Новини

Не купувайте тези германски употребявани коли

Публикувана: 21 Юни, 2019 10:26
144 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 118347
Не купувайте тези германски употребявани коли
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 144 гласа.

Открай време германските автомобили се асоциират с качество и надеждност. Икони като Mercedes W124 или BMW 5er (E34) са причина само част от аргументите, подкрепящи това твърдение. При по-новите модели на германските марки обаче има екземпляри, които далеч не се славят с надеждността на W124, например. На вторичния пазар има доста предложения, които са скъпи, а в същото време се оказват проблематични. При това мнението по въпроса не е наше, а на самите германци, които препоръчват да се избягва покупката на колите по-долу

BMW X5

Не купувайте тези германски употребявани коли


Кросоувърът X5 E70 e ценен заради комфорт и отлична управляемост, но според германците не е особено надежден. Основните проблеми, заради които трябва да се избягва, са свързани с 4х4 системата и с коляновия вал. Неизправности в електрооборудването също не са рядкост.

Mercedes-Benz GL

Не купувайте тези германски употребявани коли


Седемместният луксозен всъдеход на Mercedes е мощен и вместителен, но и той не е особено надежден. Най-големите неприятности са свързани с пневматичното окачване, особено по нашите пътища и с бързо износващите се спирачки. Електрониката също не е от силните страни на GL.

Opel Vectra C

Не купувайте тези германски употребявани коли


Третото поколение на Vectra не е скъпо, а и поддръжката му е сравнително евтина. Проблемите обаче следват един след друг - водна помпа, електронен блок при бензиновите, повишен разход на масло и дюзи при дизелите, както и проблеми с ходовата част на много от колите, били служебни в миналото.

Volkswagen Sharan

Не купувайте тези германски употребявани коли


Окачването е сред основните слабости на този миниван. Германците отбелязват още множество проблеми, като ел.стъкла, климатик, централно заключване, но съветват най-много да се избягват екземплярите с 1.8-литров турбомотор.

Volkswagen Touareg

Не купувайте тези германски употребявани коли


Първото поколение впечатлява с нелоша проходимост за кросоувър, но надеждността му не е на ниво. Проблемите при него са свързани с автоматичната трансмисия, кардана, водна помпа и проблеми с паленето. Версиите с пневматика трябва да се избягват, както и тези с 2.5-литров турбодизелов двигател.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 144 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Майстор
1 Отговор
Добро попадение. И аз съм ва същото мнение. много са проблемни всичките, а частие за мерцедес и бмв са безбожно скъпи.

Коментиран от #28, #75


Оценка:
-36 +352

JEEP
2 Отговор
Туарега няма проблем с кардана, а с висящия лагер, който го държи и реално се явява консуматив, чиято смяна е около 2500лв.

Коментиран от #7, #57, #133


Оценка:
-36 +226

Valio
3 Отговор
Всяка кола си има нейните плюсове и минуси така,че можехте да си спестите драсканиците.

Коментиран от #22, #40, #110


Оценка:
-212 +128

Динко
4 Отговор
Много точно ... И петте модела са пълни боклуци. За три от тях имам личен опит - GL, X5 и Toureg са пълна скръб!

Оценка:
-39 +255

Да оставим майсторите гладни
5 Отговор
Купувайте си само нови коли, от висок клас и няма да имате проблеми.

Коментиран от #8, #69, #72, #80, #93


Оценка:
-169 +71

Боби
6 Отговор
Предните амортисьори на gl са 500 лв двата не са скъпи частите

Оценка:
-64 +55

Баш Батка
7 Отговор

До коментар #2 от "JEEP":


Рециклирах моя няма проблем. Като цяло за да караш изправен Туарег трябва да бъркаш дълбоко.

Коментиран от #43


Оценка:
-10 +131

ха ха
8 Отговор

До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":


За майсторите не знам, но масовият българин, ако си купува нови класни коли със сигурност после ще гладува яко

Оценка:
-11 +168

9
Този коментар е премахнат от модератор
Анонимен
10 Отговор
В коментарите под тая статия предстои голяма караница между "разбирачи". Призовавам за възпитан тон и да не се защитава цял модел от хора, които са имали вземане-даване само с един брой от съответния модел: "Аз моята кола..." тип аргументи не се приемат за меродавни.

Оценка:
-27 +67

орел
11 Отговор

До коментар #9 от "Един":


Читав опел не знам да има

Коментиран от #30, #32, #65, #89


Оценка:
-132 +101

ТиМай
12 Отговор

До коментар #9 от "Един":


Ти май си се примирил с "новото немско качество" и генерализираш: те всички са така ... ами не са. Продължавайте да вярвате на немската честност и качество ... нищо че и от двете почти нищо не е останало или пък когато го има е на 3-на цена на другите.

Коментиран от #19


Оценка:
-19 +87

AUDI
13 Отговор
добре добре и доста вярна.. Туарега от първо поколение , както и Q7 и Cayenne (защото са едно исъщо) събират и вода в праговете и отива подяволите

Оценка:
-11 +90

сектант wannabe
14 Отговор
Как пък един път не казаха "не купувайте Дачия Дъстър ред лайн 4х4=16"?

Оценка:
-33 +118

ВтораУпотреба
15 Отговор
Тук обикновенно ни хвалят стари немски коли и как е хубаво да си купим така ... та за първи път да доживея да ни кажат, че има несполучливи такива и да ги избягваме.

Коментиран от #107


Оценка:
-12 +89

PlimP
16 Отговор
и кво излиза, Х5 и GL имат същите проблеми, като Range-a, само дето той е по-ефтин, а на вектрата кво и, приател кара такава в БГ от 2009-а, за 160-е хил. по БГ пътища окачване е правено веднъж и то миналата година, проблеми създава скапаният автомат на японците, а колата е на реални километри и не е изпускала смяна на масла и въпреки това кутията се накендза от веднъж, който е измислил ибей, господ здраве да му дава

Коментиран от #67


Оценка:
-24 +41

АЛЛ
17 Отговор
Митсубиши паджеро/спорт...долу паркетните боклуци!!!!

Оценка:
-29 +45

Reptile
18 Отговор
Това е фейслифта на Туарег, не е първото поколение. Фейс-а е доста по-добър с 3.0 дизел. Има оправени доста неща.
GL - а има проблеми, но това са коли, които се карат зверски и след това се продават. Запазените екземпляри са ОК.
Тези коли са наптъпкани с толкова много технологии, че все нещо ще има проблеми. Рециклирането на възглавниците вече е под 300 лв, което не е проблем.
И не забравяйте, че тези коли, като нови, са стрували по 80 - 100К евро, а Вие искате да ги купите по 10К, но да имат ресурс на 80%... е нЕма как да стане!

Коментиран от #42


Оценка:
-11 +172

Един
19 Отговор

До коментар #12 от "ТиМай":


Напълно съм съгласен с новото немско качество особено от vag групата. Но няма как да ме убедиш, че всички дизели страдат от лошата бг нафта, дори и японските коли. Предполагам това визираш, като казваш, че всички съм ги класифицал под общ знаменател.

Оценка:
-10 +35

NLO
20 Отговор
Точно пък за Opela и VW не съм съгласен че се развалят и пр. ( горе посочените модели )

Оценка:
-47 +29

ehех
21 Отговор
Това е 2/3 София като автопарк. Де що някой се опаричи и взима на себе си X5/Touareg V6, а не жената GL 550.

Особено ми е смешно пред нас един GL как го вади коврата от гаража, лошото е, че единия път закачи и моята кола...

Оценка:
-2 +88

22
Този коментар е премахнат от модератор
23
Този коментар е премахнат от модератор
111
24 Отговор
Като купуваш кола на 10+ години се гледа най-вече репутацията и издръжливостта на конкретния двигател и скоростна кутия, и да няма проблеми с токовете. Всички други системи (горивна, охладителна, окачване, електронни блокове) на тези години са с потенциални проблеми, но ремонтът им дори и скъп заради частите е сравнително лесен, докато при отваряне на двигател нямаш никаква гаранция дали всичко е направено както трябва с мегакадърните ни майстори, дори и да им дадеш една торба пари.

Оценка:
-8 +60

Пасат Сс
25 Отговор
Имахме един служебен Туарег - 2 дни караш, 3 дни правиш. Само да се вдигне влажността и вътре става като турска баня и няма оправяне. Зимата три пъти на -7-8 не можа да запали 15 минути и за капак скоростният лост се прецака, а колата е на 12 000 РЕАЛНИ км. Личната ми е Пасат СС, проблеми не ми е правила.

Оценка:
-14 +61

Друг Сектант
26 Отговор
Правиш си шеги с Дъстър Ред лайн ,но те уверявам,че е отличен автомобил. Карах го ,забавлявах се и сроред мен си струва повече от някой изтърбушен уж премиум

Оценка:
-35 +49

realist
27 Отговор
Затова истината е във френските коли, само че на бензин или газ
От години карам рено и съм впечтлен от здравината им!
Майсторите в БГ ви подлъгват с немските боклуци, че са здрави
Всъщност не е така!

Коментиран от #31, #41


Оценка:
-48 +67

Бочко
28 Отговор

До коментар #1 от "Майстор":


Ауу бежбожно скъпи... Една алтернативна възглавница на Монро(която е по-усилена от оригиналната) е 350 лв. За GL за 50 000 лв. много скъпо, няма що... Сменил съм само две за 5 години и няма ядове. И това за спирачките, че се износвали бързо?! Вие сериозно ли и колко е това бързо?! За автомобил над 2 тона какво точно очаквате?! Това не ви е корсата или фиестата...
Забележките за електрониката също са измислици...всеки наводнен екземпляр от която и да е марка може да му лепнат такова обвинение.
Автомобила си е супер, само се замислете, ако беше толкова зле, дали щеше да държи такава цена за кола над 10 г. Сравнете само един Туарег на 10 г. колко струва...

Коментиран от #99, #116


Оценка:
-23 +31

Пешо от панелката
29 Отговор
Аз подържам семейния автопарк от 6-7 автомобила и мога да заявя следното, най безпроблемна от всички е Тойотата РАВ4 но никой не иска да я кара защото била “скучна”.

Коментиран от #35, #113


Оценка:
-20 +79

Георги
30 Отговор

До коментар #11 от "орел":


Имам първата полицейска астра 98г. автоматик със стария мотор1,6...много съм доволен,явно съм уцелил

Оценка:
-7 +37

31
Този коментар е премахнат от модератор
ПРЪЧА
32 Отговор

До коментар #11 от "орел":


ОПЕЛ Е НАЙ ЗДРАВАТА КОЛА БЕ БЪСТУН НЕГРАМОТЕН

Оценка:
-54 +50

33
Този коментар е премахнат от модератор
34
Този коментар е премахнат от модератор
Ввв
35 Отговор

До коментар #29 от "Пешо от панелката":


Искаш да кажеш,че не е скучна,а е уникат ли :)

Оценка:
-9 +12

майстора
36 Отговор
Да и колко пари ви плащат да пишете тия глупости ?? Начи според вас Хонда цр-в е дъ бест а GL е проблемен ??? Това ако наистина го мислите направо отивайте да се прегледате !! относно опелите съм ви казал искате Опел от тия години ...омега е варианта ...бензин/газ с gm автоматична кутия ..

Коментиран от #76


Оценка:
-34 +17

Townboy
37 Отговор
След 2003г Японска или Пежо. Всичко останало е хвърлени пари на вятъра. За нов автомобил препоръчвам Шкода.

Оценка:
-25 +48

Йосип Броз Тито
38 Отговор
Ами няма кола, без слаби места, а и някои като си купуват коли - спят, и после друг им е виновен. Предполага се, че след като си се насочил към даден автомобил, без значение дали по-висок или по-нисък клас, предварително си се поинтересувал от слаби места, цена на консумативи и ремонти, направил си обстоен преглед в сервиз на желания екземпляр, който искаш да купуваш и чак тогава си го взел.
А повечето гъзари тук в България, взимат някоя кола висок клас на старо, и после се чудят откъде да намерят пари за елементарни консумативи да сменят. Бачкат като луди, съберат 10-15 хиляди и вземат някой Туарег на 15+ години или Cayenne примерно и после почват да вият. А реално, първо, че колите са стари и са много карани, второ, че поддръжката им е скъпа и не е за бедняци. От там идва цялата работа. Всяко удоволствие се заплаща!

Оценка:
-3 +70

39
Този коментар е премахнат от модератор
+ и -
40 Отговор

До коментар #3 от "Valio":


Но при някои са повече

Оценка:
-0 +4

Френски и немски
41 Отговор

До коментар #27 от "realist":


Майсторите много се радват на немските, че по-лесно се ремонтират, не по-рядко.

Оценка:
-4 +39

Djoko
42 Отговор

До коментар #18 от "Reptile":


Най точния коментар,видял се Ганьо със малко парички и давай,X5,GL,Q на по десетина години и после - га купувал са радвал,га отишъл на сервиз плакал

Оценка:
-7 +64

JEEP
43 Отговор

До коментар #7 от "Баш Батка":


Да и така може. Мои много близки познати имат такъв. Парите не са им проблем и колата е винаги в перфектно състояние, но изваждането е голямо, а с напредването на годините и все по-често. То като се замислиш с всички коли е така.

Оценка:
-2 +17

44
Този коментар е премахнат от модератор
тино.
45 Отговор
15год.карам 124купе спорт лаин.почти нищо не съм правил.само бензин слагам.имам и нов форестер .но съм определено за немските коли

Оценка:
-8 +16

abv
46 Отговор
Много вярна статия. Богаташчетата имат пари и ще си плащат ремонтите.
Забележете, че три от автомобилите са премиум марки, т.е за парите си получаваш един лукзозен, но ненадежден автомобил.

Оценка:
-7 +21

Sharan
47 Отговор
Та за шарана мога да кажа че имам 1.8 т бензин газ на 178000км и1.9 тди на 337000 км на зет ми изцяло аз ги подържам . Перфектни са като .

Коментиран от #102


Оценка:
-12 +18

Sharan
48 Отговор
Та за шарана мога да кажа че имам 1.8 т бензин газ на 178000км и1.9 тди на 337000 км на зет ми изцяло аз ги подържам . Перфектни са като .

Оценка:
-10 +10

318tds
49 Отговор
За тоуарега знаем

Оценка:
-3 +15

kjl
50 Отговор
Защо ги наричате немски? БМВ-то и GL-a се произвеждат в САЩ, Опела беше тогава част от америкнския Дженерал Мотърс!!! А Шарана се прави в Португалия! Кое им е немското?! Когато "Мюлер" е завил и последното болче, тогава го обвинявайте в нехайство.

Оценка:
-10 +21

none
51 Отговор
няма да коментирам за другите коли в списъка или другите модели на опел, но точно вектра ц е доста здрав.. от личен опит за 3 години и над 100 000 км. нищо освен консумативи и тунинг. имам фейслифт комби, което е дълга база и съм много доволен. масовия 'италиански' дизел мотор, но произвеждан в германия... модифицират от 150 на 260 коня и никакви ядове 70 000 км. по принцип този мотор не страда от дюзи, а той е най-масовия за модела, така че не знам за какви проблемни дюзи говорят.

Оценка:
-8 +21

none 2
52 Отговор
...отделно ходовата част не е мръднала... за ръжди няма смисъл да се коментира, защото проблема е решен от края на 90-те, имам и астра г 1999 само навън е и няма точка ръжда..

Оценка:
-8 +11

чичо Пешо
53 Отговор

До коментар #9 от "Един":


Подкрепям те "Един": имам Vectra C от '2015 (пр-ведена е '2005) и нямам никакви проблеми с нея! Всичко е въпрос на начин на шофиране и на грижа, и поддръжка. Няма трошлива и некачествена кола - има немарливи и мързеливи собственици.

Оценка:
-5 +29

Гост
54 Отговор
Искам да попитам читателите за мнение, не искам да се заяждам с НИКОЙ!
Как си обяснявате факта, че почти навсякъде по света хората си купуват коли според стандарт им на живот и според това какво може да си позволят като поддръжка и т.н.
Тук си купуваме кола която едва я плащаме, на 200+ хил. км, на над 10 години и очакваме нищо да не и стане.
Като си купиш премиум автомобил разходите за поддръжка са високи - съвсем логично.
Аз искам един българин да се пробва да обясни на един немец, че консумативите за мерцедес и бмв били скъпи, това е все едно да кажеш че земята е кръгла .
Една кола дето като нова е струвала 200 хил лв. искате да я купите за 20, да я карате на газ за левче и естествено нищо да не пипате и ако нещо и стане значи е боклук.
Ами не е така дами и господа...като не мога си позволя мерцедес и бмв си взимам това което мога да си позволя, това не ме прави по-малко мъж и по-малко човек.

Коментиран от #73


Оценка:
-4 +82

сектант
55 Отговор
Само Дачиа Логан и тесни пу..и

Оценка:
-20 +17

56
Този коментар е премахнат от модератор
57
Този коментар е премахнат от модератор
Ааа
58 Отговор
Благодарение на шибаното Ауди което имах ,ми побеля косата.

Оценка:
-4 +38

Радето
59 Отговор
Досега все още никой не е създал автомобил който да не се разваля, няма такъв! На Пловдивския панаир имаше някъкъв голям шеф на Форд или на Мерцедес, незнам точно ка коя марка беше, но каза : Абсолютно всяка автомобилна марка, може да направи кола която да мине милион километра без особени ремонти, но тогава печалбата е нищожна, най много се печели от сервизната подръжка на автомобила! Затова всяка марка на всеки модел слагат по един по "чуплив" агрегат за да печелят от него, на другия модел слагат друго чупливо нещо пък уж отстраняват предното чупливо и така със всеки нов модел. На всеки нов модел предварутелно му се знаят дефектите и се произвеждат повече за сервизите! Пък ние тук си чешем егото коя марка е по здрава и се почват едни малоумни спорове а всички дефекти са предварително заложени!

Оценка:
-3 +63

4ЕКМЕДЖЕ
60 Отговор
Ами ние сме предубедени, за т"да искаме всичко да е немско
За 2-ра цедка при съотношение здравина/ разход/ цена
особенно 4х4
1 Хюндай
2 Киа
3 Мазда
4 тойота
5 Хонда
Става дума 1998 - 2010

Оценка:
-6 +11

ПТодоров
61 Отговор
Това за Бг нафтата е най-голямата глупост ,която години наред се пише. Коя нафта е Бг? Тази която идва от Русия или тази, която се добива тук....Горивата ни отговарят на всички стандарти, проверено в лаборатории. Тва че някой си очаква с добавка в горивото, колата да излети са пълни глупости. И всички коли били кофти...купи си нов ГЛ и гледай колко е лош....но ние искаме 10годишен ,под 100000км...Българинът обича да го лъжат...

Коментиран от #123


Оценка:
-16 +12

Фил
62 Отговор
Мислех си, че българите разбираме само от футбол и политика, а то по старите коли сме специалисти.
Ма нормално е, като няма пари за нови......
Важното е в автомобил да се пъчиш, нищо че дими отзад ...

Оценка:
-6 +10

Ицо
63 Отговор
Супер точна статия, но някои ги боли от такива писания и много злобеят.

Оценка:
-5 +18

Ганьо
64 Отговор
При положение че си имам две бензинови Хонда Акорд, за какво ми е клатещ се немски димялник???

Оценка:
-14 +26

65
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
66 Отговор
Странно в Ауто Билд съм чел че Вектрата бяха писали грозно но надеждно, препоръчваха я за покупка втора ръка. Качвал съм се на такава 2.2 бензин доста прилично върви широка и удобна вътре, имаше много екстри, но като и видя грозната предница и ми се отщява.

Коментиран от #68


Оценка:
-2 +18

Помощ
67 Отговор

До коментар #16 от "PlimP":


И аз имам проблем с автоматика на 1.9CDTI 150Hp Тази Aisin 6 скорости автомата който е. При първа и втора рита яко след като загрее. Четох, че някакви соленоиди се сменяли и се оправяло. Имаш ли си идея дали е така и как го е оправил твоя приятел.

Коментиран от #70


Оценка:
-1 +6

Ганьо
68 Отговор

До коментар #66 от "Алфа Ромео":


Опел винаги са били изключително грозни с някои много малки изключения като GT i Commodore. Едва последните им модели мязат на нещо

Коментиран от #71


Оценка:
-9 +7

Алфа Ромео
69 Отговор

До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":


Къде живееш ти бе, повечето българи не могат да си купят нисък клас нова кола, има едни 10% процента продажни крадци и измамници потомци и приближени до бившата ДС които могат да карат споменатите возила.

Оценка:
-5 +28

Ганьо
70 Отговор

До коментар #67 от "Помощ":


Имам решение за теб. Изкарай тая пушеща чернилка цигания за скрап и си вземи бензинка.

Оценка:
-3 +8

Алфа Ромео
71 Отговор

До коментар #68 от "Ганьо":


Не съм съгласен като изключим Вектра Ц, ако го кажеш за VW мога да се съглася.

Оценка:
-4 +10

Николай
72 Отговор

До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":


То купуването на нова кола от висок клас струва пари, а ние нямаме. Дай съвет как да стане без пари, без високо платена работа и без образование.

Оценка:
-1 +12

JEEP
73 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


Ами обяснява се с манталитета или народопсихологията ако щеш. И преди съм го казвал - в БГ много голяма част от хората харчат пари, за да покажат, че нямат пари. Същото е и с телефоните - ей сега мога да скокна до някой магазин и да си купя последния айфон или самсунг без да ми обърка сериозно бюджета, но съм с един S5 и не ми пука. Докато работи ще си го нося. Сигурно съм тъп и смешен в очите на другите ама... В същото време имаме служители, които са теглили кредит и ще изплащат 2хил. лв телефон за 2-3 години. А единия се оплакваше, че май тай година няма да стигне до морето. Какъв им е кефа не знам.

Оценка:
-2 +38

Димитрова
74 Отговор
ТО В ГЕРМАНИЯ ГЕРМАНЦИТЕ СЕ БРОЯТ НА ПРЪСТИ ЕДВА ЛИ НЕ ВИЕ ПЪК ГИ ОБСЪЖДАТЕ
СКОРО В ГЕРМАНИЯ ЩЕ СЕ ГОВОРИ ВСЯКАКЪВ ТУЗЕМСКИ И АРАБСКИ ЕЗИК

Оценка:
-4 +19

Пешо
75 Отговор

До коментар #1 от "Майстор":


Аз немско не купувам - предупреден съм. 😂

Оценка:
-11 +16

ебасивеко
76 Отговор

До коментар #36 от "майстора":


майсторе колите не са силната ти страна, по-добре си избери друга тема където си компетентен ако изобщо има такава

Коментиран от #82


Оценка:
-2 +6

Доктор ДЖАГЕРС
77 Отговор
Всичко немско е много проблемно. Не стават за НИЩО.....

Оценка:
-14 +12

ВАГ
78 Отговор
Щом няма да ги купувате ,дайте ги на мен за по 2000 лв за да си блъскам главата.

Оценка:
-5 +5

Луд
79 Отговор
Какво мешате Ганьо, кво купвал?
Статията е немска за немски автомобили.

Оценка:
-1 +7

80
Този коментар е премахнат от модератор
Иво
81 Отговор
За Туарег не съм съгласен че има тези проблеми,300000км с въздушно всички екстри W12 мотор -вече 5 години само масло накладки и дискове са сменени,с електроникта никакъв проблем ,возия супер в режим комфорт,вътре пълна тишина без никакви звуци и скърцания.Незнам от къде ги имат тия проблеми ,за който пишете.Масло събира 13.8литра и се долива 200-300гр за 30000км до смяна.

Коментиран от #94


Оценка:
-11 +10

майстора
82 Отговор

До коментар #76 от "ебасивеко":


Еи мармот я си завивай шоколада в станиол и не надигай глава към истинския свят ...

Оценка:
-2 +4

Манго Джери
83 Отговор
Точна е статията, не се хабете. Вече целта е да си купиш следващия модел, а не да е здрава колата. Всички ги проектират за ресурс 200 000км., те изкарват повече, но за толкова са направени. Не се правят вечни.... Умишлено разбира се и не е само с автомобилите...

Оценка:
-1 +14

Язовец
84 Отговор
Ми то немските коли ги правят чалми, какво качество да имат. Даже инжинерите са чалми. Немското качество умря отдавна.

Оценка:
-10 +11

Sharan 2
85 Отговор
Нямам наблюдение за всички марки от горепосочените,но за Шарана мога да споря много с авторите на статията.За централното основния проблем е ,че Хайнц е решил да сложи кабели тънки като игла и да ги прикрепи близо до купето.Лятото при големи жеги това е пагубно за изолацията на кабелите.От същите причини има проблем и с плафоните и думка едно модулче в бушониерата+ бушон 12.След смяна на трасето в лявата част на колата проблема отпада.За ходовата част след слагане на спортни пружини и газови амортесьори приключва и там проблемът.Климатроникът изисква редовна профилактика и ще се отплати подобаващо.Мога да пиша още много за преувеличаването на проблемите, но ще спра да досаждам.За повече инфо във WV forum.

Оценка:
-12 +5

Գեւորգ Գ.
86 Отговор
Какво значи BMW 5er? На български звучи като Петер, а на немски фюнфтер. По всичко изглежда, че "еr" е напълно излишно. Правилно ще е BMW 5-ца или 5-ка.

Оценка:
-3 +9

Чорко
87 Отговор
До сега съм карал стари таралясници, в сервиз не са влизали, всичко правех сам. Отварял съм и мотори, не е толкова страшно щом се подготвиш с информация.Всичките ми ремонти са били успешни. Доживях и моето дупе да седне в нова кола. Вече не правя ремонти макар че беше забавно.Сега само поддържам и карам, друго нещо си е новото ей!...

Оценка:
-1 +20

88
Този коментар е премахнат от модератор
Опелджия
89 Отговор

До коментар #11 от "орел":


Повечето Опели са много по читави от ваговете и бута масло и вода 😉

Оценка:
-5 +7

Pe6o
90 Отговор
Да ме прощавате, ама да пишете подобни смешки точноно за Vectra C 1.9CDTI 150hp, значи сте абсолютни аматьори и нещастници... Това е един от най добрите идоказани дизели, както легендарния 1.9TDI при VW

Коментиран от #95, #104


Оценка:
-5 +8

Ники
91 Отговор
Абсолютно вярна статия

Оценка:
-2 +4

Христов
92 Отговор
Имам BMW X5 втори собственик съм имам го от 180000км и сега след 4 год е на 245000км и няма грешка. Една възглавница ми се спука но влязох в един кратер на пътя и така. Имам и BMW 118d имам го от 10год и беше на 59000км и до сега няма грешка 190000км

Оценка:
-2 +8

Чеп
93 Отговор

До коментар #5 от "Да оставим майсторите гладни":


Тези са висок клас поне 3 те.

Оценка:
-0 +2

кажи защо го правиш
94 Отговор

До коментар #81 от "Иво":


Маслото правилно си го споменал, само си изъгал в количеството. Ако го умножиш по 10, и намалиш пробега от смяна до смяна на половина, ще е една идея по-близо до истината. Работя в официален сервиз, но на друга марка, та имам неква идея...

Коментиран от #96, #97, #125


Оценка:
-2 +5

тъп ватник
95 Отговор

До коментар #90 от "Pe6o":


Че тоя матор го слагат поне на още 20 вида каручки, да бива ама като се махнат вихровите клапи, като се оправи EGR-а, като се сменят всички вакумни маркучи и други работки и ако улучиш екземпляр да не гори масло става. АБЕ ПЕЧКА ЛИ Е САМО ЗА БОКЛУКА.

Оценка:
-7 +4

Философи
96 Отговор

До коментар #94 от "кажи защо го правиш":


Каква идея имаш ти, като на мойто ауди (в гаранция все още) на 30 000 се сменя маслото. Все имате идеи и акъл давате без да знаете. В кой сервиз работиш ми е много интересно.

Оценка:
-4 +6

Иво
97 Отговор

До коментар #94 от "кажи защо го правиш":


Няма какво да умножавам ,а виждам колко сипвам и колко си доливам ,работиш в сервиз май толкова си и учил,мога да ти докарам колата да видиш и да разбереш че има автомобили на който се сменя на 30000км и не изливаш по 10

Оценка:
-3 +6

ело
98 Отговор
Преди време бях казал, че немската електроника е много проблемна -при малкия проблем например стоп машинката е развалена- светват на таблото 3-4 крушки нямащи нищо общо с реалното.Не само електрониката и двигателите са много проблемни-например двигатели с EURO-4 ОМ-646 ОМ- 611 ( на мерседес ) са трагедия едва и то много рядко изкарват 200.00 километра ( имам предвид бусовете) защото ми се случи да блокира коляновия вал без да светне на таблото контролната крушка за 3-4 минути замина .А когато направиха основен ремонт на двигаеля ( частите са 3-4 пъти по-скъпи от Пежо,Дукато или Рено) картера побира 12 литра масло след ремонта майстора е оставил на максимум нивото на маслото бях тръгнал за Грузия като стигнах до Самсун( в Турция на 900 км от България ) светна крушката на маслото веднагах спрях и проверих нормално е .Повярвайте ми се върнах (турците имаха байрам навсякъде е затворен) не продължих от там до тук понякога на няколко километра понякога на 20-25 км светва крушката всеки път съм слизал да провеявам в живота си не съм изпитвал такава мизерия спирал съм даже в тунелите защото светва крушкат на маслото.Накрая като се върнах и се оказа,че нивото на маслото е мах. с 800 грама когато нивото е висока светвала крушката на маслото (картера побира 12 литра) .И Господ да ми каже ( ако го има) вече никога немска кола не бих купил.

Оценка:
-3 +9

99
Този коментар е премахнат от модератор
Nemski boklici
100 Отговор
Tocno

Оценка:
-4 +1

герман
101 Отговор
купувате си щайги дето като нови струват 200-250000лв. за по 15-20000лв. втора ръка на по 700-800000км и били боклуци , ами прави сте колеги че са боклуци щото копувате боклуци . Имах нов туарег и хикс 5 и нямам проблеми но след 5тата година хвърляш .....

Оценка:
-1 +6

Монти
102 Отговор

До коментар #47 от "Sharan":


Това не е кола! Самото име го подсказва, но у нас мераклии "рибари" много!

Оценка:
-1 +4

Бай Яни
103 Отговор
Специално за вектра не думай байно. Да ва ебъ нещастници те. Карам мерцедес и вектра, коли който може да сънуват.

Оценка:
-3 +0

159
104 Отговор

До коментар #90 от "Pe6o":


Много ясно, старото и доказано италианско 1.9 jtd. Само където, който притежава италианско от т'ва време бензиново, реве от маслоядите екотеци! К'во да пра'иш, всичко се карашатиса.

Оценка:
-1 +3

105
Този коментар е премахнат от модератор
666
106 Отговор
Само в БГ купуват такива щайги и си мислят че са баровци!!!

Оценка:
-2 +4

Да не би..
107 Отговор

До коментар #15 от "ВтораУпотреба":


...Бойко и Меркел да не са разположени нещо? Абе да си го кажем направо - рапърдяха ли гърнето??? Сама?

Оценка:
-0 +1

Зайко Байко многознайко
108 Отговор
Имам два Е300D.С двигатели OM 606.910 и OM 606 912. Стари коли от 1994 и 1995, но перфектно поддържани. Железни са, но си трябва поддръжка. Вярно е приятелите ми се смеят , казват до кога ще ги караш тия печки? Сменям само масло дискове и накладки. Монтирал съм им Bilstein газови амортесьори и пружини H&R, на пътя стоят, изключително стабилно. Единият е на над 200 000 км другият е само на 68 000. Лично закупувани от един единствен собственник. Имам и два ML 500, W163. с двигатели OM 913. Всичко карам с масло 5W 40 Liqui Moly Syntetic сменям го на 10 000 км. Единият ML е с оригинални амортесьори, другият е с Bilstein B6 Sport. 4бр. 1200 лева. Поддръжка му е майката с качествени части. Рядко има лоши автомобили, има лоши и мързеливи собственици. Mercedes or nothing !

Коментиран от #111


Оценка:
-2 +5

Ddddd
109 Отговор
Всички мъже сме уж разбирачи на коли,и аз като тях.На жена ми първо купихме поло,после голф след това корса,сега има хонда джаз и ми каза че тази кола продам ли е се развежда с мен. А аз мислех че жена от кола не разбира.

Оценка:
-2 +9

Хайл
110 Отговор

До коментар #3 от "Valio":


На коя кочина си фен та реалностите са драсканици ..

Оценка:
-0 +1

Мус аибе трети....
111 Отговор

До коментар #108 от "Зайко Байко многознайко":


А за опела който караш всеки ден не пишеш нищо-срам ли те е?

Коментиран от #136


Оценка:
-0 +2

гощо
112 Отговор
За Х5 не съм чувал да ревът много,Туарега 2,5 дизела е кокал определено! Мерцедес обаче са страшни трошляци последните години! Всичко след първата четириочка насам е трошляк.Масово ревът.Познавам хора с коли от магазина извадени и само проблеми! Язък за марката бяха символ на качество а сега са на дъното!

Оценка:
-0 +8

Краси
113 Отговор

До коментар #29 от "Пешо от панелката":


Една кола, като не се кара винаги ще си е здрава!!!

Оценка:
-1 +1

orleto
114 Отговор
10 години караме с дъщерята Опел Астра с двигател Исузо - никакви проблеми!

Оценка:
-0 +4

Манго Джери
115 Отговор
Семейство си купува нова кола. Бащата качва шестгодишния си син, за да го повози. След завръщането малкият се хвали на майка си:
- Беше много хубаво. По пътя изпреварихме трима идиоти, седем говеда, петима глупаци, девет мърльовци и една маймуна!

Оценка:
-0 +5

Хайл
116 Отговор

До коментар #28 от "Бочко":


Ти хвалиш ли се или се оплакваш-сменил си 2 за 5 години-хората не знаят колите им дали имат амортисьори и капак не са вдигали ти ми разправяш колко била хубава...карай си боклука...

Оценка:
-1 +5

Fen
117 Отговор
Като цяло, съм за нов автомобил среден клас. Но да ми кажете, че тези автомобили били много зле. Какво да кажем за всичко френско и италиянско на пазара. Ако тези не стават другите са направо за буклук.

Оценка:
-4 +3

118
Този коментар е премахнат от модератор
119
Този коментар е премахнат от модератор
Сандокан
120 Отговор
Коментирам само за шаран: Вече 15г. карам различни те поколения и част от казаното е вярно, но проблемът се реши от самосебеси просто започнах да слагам карета ГЛО ,окачване ЛЕМФЬОРДЕР и тампони на стабилизираща щанга! Това са слабите места които обаче не са чужди на никоя кола с такова тегло.За ел.инсталацията е вярно затова веднъж годишно отварям гумените гофрета на вратите ,точно там се прекъсват кабелите но ремонтът с минимални усилия и съвсем простички познания можете да си направите и сами!!!ОСТАВЯМ НЯКОЙ ДА НАПИШЕ ПЛЮСОВЕТЕ ЗАЩОТО КОЙТО НЕ Е КАРАЛ ТОЙ НЕ ЗНАЕ КОЛКО УДОБНА И ПРАКТИЧНА Е ТЯ!!!

Оценка:
-1 +6

Иван
121 Отговор
Вектра Ц 2003г.1.8 бензин .Перфектен автомобил, Никакви проблеми до този момент , няма грам ръжда , Духайте супата с вашите анализи

Оценка:
-3 +2

Борислав
122 Отговор
Най-добри ползвани автомобили и най-практични като покупка са хюндай и20 и и30.
Питайте таксиметровите шофьори.
Френски не пипайте.
Някой немски са доста добре, но не всички.
Учудващо има и читави фиати. Панда и Стелио например.
Волвата традиционно са бомба.
Уместността ма мерз и бмв като покупка 2ра ръка е силно силно преекспонирана.

Коментиран от #129


Оценка:
-2 +3

МАК
123 Отговор

До коментар #61 от "ПТодоров":


Какви лабораторий те гонят???качествени горива в Бг няма!!!истински горива има от Виена на запад!!!миналата година на 20 годишния Голф 3 тди като му сипах нафта на Арал стана друг!! Така че тия глупости може да ги разправяш на китайците на Илиянци!!!

Оценка:
-2 +13

неразбиращия
124 Отговор
То вече всички нови коли са пълни боклуци...Не разбирам защо ще искаш нова кола.Имам една преди 2000г. ми тя по-малко проблеми е имала от новата за 2 години..

Оценка:
-0 +7

Ганьо
125 Отговор

До коментар #94 от "кажи защо го правиш":


Прави го защото сега го продава, но никой не го ще! Да сменяш маслото на 30 хил км! Лудост! И това ако е изискване по сервизна книжка е ясно защо е направено. За да се счупи след гаранцията! Немската мафия така играе.

Оценка:
-1 +6

Гошо
126 Отговор
3 пъти ходя до Австрия 3 пъти сипвам най скъпия дизел колата гори повече отколкото с екто дизел от Лукойл или с Дизел от бензиностанции Еко.

Коментиран от #130


Оценка:
-6 +3

Кико
127 Отговор
Немските дизели са супер капризни. Доказан дизел е този на PSA. Hdi няма грешка

Коментиран от #128


Оценка:
-9 +3

МАК
128 Отговор

До коментар #127 от "Кико":


Кое му е капризното на немските дизели че не разбрах??!! Точно френските hdi са най големите боклуци!!!

Оценка:
-2 +6

Ъъъъ?!
129 Отговор

До коментар #122 от "Борислав":


Хюндай i20 1,4 дизел,90 к.с. лагера на съединителя се обади на 10 хил. км. На първото обслужване на 15 хил. се направиха,че не го чуват,на второто вече го чуха,но било слабо и трябвало да се усили за да мине по гаранцията без проблем. Прогнозите им бяха,че до 45 хил. това ще е факт,а за мое успокоение ми казаха,че тази версия била така... Колата е от м. май 2018 и е пълна с надписи на турски език,служебна е,но се кара спокойно. Интериора,а и като цяло е добре изпълнена и е в пъти по-добра от Фабия например с която са от един клас

Оценка:
-0 +2

МАК
130 Отговор

До коментар #126 от "Гошо":


Пишеш глупости!! Истинската ОМВ нафта е в пъти по добра от Боклуците на Боклукойл!!!за да гори повече явно колата ти не е наред!!!

Оценка:
-2 +4

BMW POWER
131 Отговор
БЕДНО МЪЖ СЪМ НО СЪБИРАХ ДЪЛГО ЗА СЯ СИ КУПЯ 20 ГОДИШНО БМВ ПОВТАРЯМ ГОДИШНО НЕ Е НОВО ЗАЩОТО КОЙТО ПИШЕ ЧЕ ИМА ПО НОВА КОЛА И ЛЕТЯТ МИНУСИ ПО КОМЕНТАРА ЗАЩО ЛИ...КАКТО И ДА Е И ТАКА ПРОДЪЛЖАВАМ 530d 2 ТОНА НАФТА И ПРОДЪЛЖАВАМ БЕЗ ПРОБЛЕМИ И НИЩО ЛИЧНО НО ДОКАТО ПОВЕЧЕТО ЛЪЗГАХА БИРИТЕ И РАКИИТЕ И ПУФТЯХА ЦИГАРИТЕ АЗ КАРАХ С ЕДНА БАНИЧКА И СЪБИРАХ ПАРИ ЗАЩОТО ИМАХ МЕЧТА УСПЕХ НА ВСИЧКИ КОМЕНТИРАЛИ!

Оценка:
-5 +3

132
Този коментар е премахнат от модератор
непознат
133 Отговор

До коментар #2 от "JEEP":


Ами колега 2500 лв.малко ли са?Аз си взех от ситроен ц4 от Италия,Милано 2013 на 65000км.дизел блу хдиза 3000 евро,е няма такава кола,бъкана със екстри,невероятня возия,а за висящ лагер 2500?Карайте си немските скъпи возила ,аз ще си карам ситроена почти нов,мирише на ново.

Оценка:
-1 +1

Митко
134 Отговор
Интересно,но не видях нищо да се пише за Ауди,явно е доста добра кола и това го знам от опит.

Оценка:
-1 +2

Ганьо
135 Отговор
Само за димящи дизели приказвате като дрогирани. Какво толкова ви харесват тракащи, вонящи, и капризни вагони не мога да проумея. Дори не са толкова икономични, ОСОБЕНО като им добавиш нервите и поддръжката! Как не ви е срам всички да ви псуват докато воните на светофара не ми е ясно

Коментиран от #139


Оценка:
-3 +2

Зайко Байко многознайко
136 Отговор

До коментар #111 от "Мус аибе трети....":


Какъв "Опел" те гони бе? Това кола ли е или какво? Нещо си се объркал , вероятно си искал да пишеш на някой друг.

Оценка:
-1 +2

Mitko
137 Отговор
Айде стига с това 2.5 TDI! Карам точно V6 TDI 2.5 на A6 на 340К, виждал съм този мотор и на 450К а има потенциал за над половин милион. Как хем бил ненадежден, хем ги били внасяли на половин милион тук? Ненадежден мотор как прави 500К?
Проблемите с валовете се дължат най-първо на лошо мазане, причинено от лош избор на масло, което в BG е в липса на качество, залежало масло с производство от преди 3 години, ментета кастрол и не знам си още какво, несменяне на масло и на филтър картерни газове. От там и проблемно мазане, запушване на филтри, високо налягане, хвърляне на масло, прецакани турбини, изпаднали кобилици-валове, пушене, тресене и заминало турбо. Сменяйте маслото на 8К или дори 7 ако сте предимно в градско без значение 5w30 или 5w40, купувайте го доказано оригинално и висок клас, сменяйте си филтрите редовно и мотора изкарва спокойно половин милион. Е, да , разход е да не сменяш на 15К, ама като ти се кара шестак ше го поддържаш. Единственото VP44 нафтовата помпа на бош е леко непредвидима, но ако не го оставате без нафта и не палите на резерва не би трябвало да е проблем. А и това с помпата важи за всеки дизел.

Коментиран от #138


Оценка:
-0 +3

МАК
138 Отговор

До коментар #137 от "Mitko":


Евалата!!!подкрепям те с 10 ръце само ще допълня това което си писал важи не само за 2,5 тди изобще за тди!!!та даже и за турбо бензините.

Оценка:
-0 +2

МАК
139 Отговор

До коментар #135 от "Ганьо":


То подръжката на дизелите е доста по лека от бензините.колкото до дименето зависи от подръжката аи горивата в бг са подобия!!!

Коментиран от #140


Оценка:
-1 +2

Ганьо
140 Отговор

До коментар #139 от "МАК":


Защо лъжеш сега? И повече пари за поддържа иска дизела (чистене на дюзи, DPF(естествено "майсторите" ги махат за да дими дори още повече! ), горят с литри масло) и нафтата е по-скъпа от бензина. Ако нафтата не димеше, нямаше да и слагат DPF! Че качеството на горивото е лошо е ясно, но нито един от двата ми бензинови Акорда никога не е пушел, нито е горил масло.

Коментиран от #141


Оценка:
-1 +1

МАК
141 Отговор

До коментар #140 от "Ганьо":


Пълни глупости пишеш!!дпф е една измама с цел след време да хвърлиш колата!!дпф а не е за градско каране!!! Защото се затлачва!!! Оттам турбината се осакатява и двигатела не може да спази горивовъздушното отношение и почва да бълва,многократно съм го виждал това и то на нови коли!!!затова премахването е задължително!!НОтрябва да се направи грамотно!!! Моя голф таралясник е без боклучави егр и катализатор!! И е под нормите как това е друга тема на разговор!! А и не съм само аз така има още много хора които са си моднали колите грамотно и нямат проблеми и нерви да пишат мнения с такива като вас!!

Оценка:
-1 +2

Ганьо
142 Отговор
А помисли ли С КАКВО се затлачва? Дали не се затлачва със саждите които иначе би избълвал? Затова ви приказвам да спрете с тази мръснишка нафта, но няма кой да слуша. И без това нафтата не е за лек автомобил а за товарен. Немските скотове я въведоха за леките коли, заради всичките простотии, акцизи и какви ли още не недомислия при формирането на цената на горивата в тъпата Европа, а сега се чудят как да я разкарат. В щатите защо го няма тоя проблем, а?

Коментиран от #143


Оценка:
-1 +1

МАК
143 Отговор

До коментар #142 от "Ганьо":


Няма какво да мисля!!! Аз знам много добре защо се затлачва фиктивни Професоре!!!! От скапаното подобие на нафта което се произвежда в Подобието ни на държава !!! Защо ли??!! Ами защото се преработва абсолютен скапан Руски нефт от Урал!!!!който многократно е доказван и показван по телевизий и медий!!!не била вика за Автомобили !!?? Напротив става Аз лично след модването на колата си съм постигнал разход на 100 км недостижим от никоя унищожена кощница на газ !!! Хайде стига такива като теб са давали мнения без нужния опит и цапане на ръце да се изказват на темата за дизеловите коли!!!качествени горива в България НЯМА!!!от личен опит и сравнение на разход и работа на мотора със гориво от Арал Германия и Боклукойл България еми разликата е огромна!!!!хайде много ти здраве!!!

Оценка:
-0 +1

гощо
144 Отговор
Изненадан съм за Х5! Мерцедеса е ясен,от 15г насам е трошляк голям!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка