5 Май, 2020 12:36 3 638 37

От репертоара на Илон Мъск: "камионът ще трябва да изчака" и "действията на правителството са фашистки"

  • илон мъск-
  • tesla-
  • semi
От репертоара на Илон Мъск: "камионът ще трябва да изчака" и "действията на правителството са фашистки" - 1

Познайте кога Илон Мъск обеща да започне масово производство на електрическия камион? Когато камионът беше показан за първи път през 2017 година, Мъск обеща, че през 2019-а той вече ще е по пътищата.

И както често му се случва - не спази обещанието си. Плановете бяха разсрочени, след което отново отложени. И сега се появи нова предполагаема дата за серийно производство - 2021 година.

Разбира се, забавянето може да се обясни с коронавируса, но в действителност Tesla отново има големи проблеми с представянето на нови модели на пазара. Особено толкова специфични, каквито са камионите.

В същото време перспективите за Tesla Semi не са лоши - Илон Мъск вече е получил около 2 000 поръчки за този модел от големи търговски вериги като Walmart и Anheuser-Busch.

Междувременно Илон Мъск нарече действията на американските власти във връзка с широкомащабното ограничение заради коронавируса „фашистки“. Той изрази тези си емоционални мисли след обявяването на резултатите на компанията от началото на годината.

Според тях Tesla през 1-вото тримесечие на 2020 г. - въпреки всички трудности - реализира печалба 16 милиона долара (въпреки че преди година стана ясно, че загубите на компанията възлизат на 702 милиона). Това е третата тримесечна печалба подред, което до сега не се е случвало в историята на марката.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    13 3 Отговор
    и той като ББ не знае какво говори, но и на двамата им се получава и парите ги бият по главата
  • 2 гост

    8 17 Отговор
    Аз съм сигурен че Илон ще изненада всички хейтъри и ще пусне камиона предсрочно. Тогава акциите ще скочат до $2000 и ми е чудно какво ще измислят форумните мозъци. Хахахахаха

    Коментиран от #9

  • 3 Патката събаря самолети

    6 7 Отговор
    Точно такива перковци като този променят светът!
  • 4 Ники

    13 1 Отговор
    Тоя Мъск е пример как в щатите обичат да слагат актьори ... те на много места са така де и тука също ма по Европа слагат по Респектиращи възрастни хора примерно като Спас Русев .. в Щатите вярват в идеята за младите хипита ...
  • 5 анти шумкар

    2 5 Отговор
    И сега всички комунисти ще станат най-върли симпатизнанти на Мъск, щом говори против "фашизма".
  • 6 Серьожа

    3 6 Отговор
    Всички велики мозъци на тоя свят са пушили опиати. В ганджата е истината
  • 7 Ввв

    8 1 Отговор
    Тесла и коли...мъка мъка
  • 8 гост

    0 14 Отговор
    Абе петролките да се благодарят , че търсенето на Модел 3 и Y е такова , че фабриката за батерии не насмогва само за тях , камо ли за камионите !! Така че въпроса е кога ще тръгне втората фабрика в Китай !! Да не се бърка със фабриката за сглобяване на автомобили , дето вече работи там !! И общо взето и през 2021 и през 2022 да тръгне камиона , пак ще е години преди "стогодишните" да пуснат даже подобен , да не говорим същия !! А това е предостатъчно , както още , вече 8 години не могат дори да доближат Модел С , така ще е и със Семи , ще гледат жално и ще въздишат , хахаха !!!
  • 9 Хайл

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Има да почакаш до 2071г да го видиш.ти си най заблудения от "последователи на електричния камион"на елон Мъск

    Коментиран от #12

  • 10 Лудогорец8

    6 2 Отговор
    Илон е бякаква смешка, но немога да отрека, че прави пари на гърба на бонаци това явно го може щом има хора които го хвалят все едно са му гадже значи умее да влиза в главата ама на по-слабоумните за радост и много хора разбират що за стока е тоя папуняк

    Коментиран от #11

  • 11 Въпросът е що за стока си ти

    2 7 Отговор

    До коментар #10 от "Лудогорец8":

    Значи се подиграваш на компанията, която е втора по пазарна капитализация в света сред автомобилните компании.

    Подиграваш се на компанията, която има най-много комерсиални полети с ракети.

    Я кажи ти с какво си по-добър да имаш такова самочувствие? Какво си постигнал повече от Илон Мъск? Кажи ми кой наш съвременник би дал за пример, че променя по някакъв начин света?
  • 12 Хайл не хайл

    1 8 Отговор

    До коментар #9 от "Хайл":

    Камионът така или иначе ще излезе поне 10 години по-рано от конкуренцията, така че не се радвай предварително. Тесла има няколко гигафабрики, което ще рече че произвежда в гигаватчаса батерии. Понеже виждам колко ти е капацитета, един гигаватчас е равен на един милион киловатчаса. Сега говори за строителство на Терафабрики, което ще рече производство на батерии с годишен капацитет над един милиард киловатчаса, което вече ще стига и за камиони. При това ще ги произвежда самостоятелно, а не както досега в сътрудничество с Панасоник, CATL, LG Chem и други.

    В същото време, другите автомобилни компании се молят на китайци, корейци и какви ли не, да им отпуснат малко батерии да се сглобяват електричките. Правиш ли разликата?

    А антиелектрика със странната последна буква, продължава да пуска линкове как от toyota заради липса на батерии, убеждават зомбитата как като сложат по един киловатчас батерия и стартера да върти гумите, било най-екологичния възможен транспорт, 14 пъти по-чист от електромобилите. И даже броят това за хибрид и го отчитат в статистиките за екологични автомобили
    ,

    Коментиран от #13

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хайл не хайл":

    Аз ти казах-спори се с умен и образован човек а не с такъв който вярва сляпо на едни наркомански брътвежи и си знае само едно и също... като видиш такъв камион в производството и да работи,да мине 3000 км и отгоре с едно зареждане, щото толкова минавам с едно зареждане от 1200 лт. дизел тогава ще ми се обадиш... много си зле сектантче мъсково...а това че сам си даваш + говори много зле за теб

    Коментиран от #19

  • 19 Камиона твой ли е?

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Хайл":

    Колко ти струва горивото за изминаване на 1000 километра? По колко хиляди километра минаваш и годишно и колко ти струва това?

    Колко време ще спестиш от зареждане? Електрическият камион може да се зарежда докато ти тече почивката. ти можеш ли да зареждаш гориво по време на почивката? Ако си шофьор знаеш, че това са правилните въпроси, на които ти разбира се няма да отговориш в никакъв случай, защото пак бъркаш нулите. И престани да ми триеш мненията, в които единствената обида е, че не можеш да смяташ и смяташ че 8 батерии 100квч по 600кг тежат 50 тона и затова е невъзможно да съществува електрически камион.

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Хайл

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Камиона твой ли е?":

    Ама ти не само си сектант но си и тъп и ограничен и си толкова зле със сметките че ако ти бях учител щеше да повтаряш всеки клас по 10 пъти-1200 лт се зареждат за 20 Мин максимум,за колко време ще се зареди прехвалената ти тесла? Тези 1200 лт ми стигат за над 3000 км-ти 3000 км колко пъти ще спираш да зареждаш боклука тесла когато почиваш ли? Аз ще почивам и няма да сурна кабели като теб,но си МНОГО далеч от всичко това...вярвай си на маск но не опитвай да си налагаш мнението което никой не го иска или пък да се съобрази някой с това...аз не ти трия коментарите защото не съм модератор,ама и на него му е писнало от твоите глупости явно.

    Коментиран от #22

  • 21 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Камиона твой ли е?":

    И ако Обичаш не ми дръж сметка на моите пари, това че нямаш 2х1 лв не трябва да те натъжава-докато слушаш брътвежите на Мъск за електрокари ще си ходиш като овца без история
  • 22 Дрън дрън дрън та дрън

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "Хайл":

    Когато имаш собствен камион, тогава обяснявай как 50-100 хиляди долара разлика на камион са нищо пари за тебе годишно. Особено ако имаш 50-100 камиона. Да не мислиш че на собственика ще му пука за твоето мнение колко време ще губиш за зареждане, когато става въпрос за милиони разлика?

    До тогава бъди анти това и анти онова. Ако наистина беше шофьор, щеше да знаеш че за едно денонощие в България не можеш да навъртиш 1000 километра, колкото изминава камионът на Тесла с пълен товар.

    Дори елементарна сметка не можеш да си направиш и идея си нямаш от реалността. Знаеш ли за да измине един шофьор 3000 км, колко часа трябва да почива? И идея си нямаш, нали?

    Така или иначе първоначално електрическите камиони ще се ползват на сравнително кратки дестинации, между складове на фирми в които има зарядни станции. Така зареждането ще може да става за 30-40 минути, докато трае разтоварването и товаренето.

    Коментиран от #23, #24, #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дрън дрън дрън та дрън":

    Когато се качиш да караш ще ми обясняваш за каране и почивки,кой колко печели и колко време зарежда...когато теслата с 20 тона мине 1000 км с едно зареждане ми се обади-тоя боклук Хаинбоаз ако успее да Мин без да зареди 2 пъти пак добре,да не говорим за Монблан, фрежус или готардо...виж Къде са и мисли малко преди да вярваш на наркоманите... впрочем ми е през тура че оттатък за твоето мнение

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Вижда се кой чете

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "Хайл":

    Нали обвиняваш останалите, че са тъпи и не четат? Ти прочете ли спецификациите на камиона? Цитирам:

    Началото е поставено с показването на двата прототипа представили на американските класове 7 (с тегло между 11 794 и 14 969 кг) и 8 (тегло над 14 969 кг).

    Максималният пробег на седловия електровлекач е 500 мили (805 км), при пълно натоварване (според американските стандарти 80 000 паунда или малко над 36 200 кг) и движение с максимално разрешената за товарни автомобили скорост по американските магистрали - 60 м/ч (96,5 км/ч). Според Мъск, повечето курсове в САЩ са в рамките на до 250 мили (400 км).
    [✕]Shell



    Интересно е обаче това, че електрокамионът ускорява с необичайна за подобен тип автомобили бързина – от спряло положение на влекача са му необходими едва 5 секунди, за да достигне максимална скорост (96,5 км/ч). Разбира се този показател е на камиона без прикачен инвентар. С пълно полуремарке ще му трябват 20 секунди, но такова ускорение не е препоръчително с оглед на огромното натоварване, на което ще бъде подложен царският болт на ремаркето. При изкачване с наклон от 5%, влекачът ще може да тегли ремаркето си с максимална скорост, нещо, което е трудно постижимо за дизеловите влекачи.

    Камионът се задвижва от четири електромотора, които са вградени във всяко от колелата му и имат сумарна мощност от 1000 к.с. Освен това в случая е възможно прехвърлянето на въртящ момент от едно към друго колело, което увеличава възможностите за реакция пр

    Коментиран от #29

  • 27 След всяко качване има слизане

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "Хайл":

    Да си чул какво е рекуперация? Дизеловият ти камион харчи поне 50% повече по баира нагоре, но после връща ли ги в резервоара като тръгнеш да спускаш? Електрическите автомобили включително камиони също харчат повече енергия при изкачване на наклон, но след това при спускането тази енергия се връща обратно в батерията. Очевидно ти се губят основни понятия и елементарна обща култура.

    Освен това колко коня ти е камиона, за да се пъчиш пред камиона на Тесла с товароносимост и скорост по баири? Колко километра ще изминеш с резервоара със 100 километра в час и 36 тона? Продължаваш да не казваш никакви цифри? Колко километра минаваш на година?

    Коментиран от #28, #30, #31

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Вижда се кой чете":

    То който трябва чете и знае,а не цитира мъск без да мисли...мъск това каза,мъск онова каза...аз мога повече да лъжа-5000 км минава теслата без ток да зарежда и по надолнището дава на енергото🤣🤣🤣
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "След всяко качване има слизане":

    Колко км съм изминал ти такава цифра не можеш да я прочетеш и да я осмислиш

    Коментиран от #32

  • 32 Познах, някакви цифри няма да кажеш

    0 3 Отговор

    До коментар #31 от "Хайл":

    Виж колко добре те познавам. Знам че дори една цифра няма да кажеш но иначе другите нищо не разбирали. В момента в който кажеш някоя цифра и веднага те изловявам какъв фантазьор си. Колко километра да си минал бе пич. Г@з@ да си съдереш, в масовия случай повече от 10 12 хиляди километра на месец не може да минеш, другото е по-скоро изключение.

    Коментиран от #33, #34, #35

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Petelii

    3 0 Отговор
    и този е престъпник кат оня загрижения за човечеството Гейтс-а.
    Трибунал за тия двамата убавци
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.