Last news in Fakti

3 Септември, 2020 09:07 11 531 59

Това е новата S-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w223

Седанът получава head-up дисплей с добавена реалност, нова мултимедия и напълно контролирано шаси

Това е новата S-Klasse на Mercedes - 1

Mercedes-Benz представи ново поколение S-Klasse. Седанът е обозначен с индекс W223 и впечатлява с изцяло нова каросерия и интериор, напълно контролирано шаси и широка гама от електронни системи, които следят жестовете, погледа и завъртането на главата на водача. По време на презентацията от Mercedes-Benz наблегнаха на т.нар. head-up дисплей, който е с добавена реалност.

Това е новата S-Klasse на Mercedes

Иначе, общата дължина на базовия модел е 5 179 милиметра (+54 милиметра в сравнение с предшественика си), широчината е 1 954 милиметра (+55 милиметра), височината - 1 503 милиметра (+10 милиметра), а междуосието достига 3 106 милиметра (+71 милиметра). Вариантът с дълга база е 76 милиметра по-голям от конвенционалния седан и 34 милиметра по-голям от своя предшественик - 5 255 милиметра.

Това е новата S-Klasse на Mercedes

Междуосието на тази версия достига 3 216 милиметра (+51 милиметра). Кабината е оборудвана с 12.3-инчов цифров инструментален клъстер с триизмерен дисплей на информация и вертикален таблет, който се явява второ поколение на мултимедийна система MBUX. Тя разбира гласови команди, проследява погледа, жестовете и позицията на водача. Например, за да отворите панорамния покрив, ще бъде достатъчно да махнете с ръка, а при движение назад електрониката ще забележи завъртането на главата и автоматично ще спусне слънчевия сенник.

Това е новата S-Klasse на Mercedes

Оборудването на седана включва head-up дисплей с добавена реалност, аудио система Burmester 4D с 30 високоговорителя, предна въздушна възглавница за пътниците отзад, E-Active Body Control хидропневматично окачване, интелигентни седалки и на задния ред с подгряващи се подглавници, LED фарове, които могат да проектират различна информация и символи върху пътя, както и система, която ви позволява дистанционно да паркирате колата си, без да сте в купето.

Това е новата S-Klasse на Mercedes

Мултимедийният комплекс MBUX в новата S-класа отново е разработен от българското представителство на Visteon. Първоначално S-Klasse ще се предлага с пет силови тракта: два бензинови и три дизелови мотора, произвеждащи мощност от 286 до 435 конски сили. Осемцилиндров агрегат ще се появи по-късно, като ще бъде последван и от plug in хибрид през 2021 година. В Германия новата новата S-класа ще бъде пусната в продажба в средата на септември.

Това е новата S-Klasse на Mercedes


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 27 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 др Бил Геноцидис

    38 10 Отговор
    Баце да даде по една такава и 160 гласа са му вързани в кърпа. След това първи член - задължително, принудително ваксиниране.
  • 2 Китодар

    84 29 Отговор
    Да почват професорите: Стоповете приличат на Шкода, бронята на КИА, вратите на Хюндай... прилича на Тесла и бла-бла-бла...
    Иначе се качват в някакъв кош на 20+ години и си ислят, че карат колата на живота си, защото е със сменени накладки и са горди от това! Мъкаааа

    Коментиран от #19, #23, #51

  • 3 .!.

    24 49 Отговор
    Китайската компания Мерцедес се е постарала хаха.Под една китайска шапка са с Волво кисненето в сервизот е гарантирано.

    Коментиран от #8

  • 4 Фен

    48 19 Отговор
    Красота както винаги 💪🏻👍🏻🙏🏻😀❤️
  • 5 MERCEDES BENZ W223

    46 26 Отговор
    Всички копират от Мерцедес, не обратното... лека и със здраве.
  • 6 бат Тонка

    58 18 Отговор
    Краля на пътя. Най-доброто!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Не се изфърляй

    17 7 Отговор

    До коментар #3 от ".!.":

    15% държат китайците. Поправи ме ако греша

    Коментиран от #12, #13, #14

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Brabus

    31 10 Отговор
    Много стилен и изискан!
  • 11 респект

    30 10 Отговор
    красота и луикс
  • 12 МаКаТа

    12 4 Отговор

    До коментар #8 от "Не се изфърляй":

    9% държат

    Коментиран от #20

  • 13 .!.

    9 6 Отговор

    До коментар #8 от "Не се изфърляй":

    Най-големият едноличен акционер е китаец член на ккп.Срам...

    Коментиран от #15, #16, #38

  • 14 Plameni

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Не се изфърляй":

    По малко от 10%
  • 15 Как мислиш

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от ".!.":

    И това какво значение има за развитието на марката според теб ?

    Коментиран от #21

  • 16 Plameni

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от ".!.":

    Всяка голяма фирма се цели в най-големия и най- бързо разрастващия пазар.Нещо друго: да го сравним с представения един ден по рано Rolls Royce
  • 17 Мони

    18 4 Отговор
    Интериора ми хареса. Разточителен е но не и кичозен. Сигурно това е хубав автомобил. Аз такъв не мога да имам, но се чудя друго. Какво ще каже сърдитото Грете Тумарлак (ли беше ,че не я помня), по повод на двигателите на тази машина?!
    Сигурно ще им рече "Ейй, да ми подарите една такава кола, че ще ви обвиня, че сте ми откраднали детството"
    Де гиди двойни стандари, евро-джендърски!
  • 18 Germany

    23 5 Отговор
    Нека се изкажат собсвениците на дачия и гоуф , според проучване в България те са най-компетентни по БМВ и Мерцедес

    Коментиран от #52

  • 19 Корона глад

    16 10 Отговор

    До коментар #2 от "Китодар":

    Е така си е ти си го написал,няма го вече това излъчване на с класа жалко прилича на малко по раздут Форд и ако няма емблеми мога да се чудя Форд ли е или Хюндай.Жалко.Надявам се на живо да изглежда по добре
  • 20 осведомен

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "МаКаТа":

    Толкова притежава само собственика на Волво! Има още една китайска компания която държи още долу-горе толкова защото разработват системи заедно!
  • 21 .!.

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "Как мислиш":

    Че не са европейци.Място за азиатци тука няма.

    Коментиран от #22

  • 22 Как мислиш

    8 1 Отговор

    До коментар #21 от ".!.":

    Попитах за развитието на марката, не за расистките ти възгледи
  • 23 куку руку ку

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "Китодар":

    БМВ с един бъбрек... :D
  • 24 РЗС

    12 15 Отговор
    Възможно най-грозната ес класа правена някога. Напълно безвкусна и безлична, приличаща на най-евтините си модели. Фаровете и цялата предница са отвратителни, джантите също. Интериора ми харесва макар, че не съм фен на тия грозни големи таблети в средата. Като цяло не бих я избрал пред 760Li, S8, Bentley mulsanne, rolls roys.

    Коментиран от #30

  • 25 kick

    5 8 Отговор
    Майсторите потриват доволно ръце, ще има кинти яко...
  • 26 В пъти по невзрачна от предишните S клас

    11 8 Отговор
    В пъти по невзрачна от предишните S класи 222 и 221. Посредствен автомобил за много пари

    Коментиран от #27

  • 27 MIB

    9 1 Отговор

    До коментар #26 от "В пъти по невзрачна от предишните S клас":

    Само гледай,как ще се разпродават старите S класи и ще се купуват нови
  • 28 Това не е мерцедес

    15 8 Отговор
    Само седалките отзад са ок. Таблото все едно го е рисувало петокласник.
    Цялата кола е с дизайн пародия взета от къде ли не.
  • 29 CFC

    7 6 Отговор
    Новата 7 ца е по добре....
  • 30 Steks

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "РЗС":

    Викаш чудиш се коя от всичките да си купиш
  • 31 Бен Газара

    4 3 Отговор
    Първата снимка, тая най-горе при заглавието е снимана още през зимата- вижте, че под решетката има вестник, за да загрее двигателя.
  • 32 a4а4а4

    3 6 Отговор
    Ха ха Ауди.....и то старото.
  • 33 Ха,хаааа

    9 9 Отговор
    Купето отстрани е като блъснато от мотокар с палети в средата!Никаква естетика!Германска скука без грам въображение!А поклонниците на фирмени боклуци точат лиги!
  • 34 Красив

    9 8 Отговор
    Mercedes е номер 1
  • 35 РЗС

    10 9 Отговор
    Не знам до кога българина ще рубува на марки. Мерцедес одавна са безлична фирма, моделите им са безинтересни и по-безлични с всяка нова линия. В ЮК ес класата е наричана колата на пенсионера, защото никой под 60г не кара това грозно, тромаво и безлично творение. Никакъв спортен дух и изглед, прави линии като на съветска ютия. Решетка и фарове мале оле. Но нищо де, вие си викайте, че Мерцедес е номер 1.
  • 36 Калашников

    11 5 Отговор
    Поклон пред най-великата марка Mercedes-Benz. Тези които плюят w223 са пълни капутници (използвани и напълнени)
  • 37 Тойота

    11 8 Отговор
    Тези мерцедеси стават все по-грозни.Силно се надявах да не е тази цлс задница ама уви.Добре ,че има заблудени чички с пари да ги купуват.Вече ауди и бмв са доста по-добри,което е куриозно за марка с такава история. Наистина жалко за тази марка.

    Коментиран от #39, #40, #41

  • 38 Милен

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от ".!.":

    Тя е публично търгувана компания. Купи си повече да ги отсрамиш професоре
  • 39 Mercedes фен

    7 7 Отговор

    До коментар #37 от "Тойота":

    Това може да го каже само човек който никога не се е докосвал до mercedes изключително смешен и прост коментар
  • 40 Койота

    5 3 Отговор

    До коментар #37 от "Тойота":

    Да сравним какви екстри и нововъведения предлага S клас и какви тойотъ
  • 41 РЗС

    7 2 Отговор

    До коментар #37 от "Тойота":

    Щи обясня как стоят нещата с ЕС класата. Това е бизнес клас кола, която се купува на лизинг от компании за срок от 3 до 4 години след което се връща и се взима по-новата. Компаниите са на практика в договор с мерцедес и водят вноските и разходите по тая кола като фирмен разход, най-малкото за да си намалят данъците. Този клас почти не се купува от частни лица, защото е дупка за пари, единствено я взимат псевдо мутри от източна Европа и то повечето след 3-4годишния оперативен лизинг на компаниите. Сиреч тия коли винаги ще имат купувачи, макар и фирми.

    Коментиран от #43

  • 42 Ввв

    7 3 Отговор
    Грозотийка,но Ганьо вика пу пу,Мерцедес и всички останали...смех
  • 43 Тойота

    7 5 Отговор

    До коментар #41 от "РЗС":

    И какво ми я хвалиш тая купчина желязо тогава като е дупка за пари и след 3 години не струва нищо и трябва да намериш някоя голяма будала за да можеш да се отървеш от нея.Само който е имал мерцедес , той се е отказал от тази марка.Скучна , грозна , разваляща се .На работа ме карат с служебна е клас 2010 някъде е да ви кажа е като жигула , не и работи климатика , няма радио , хлуе вятър от вратата , има около 20 грешки на борд компа. тойота 2003 е в пъти по-добра.

    Коментиран от #45, #48

  • 44 Гостенин

    5 3 Отговор
    Ще е моя догодина живот и здраве .За скептиците само да добавя на живо е неустоима.
  • 45 Хихихи

    5 4 Отговор

    До коментар #43 от "Тойота":

    Само на картинка ще си я гледал тази Е класа..., а за S не се хаби да пишеш изобщо
  • 46 дада

    1 6 Отговор
    върха е
  • 47 Феручо

    8 4 Отговор
    Германски кенеф с дисплеи и таблети.
  • 48 Plameni

    5 6 Отговор

    До коментар #43 от "Тойота":

    По малко завиждай на успелите със S класи ,не е здравословно !
  • 49 Bmw

    9 6 Отговор
    Кола за изкуфели дядки с пари , който изобщо не разбират от автомобили.С всеки модел стават все по трагични.
  • 50 Opel

    3 5 Отговор
    За тва нещо и зафирата няма да дам за чист бартер.Все пак опела е по-изпитана марка.,а и има газ и точно и оправих климатика.
  • 51 Коментьор

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Китодар":

    Ам ти бе юнак !? Кажи ти в какво скачаш ?! Че ти напраим евала !
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Тойота

    1 3 Отговор
    Прилича на лоша имитация на Lexus LS500.
  • 54 Va60

    2 0 Отговор
    Не съм вярвал че ще го кажа за най-великата марка и модел -е не ми харесва.
  • 55 0000

    0 1 Отговор
    Айде бе.ти явно никога не си карал такова нещо
  • 56 Чичо Спам

    1 1 Отговор
    Само японско! Тая S класа е направена да взима парите на богатите и да се тежкареят, да не говорим, че не е правена изцяло в Германия, модули, кабели и т.н.т са правени в Турция, Китай, Чехия и др държави. Мерцедес бяха коли до края на 90 те години, затова и сега тези модели струват много пари, като Чочонето, Пурите, SL. Затова само японско!

    Коментиран от #57

  • 57 Гост 5

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "Чичо Спам":

    Ела да покараш една служебна Тойота, ама малко е тюркиш продукт и гумите Bridgestone турски,и накладките Bosch турски ...направо оригинална японска работа

    Коментиран от #58

  • 58 Чичо Спам

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Гост 5":

    Колега тая твоя служебна Тойотка вероятно е Ярис или нещо подобно, обикновенно служебните са евтини моделчета, надали караш служебен Лексус или Инфинити отговарящи по лукс и качество на тази S класа, та никой не говори за Тойота, която ти споменаваш, айде със здраве!

    Коментиран от #59

  • 59 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Чичо Спам":

    А разбрах, Тойота да не я смятам за японска, те американския и канадския завод били японски