "Reptile":
Най точния коментар,видял се Ганьо със малко парички и давай,X5,GL,Q на по десетина години и после - га купувал са радвал,га отишъл на сервиз плакал14:08 21.06.2019
43 JEEP
До коментар #7 от "Баш Батка":
Да и така може. Мои много близки познати имат такъв. Парите не са им проблем и колата е винаги в перфектно състояние, но изваждането е голямо, а с напредването на годините и все по-често. То като се замислиш с всички коли е така.14:38 21.06.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 тино.
15:02 21.06.2019
46 abv
Забележете, че три от автомобилите са премиум марки, т.е за парите си получаваш един лукзозен, но ненадежден автомобил.
15:21 21.06.2019
47 Sharan
Коментиран от #102
15:24 21.06.2019
48 Sharan
15:26 21.06.2019
49 318tds
15:27 21.06.2019
50 kjl
Коментиран от #147
15:42 21.06.2019
51 none
Коментиран от #145
15:50 21.06.2019
52 none 2
15:53 21.06.2019
53 чичо Пешо
До коментар #9 от "Един":
Подкрепям те "Един": имам Vectra C от '2015 (пр-ведена е '2005) и нямам никакви проблеми с нея! Всичко е въпрос на начин на шофиране и на грижа, и поддръжка. Няма трошлива и некачествена кола - има немарливи и мързеливи собственици.16:00 21.06.2019
54 Гост
Как си обяснявате факта, че почти навсякъде по света хората си купуват коли според стандарт им на живот и според това какво може да си позволят като поддръжка и т.н.
Тук си купуваме кола която едва я плащаме, на 200+ хил. км, на над 10 години и очакваме нищо да не и стане.
Като си купиш премиум автомобил разходите за поддръжка са високи - съвсем логично.
Аз искам един българин да се пробва да обясни на един немец, че консумативите за мерцедес и бмв били скъпи, това е все едно да кажеш че земята е кръгла .
Една кола дето като нова е струвала 200 хил лв. искате да я купите за 20, да я карате на газ за левче и естествено нищо да не пипате и ако нещо и стане значи е боклук.
Ами не е така дами и господа...като не мога си позволя мерцедес и бмв си взимам това което мога да си позволя, това не ме прави по-малко мъж и по-малко човек.
Коментиран от #73
16:00 21.06.2019
55 сектант
16:13 21.06.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Ааа
16:27 21.06.2019
59 Радето
16:34 21.06.2019
60 4ЕКМЕДЖЕ
За 2-ра цедка при съотношение здравина/ разход/ цена
особенно 4х4
1 Хюндай
2 Киа
3 Мазда
4 тойота
5 Хонда
Става дума 1998 - 2010
16:50 21.06.2019
61 ПТодоров
Коментиран от #123
17:12 21.06.2019
62 Фил
Ма нормално е, като няма пари за нови......
Важното е в автомобил да се пъчиш, нищо че дими отзад ...
17:18 21.06.2019
63 Ицо
17:23 21.06.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Алфа Ромео
Коментиран от #68
17:30 21.06.2019
67 Помощ
До коментар #16 от "PlimP":
И аз имам проблем с автоматика на 1.9CDTI 150Hp Тази Aisin 6 скорости автомата който е. При първа и втора рита яко след като загрее. Четох, че някакви соленоиди се сменяли и се оправяло. Имаш ли си идея дали е така и как го е оправил твоя приятел.Коментиран от #70
17:31 21.06.2019
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Алфа Ромео
До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":
Къде живееш ти бе, повечето българи не могат да си купят нисък клас нова кола, има едни 10% процента продажни крадци и измамници потомци и приближени до бившата ДС които могат да карат споменатите возила.17:36 21.06.2019
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Алфа Ромео
До коментар #68 от "Ганьо":
Не съм съгласен като изключим Вектра Ц, ако го кажеш за VW мога да се съглася.17:39 21.06.2019
72 Николай
До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":
То купуването на нова кола от висок клас струва пари, а ние нямаме. Дай съвет как да стане без пари, без високо платена работа и без образование.17:46 21.06.2019
73 JEEP
До коментар #54 от "Гост":
Ами обяснява се с манталитета или народопсихологията ако щеш. И преди съм го казвал - в БГ много голяма част от хората харчат пари, за да покажат, че нямат пари. Същото е и с телефоните - ей сега мога да скокна до някой магазин и да си купя последния айфон или самсунг без да ми обърка сериозно бюджета, но съм с един S5 и не ми пука. Докато работи ще си го нося. Сигурно съм тъп и смешен в очите на другите ама... В същото време имаме служители, които са теглили кредит и ще изплащат 2хил. лв телефон за 2-3 години. А единия се оплакваше, че май тай година няма да стигне до морето. Какъв им е кефа не знам.17:47 21.06.2019
74 Димитрова
СКОРО В ГЕРМАНИЯ ЩЕ СЕ ГОВОРИ ВСЯКАКЪВ ТУЗЕМСКИ И АРАБСКИ ЕЗИК
17:47 21.06.2019
75 Пешо
До коментар #1 от "Майстор":
Аз немско не купувам - предупреден съм. 😂17:51 21.06.2019
76 ебасивеко
До коментар #36 от "майстора":
майсторе колите не са силната ти страна, по-добре си избери друга тема където си компетентен ако изобщо има такаваКоментиран от #82
18:10 21.06.2019
77 Доктор ДЖАГЕРС
18:16 21.06.2019
78 ВАГ
18:24 21.06.2019
79 Луд
Статията е немска за немски автомобили.
18:56 21.06.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Иво
Коментиран от #94
19:01 21.06.2019
82 майстора
До коментар #76 от "ебасивеко":
Еи мармот я си завивай шоколада в станиол и не надигай глава към истинския свят ...19:28 21.06.2019
83 Манго Джери
19:56 21.06.2019
84 Язовец
20:13 21.06.2019
85 Sharan 2
20:18 21.06.2019
86 Գեւորգ Գ.
20:18 21.06.2019
87 Чорко
20:19 21.06.2019
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Опелджия
До коментар #11 от "орел":
Повечето Опели са много по читави от ваговете и бута масло и вода 😉20:40 21.06.2019
90 Pe6o
Коментиран от #95, #104
20:57 21.06.2019
91 Ники
21:25 21.06.2019
92 Христов
21:30 21.06.2019
93 Чеп
До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":
Тези са висок клас поне 3 те.21:35 21.06.2019
94 кажи защо го правиш
До коментар #81 от "Иво":
Маслото правилно си го споменал, само си изъгал в количеството. Ако го умножиш по 10, и намалиш пробега от смяна до смяна на половина, ще е една идея по-близо до истината. Работя в официален сервиз, но на друга марка, та имам неква идея...Коментиран от #96, #97, #125
22:16 21.06.2019
95 тъп ватник
До коментар #90 от "Pe6o":
Че тоя матор го слагат поне на още 20 вида каручки, да бива ама като се махнат вихровите клапи, като се оправи EGR-а, като се сменят всички вакумни маркучи и други работки и ако улучиш екземпляр да не гори масло става. АБЕ ПЕЧКА ЛИ Е САМО ЗА БОКЛУКА.22:19 21.06.2019
96 Философи
До коментар #94 от "кажи защо го правиш":
Каква идея имаш ти, като на мойто ауди (в гаранция все още) на 30 000 се сменя маслото. Все имате идеи и акъл давате без да знаете. В кой сервиз работиш ми е много интересно.22:30 21.06.2019
97 Иво
До коментар #94 от "кажи защо го правиш":
Няма какво да умножавам ,а виждам колко сипвам и колко си доливам ,работиш в сервиз май толкова си и учил,мога да ти докарам колата да видиш и да разбереш че има автомобили на който се сменя на 30000км и не изливаш по 1022:42 21.06.2019
98 ело
22:59 21.06.2019
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Nemski boklici
23:09 21.06.2019
101 герман
23:37 21.06.2019
102 Монти
До коментар #47 от "Sharan":
Това не е кола! Самото име го подсказва, но у нас мераклии "рибари" много!23:48 21.06.2019
103 Бай Яни
00:05 22.06.2019
104 159
До коментар #90 от "Pe6o":
Много ясно, старото и доказано италианско 1.9 jtd. Само където, който притежава италианско от т'ва време бензиново, реве от маслоядите екотеци! К'во да пра'иш, всичко се карашатиса.00:48 22.06.2019
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 666
01:48 22.06.2019
107 Да не би..
До коментар #15 от "ВтораУпотреба":
...Бойко и Меркел да не са разположени нещо? Абе да си го кажем направо - рапърдяха ли гърнето??? Сама?04:02 22.06.2019
108 Зайко Байко многознайко
Коментиран от #111
04:54 22.06.2019
109 Ddddd
07:28 22.06.2019
110 Хайл
До коментар #3 от "Valio":
На коя кочина си фен та реалностите са драсканици ..07:35 22.06.2019
111 Мус аибе трети....
До коментар #108 от "Зайко Байко многознайко":
А за опела който караш всеки ден не пишеш нищо-срам ли те е?Коментиран от #136
07:38 22.06.2019
112 гощо
07:46 22.06.2019
113 Краси
До коментар #29 от "Пешо от панелката":
Една кола, като не се кара винаги ще си е здрава!!!08:01 22.06.2019
114 orleto
08:03 22.06.2019
115 Манго Джери
- Беше много хубаво. По пътя изпреварихме трима идиоти, седем говеда, петима глупаци, девет мърльовци и една маймуна!
10:12 22.06.2019
116 Хайл
До коментар #28 от "Бочко":
Ти хвалиш ли се или се оплакваш-сменил си 2 за 5 години-хората не знаят колите им дали имат амортисьори и капак не са вдигали ти ми разправяш колко била хубава...карай си боклука...10:24 22.06.2019
117 Fen
11:17 22.06.2019
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Сандокан
12:16 22.06.2019
121 Иван
13:29 22.06.2019
122 Борислав
Питайте таксиметровите шофьори.
Френски не пипайте.
Някой немски са доста добре, но не всички.
Учудващо има и читави фиати. Панда и Стелио например.
Волвата традиционно са бомба.
Уместността ма мерз и бмв като покупка 2ра ръка е силно силно преекспонирана.
Коментиран от #129
13:30 22.06.2019
123 МАК
До коментар #61 от "ПТодоров":
Какви лабораторий те гонят???качествени горива в Бг няма!!!истински горива има от Виена на запад!!!миналата година на 20 годишния Голф 3 тди като му сипах нафта на Арал стана друг!! Така че тия глупости може да ги разправяш на китайците на Илиянци!!!13:55 22.06.2019
124 неразбиращия
14:30 22.06.2019
125 Ганьо
До коментар #94 от "кажи защо го правиш":
Прави го защото сега го продава, но никой не го ще! Да сменяш маслото на 30 хил км! Лудост! И това ако е изискване по сервизна книжка е ясно защо е направено. За да се счупи след гаранцията! Немската мафия така играе.14:50 22.06.2019
126 Гошо
Коментиран от #130
15:15 22.06.2019
127 Кико
Коментиран от #128
15:21 22.06.2019
128 МАК
До коментар #127 от "Кико":
Кое му е капризното на немските дизели че не разбрах??!! Точно френските hdi са най големите боклуци!!!16:04 22.06.2019
129 Ъъъъ?!
До коментар #122 от "Борислав":
Хюндай i20 1,4 дизел,90 к.с. лагера на съединителя се обади на 10 хил. км. На първото обслужване на 15 хил. се направиха,че не го чуват,на второто вече го чуха,но било слабо и трябвало да се усили за да мине по гаранцията без проблем. Прогнозите им бяха,че до 45 хил. това ще е факт,а за мое успокоение ми казаха,че тази версия била така... Колата е от м. май 2018 и е пълна с надписи на турски език,служебна е,но се кара спокойно. Интериора,а и като цяло е добре изпълнена и е в пъти по-добра от Фабия например с която са от един клас16:30 22.06.2019
130 МАК
До коментар #126 от "Гошо":
Пишеш глупости!! Истинската ОМВ нафта е в пъти по добра от Боклуците на Боклукойл!!!за да гори повече явно колата ти не е наред!!!17:00 22.06.2019
131 BMW POWER
17:16 22.06.2019
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 непознат
До коментар #2 от "JEEP":
Ами колега 2500 лв.малко ли са?Аз си взех от ситроен ц4 от Италия,Милано 2013 на 65000км.дизел блу хдиза 3000 евро,е няма такава кола,бъкана със екстри,невероятня возия,а за висящ лагер 2500?Карайте си немските скъпи возила ,аз ще си карам ситроена почти нов,мирише на ново.23:07 22.06.2019
134 Митко
11:14 23.06.2019
135 Ганьо
Коментиран от #139
14:55 23.06.2019
136 Зайко Байко многознайко
До коментар #111 от "Мус аибе трети....":
Какъв "Опел" те гони бе? Това кола ли е или какво? Нещо си се объркал , вероятно си искал да пишеш на някой друг.17:02 23.06.2019
137 Mitko
Проблемите с валовете се дължат най-първо на лошо мазане, причинено от лош избор на масло, което в BG е в липса на качество, залежало масло с производство от преди 3 години, ментета кастрол и не знам си още какво, несменяне на масло и на филтър картерни газове. От там и проблемно мазане, запушване на филтри, високо налягане, хвърляне на масло, прецакани турбини, изпаднали кобилици-валове, пушене, тресене и заминало турбо. Сменяйте маслото на 8К или дори 7 ако сте предимно в градско без значение 5w30 или 5w40, купувайте го доказано оригинално и висок клас, сменяйте си филтрите редовно и мотора изкарва спокойно половин милион. Е, да , разход е да не сменяш на 15К, ама като ти се кара шестак ше го поддържаш. Единственото VP44 нафтовата помпа на бош е леко непредвидима, но ако не го оставате без нафта и не палите на резерва не би трябвало да е проблем. А и това с помпата важи за всеки дизел.
Коментиран от #138
01:14 24.06.2019
138 МАК
До коментар #137 от "Mitko":
Евалата!!!подкрепям те с 10 ръце само ще допълня това което си писал важи не само за 2,5 тди изобще за тди!!!та даже и за турбо бензините.10:03 24.06.2019
139 МАК
До коментар #135 от "Ганьо":
То подръжката на дизелите е доста по лека от бензините.колкото до дименето зависи от подръжката аи горивата в бг са подобия!!!Коментиран от #140
10:07 24.06.2019
140 Ганьо
До коментар #139 от "МАК":
Защо лъжеш сега? И повече пари за поддържа иска дизела (чистене на дюзи, DPF(естествено "майсторите" ги махат за да дими дори още повече! ), горят с литри масло) и нафтата е по-скъпа от бензина. Ако нафтата не димеше, нямаше да и слагат DPF! Че качеството на горивото е лошо е ясно, но нито един от двата ми бензинови Акорда никога не е пушел, нито е горил масло.Коментиран от #141
21:32 24.06.2019
141 МАК
До коментар #140 от "Ганьо":
Пълни глупости пишеш!!дпф е една измама с цел след време да хвърлиш колата!!дпф а не е за градско каране!!! Защото се затлачва!!! Оттам турбината се осакатява и двигатела не може да спази горивовъздушното отношение и почва да бълва,многократно съм го виждал това и то на нови коли!!!затова премахването е задължително!!НОтрябва да се направи грамотно!!! Моя голф таралясник е без боклучави егр и катализатор!! И е под нормите как това е друга тема на разговор!! А и не съм само аз така има още много хора които са си моднали колите грамотно и нямат проблеми и нерви да пишат мнения с такива като вас!!12:39 25.06.2019
142 Ганьо
Коментиран от #143
17:42 25.06.2019
143 МАК
До коментар #142 от "Ганьо":
Няма какво да мисля!!! Аз знам много добре защо се затлачва фиктивни Професоре!!!! От скапаното подобие на нафта което се произвежда в Подобието ни на държава !!! Защо ли??!! Ами защото се преработва абсолютен скапан Руски нефт от Урал!!!!който многократно е доказван и показван по телевизий и медий!!!не била вика за Автомобили !!?? Напротив става Аз лично след модването на колата си съм постигнал разход на 100 км недостижим от никоя унищожена кощница на газ !!! Хайде стига такива като теб са давали мнения без нужния опит и цапане на ръце да се изказват на темата за дизеловите коли!!!качествени горива в България НЯМА!!!от личен опит и сравнение на разход и работа на мотора със гориво от Арал Германия и Боклукойл България еми разликата е огромна!!!!хайде много ти здраве!!!08:43 26.06.2019
144 гощо
09:30 01.08.2019
145 Вярно. е
До коментар #51 от "none":
Тъкмо щях да напиша, че карам същата Vectra с 1.9 DTH и за 80 к за две години освен масло друго не е сменяно. А масло не гори въобще. Колкото сипат толкова източват.20:40 24.10.2019
146 Алекс
20:54 31.01.2020
147 Алекс
До коментар #50 от "kjl":
То болтчето като е скапано ходи обвинявай негрото , че не го завил както трябва...21:03 31.01.2020
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Този коментар е премахнат от модератор.