Съвсем скоро ви споделихме видео на което се вижда, тестов Cybertruck на Tesla, снабден с чистачки и огледала за обратно виждане. Това е един от първите екземпляри на пикапа, който притежава странични огледала и очаквано това породи много въпроси от феновете на марката. При представянето на Cybertruck през 2019 година, огледалата не бяха включени в дизайна на модела, нито пък на някой от последващите тестови екземпляри до момента.
Според законите на САЩ, а и не само, всеки нов автомобил трябва да бъде оборудван с камери или огледала за задно виждане още от завода. От Tesla, разбира се ще спазят това правило, за да влезе пикапът в продажба, но тук има и малка тайна, която Мъск разкри наскоро.
They’re required by law, but designed to be easy to remove by owners
— Elon Musk (@elonmusk) October 19, 2021
В един от типичните си отговори в Twitter, милиардерът сподели, че огледалата на Cybertruck са направени изключително лесни за премахване от собствениците им. Веднага след това пък заваляха публикации на бъдещи собственици, планиращи премахването на огледалата още от първия ден на експлоатация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тоя Cybertruck
За пикап ли?
Коментиран от #13
13:41 27.10.2021
2 Крали Марко
Коментиран от #7, #15, #48
13:44 27.10.2021
3 сектант
Коментиран от #8
13:45 27.10.2021
4 Теслофил
13:53 27.10.2021
5 БАЙ Х@Й‼
Коментиран от #10
13:54 27.10.2021
6 БАЙ Х@Й‼
13:56 27.10.2021
7 гост
До коментар #2 от "Крали Марко":
Само дето си пропуснал същественото , ама то сигурно от мерак , нали , хахахах !! Първо го попита не кой да е , а самия шеф на Фолксваген , при това на живо пред 200 "шефчета" от същия "стогодишен" !! И отговора беше , че са пренаписали софтуера , ЗА ДА МИНАТ ОТ ЕДИН НА ДРУГ ЧИП , който имат на склад и то в достатъчно количество !! Което е напълно невъзможно за Фолксваген , както призна самия му шеф ! Щото те сегашния си софтуер не могат оправи вече 2 години , та камо ли да напишат нов за 2 седмици !!! Което и искаше да подчертае шефа му , като доказателство за ИЗОСТАВАНЕТО от Тесла !! Ама ти дерзай , мерака прави борбата , дето вика един футболист с Ай-кю на примат !!Коментиран от #27
13:56 27.10.2021
8 Каращ Дачия
До коментар #3 от "сектант":
Толкова прекрасен и надежден автомобил е евтиното Рено, че всеки който си купи нещо различно се е прецакал, нали?Коментиран от #47
13:58 27.10.2021
9 Информиран
Не възнамерявам да махам огледалата.
13:58 27.10.2021
10 гост
До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":
Да де , ама защо ?? Защото се крадяха огледала и чистачки !!!!!!! Да не говорим за гуми и акумулатори !! То бива кокошкарство , ама като по комунистическо няма и няма да има !! И тогава според вас сме били по-добре , хахахахаххаах !!! Че то в момента само депозитите на граждани в банките са колкото БВП на България за ПЕТИЛЕТКА при тато , хахахах !!Коментиран от #16, #18, #22
14:00 27.10.2021
11 Като се престрашихте
1. вече продаде 2 милиона автомобила;
2. последното тримесечие е на печалба 1,6 милиарда;
3. Пазарната и капитализация задмина един трилион долара.
4. Преминава на желязо фосфатни батерии, които са много по чисти за производство, а желязото не е дефицитен и скъп материал
5. Ако поръчаш Тесла в момента ще я получиш август месец.
6. Дори това последното не е много сигурно, защото вчера Тесла получи поръчка за 100 хиляди броя от hertz които ще ги дават под наем и на практика ще правят безплатна реклама и ще привлекат нови клиенти. Заради многото натрупани поръчки , дори за толкова много бройки, Tesla няма да им направи никаква отстъпка и им ги продава на същата цена като за един автомобил.
7. Тесла тези дни представи повече подробности за своя суперкомпютър Доджо, който е най-бързия в света и ще обработва данните от автопилота на над милион автомобила едновременно.
8. Преди два дни Tesla откри в Китай своя научноизследователски център, където ще се пише фърмуер и ще се разработват проектите от всякакъв аспект, като се почне от автомобил за 25 хиляди долара и се стигне до хуманоидния робот.
9. Хайде да пропусна останалите новини за последните три дни, за да не им стане лошо на някои другари. Дали ще публикувате поне една от новините? А дано ама надали.
За сметка на това очакваме "новина" за
Коментиран от #14
14:02 27.10.2021
12 Риналдю
14:02 27.10.2021
13 гост
До коментар #1 от "Тоя Cybertruck":
Не , ще служи за публично унижение на "премиуми" , особено немски !!! При това ежедневно и навсякъде !! Само гледай !Коментиран от #25
14:02 27.10.2021
14 Продължение
До коментар #11 от "Като се престрашихте":
А дано ама надали. За сметка на това очакваме "новина" за поредния 30-40 годишен кошник, от сорта на застава, Жигули, Москвич или Варшава, който се продавал някъде по света, сякаш някой ще иде да го купи или пък се интересува.14:04 27.10.2021
15 Дори не осъзнаваш написаното
До коментар #2 от "Крали Марко":
Само за седмица, от Tesla успяват да напишат напълно нов фърмуер, който да работи с наличните на пазара чипове от произволен произход. В пълен контраст, от Volkswagen сами си бяха избрали чиповете за Volkswagen id3 и след няколко години разработки им отне около година, само да поправят грешките във вече написания фърмуер.Неслучайно на закрита среща на Борда на Volkswagen миналата седмица, специално бяха организирали видеоконференция с Илон Мъск, за да им даде съвети как да постигнат подобно нещо. Сещаш ли се до колко трябва да са отчаяни, за да го направят?
Коментиран от #30
14:10 27.10.2021
16 БАЙ Х@Й‼
До коментар #10 от "гост":
Ами то сега направо целите коли отмъква ‼️ Ама явно така е по-добре викаш ‼️Коментиран от #19
14:14 27.10.2021
17 слиен
14:15 27.10.2021
18 БАЙ Х@Й‼
До коментар #10 от "гост":
А за БВП не отваряй темата , щото каквото е построено при Тато вече 30 години го разКраждат и още има ‼️Коментиран от #20, #24
14:21 27.10.2021
19 гост
До коментар #16 от "БАЙ Х@Й‼":
Ами за някои е доста по-добре , ама първо трябва да си чувал за каско !! То по комунистическо беше забранено сигурно , да не се разглезват членовете на партията , нали ?? Хахахахах !!14:25 27.10.2021
20 гост
До коментар #18 от "БАЙ Х@Й‼":
Верно ли ?? И какво е построено , панелките и Кремиковци ?? Хахахах !! Иди да видиш в една Гърция какво е построено за същото време , а не да правиш хората на будали !! Щото това татовото си беше за скап още докато беше жив , сега вече и за скрап не става повечето !! Пък да не ти казвам какво построиха по на запад за това време , даже "великия" СССР само можеше да гледа и да подсмърча жално като цигане катунарче !!14:30 27.10.2021
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Вагнеровец
До коментар #10 от "гост":
Излишно е да се сравнява 45 годишния комунистически режим който ни бе наложен ,със сегашно време.Комунизма може да се сравнява само с мизерия и изостаналост и ограниченост откъм всичко.Нали именно на партииците им беше под нивото да карат тея таралясници Ладите и всички на високите посотове караха Мерцедесите на "гнилия" запад.14:35 27.10.2021
23 Ай cиктиp! Стига вече!
Коментиран от #26, #38
14:36 27.10.2021
24 Вагнеровец
До коментар #18 от "БАЙ Х@Й‼":
Повтаряш мантрите на Курнела ли бе комуне ? Какво е построено ,я ни разкажи малко ? Искаш да кажеш,че ако ги нямаше комунистическите крадци на власт ,нямаше да има стройтелство в България и щяхме да приличаме на Намибия ли ? Вярваш ли си на глупостите въобще ? Нали ако червения режим не беше минал през България ,не само ,че щяхме да имаме стройтелство ,ами щеше да е от най-модерен тип ,а не в стил грозен комунистически брутализъм.Самата ни държава щеше да е век напред откъм развитие.Комунистите вярно сте облъчени тотално !14:39 27.10.2021
25 Грета Тунберг
До коментар #13 от "гост":
Скъпи,тази грозната Тесла не я искам!14:43 27.10.2021
26 гост
До коментар #23 от "Ай cиктиp! Стига вече!":
Я прочети пак коментар 5 и пак обясни кой започна темата за "бай тошово време " ????Коментиран от #28, #37
14:44 27.10.2021
27 Крали Марко
До коментар #7 от "гост":
Първо - не подценявай ВАГ. Такъв софтуер монтираха на колите си, че чак 2015 ги хванаха :) Второ - от десетилетия всички производители ползват системата just in time на Тойота, при която частите необходими за производството на автомобили пристига директно за монтаж. Това премахва нуждата от складове и менажирането им. Затова в момента всички производители са засегнати от кризата с чиповете. Но! Но чичо ни Елон, така да се каже титанът на мисълта Св. Мъск е решил да прави складове и да купува в аванс чипове. Някакви чипове. Чипове, които след корекции да му паснат на дръжката на Теслата... Трето - не съм футболист, като гледам и ти не си(при тях протича мисъл за поне два пада), но мисля че си от идеалната таргет група на Мъск - индивиди, за които шофирането е прекалено сложно начинание и предпочитат нещо като показаното на снимката в статията - да е с издялано с теслата купе, да е автономно и по възможност без волан и да се управлява като асансьор - копче home, копче work, копче store/shop, и едно копче WC. Всъщност копчетата са сложни за боравене, най-добре с гласови команди.Коментиран от #29
14:51 27.10.2021
28 Няма значение
До коментар #26 от "гост":
Твоите коментари също съм ги докладвал както и на всеки който пише извън темата! Не разбираш ли че това е работата на трола - да те провокира да пишеш по друга тема. Просто не му отговаряй!14:53 27.10.2021
29 Нищо не каза!
До коментар #27 от "Крали Марко":
Нали знаеш че когато някой иска да свърши нещо търси решения, а този който не иска да го свърши търси оправдания. Хайде сега си прегледай мнението и виж кой се оправдава и кой е намерил решенията? Както виждаш и Тесла е била засегната, но като няма един чип, си е поръчала друг и е пренаписала фърмуера, за да може той да върши абсолютно същата работа, вместо да се оправдава с липсата на чипове и да спира производството, заради чип, който струва един долар. След това са нарушили и другия принцип на доставките just in time, като вместо да плащат при доставката, са предплатили чиповете за години напред. Познай дали ще имат проблеми в бъдеще? Но могат да си го позволят, защото нямат като Фолксваген дългове по-големи отколкото е пазарната им капитализация, а имат едни излишни 16 милиарда в банковата сметка, видимо от отчета им от септември месец, като са им останали само два милиарда дългове. Отделно имат три милиарда долара в биткойни, като само от това са спечелили милиард.Коментиран от #31, #32
15:01 27.10.2021
30 Крали Марко
До коментар #15 от "Дори не осъзнаваш написаното":
"Tesla успяват да напишат напълно нов фърмуер, който да работи с наличните на пазара чипове от произволен произход." - по принцип чиповете за авто индустрията и битовата електроника се произвеждат на определени места(няма ги по Илиянци), като съотношението е 15/85 процента в полза на Самсунг, Епъл и т.н. и се работи с предварителни заявки. Авто компаниите си поръчаха количества като миналогодишните и засиленото търсене тази година ги хвана неподготвени. Отделно има бум при продажбите на таблети, лаптопи, смарт телевизори и прочие, което допълнително влошава ситуацията, тъй като производителите на чипове ги обслужват с предимство. И в цялата тази световна суматоха(кв ВАГ, кви пет леа), само чичо Мъск има чипове... За сравнение дачии поръчани юни/юли със срок на доставка септември/октомври са с нов срок на доставка най-рано декември, ама не било сигурно. А всички знаем, че в един автовоз със дачии няма сложени чипове и за половин Тесла :)))Коментиран от #33
15:16 27.10.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Крали Марко
До коментар #29 от "Нищо не каза!":
Не знам защо ми трият коментарите, не съм ползвал нецензурен език. Та - за Тесла ли говориш, или просто трябва да плюеш по ВАГ. Мен те не ме интересуват, но ме заинтригува с койните на Мъск. Кажи, моля те колко биткойна и други койни има/имаше Мъск и колко спечели, докато феновете му купуваха/продаваха след всеки негов туит :)Коментиран от #35, #36
15:29 27.10.2021
33 Много си далеч от истината
До коментар #30 от "Крали Марко":
"по принцип чиповете за авто индустрията и битовата електроника се произвеждат на определени места(няма ги по Илиянци), като съотношението е 15/85 процента в полза на Самсунг, Епъл и т.н"Само в това изречение, което даже не съм копирал цялото си изписал толкова глупости, че дори не си заслужава губенето на времето за коментар. И как Ако всички тези чипове се произвеждат от samsung, която е корейска компания и apple която е американска и дори не произвежда чипове, всички говорят, че проблемът с чиповете идва от Китай?
В автомобилите се използват микроконтролери, които могат да се произвеждат от много компании. От тях се изисква да извършват някакво действие, като най-елементарен пример ще ти дам например да изслушаш mp3. Можеш да го направиш с телефон, компютър, cd player, DVD player, телевизор или дори на мултимедията на автомобилът ти. Като телефонът може да е с андроид или операционната система на apple, компютърът също може да е с различна операционна система, да не говорим за производителите на чиповете в тези устройства. Тоест с най-различна електроника можеш да получиш един и същ резултат, като софтуера е съвсем различен и няма как да сложиш софтуер от персонален компютър на телефон, телевизор или автомобилна мултимедия. От Тесла са толкова добри, че какъвто и чип да им дадеш, пишат фърмуера за него и той върши абсолютно същата работа, като дефицитния, като не влиза в конфликт с останалите чипове. А китайците са най големите производители на м
15:40 27.10.2021
34 Кико
15:40 27.10.2021
35 Не е трудно да потърсиш
До коментар #32 от "Крали Марко":
Ето ти цитат от миналата седмицаВ момента Tesla държи приблизително 43 200 BTC, на стойност приблизително 2,5 милиарда долара по днешните цени, според онлайн ресурса за наблюдение Bitcoin Treasuries . Това е приблизително 65% или 1 милиард долара повече от това, което автомобилният производител плати през февруари, когато компанията на Илон Мъск разкри , че е добавила 1,5 милиарда долара в BTC към баланса си.
През второто тримесечие Tesla продаде 10% от своите биткойни – около 46 000 BTC – на отчетена средна цена от около 50 000 долара за токен. В своя отчет за приходите за второто тримесечие , компанията уведоми, че е регистрирала печалби на стойност 128 милиона долара от продажбата на биткойн.
Коментиран от #41, #44
15:48 27.10.2021
36 Дрън-дрън
До коментар #32 от "Крали Марко":
Няма как да плюя по Volkswagen, защото те са плътно след Тесла когато говорим за електрификация на транспорта. Единственото което казвам е, че на практика няма кой да спре Тесла в близко бъдеще, въпреки конкуренцията. Най-важното е останалите да вземат пример и да започнат да се движат по-бързо към електрификация.Ако плюя по някой това е само Тойота, защото скоро ще злорадствам, когато паднат от високо. От най-големия производител на автомобили в света ги очаква лавинообразен пад, който ще ги превърне в посредствен производител, ако не фалират и то в много близко бъдеще. С други да ми ги чака съдбата на nokia. Не е ли срамно, че Илон Мъск има правото да прави сделки до 20% от пазарната капитализация на Тесла без да иска разрешение от борда на директорите, но въпреки това да може да купи скоро Toyota с еднолично решение без да пита никого, напълно теоретично разбира се, просто защото Toyota не се продава.
Коментиран от #43
15:55 27.10.2021
37 БАЙ Х@Й‼
До коментар #26 от "гост":
Айде пак прочети коментар 5‼️ За тошовото време пишеШ в коментар 10‼️ Аз ясно написах, че това което уж е ново е нещо което е отпреди 40 години ‼️16:03 27.10.2021
38 БАЙ Х@Й‼
До коментар #23 от "Ай cиктиp! Стига вече!":
Странно как точно този който отвори темата за "тошовото време", вика , не съм аз той беше ‼️16:12 27.10.2021
39 Бай Манчо
17:07 27.10.2021
40 DrivingPleasure
с тоя туит подстрекава към престъпление!
18:17 27.10.2021
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Плашимир
Си баските дето си сътворяваш все още са аналогови, льольо.
18:27 27.10.2021
43 Крали Марко
До коментар #36 от "Дрън-дрън":
Абсолютно съм съгласен с теб. Ваговете са се надъхали да го стигат, ама са назад с материала още, Тойота се ослушват, хибриди, водородче... може и да са прави, ама посоката вече е зададена. Мен ме дразни, че в медиите ни представят един визионер, който ще поведе света към прекрасното бъдеще, но всъщност си е едно подставено лице, което никакви кризи с доставките на каквито и да са части няма да го спрат. Утре за другите ток няма да има, ама за Тесла ще се намери.18:32 27.10.2021
44 Крали Марко
До коментар #35 от "Не е трудно да потърсиш":
Писна ми да ми трият постовете. Накратко: "визионерът" Мъск, който ще ни поведе към "прекрасното бъдеще" се занимава не толкова съсс спекулации, колкото с манипулации на крипто пазара. То не беше BTC, Doge, S(пиша го така, че май заради тази монета ме трият) и т.н. Та за мен персоната Мъск си е едно подставено лице, което прожекторите да осветяват, докато се случват "правилните" неща, и от всички производители на света само той да е подготвен и глобалната криза с доставките да подмине само Тесла ми е крайно съмнително. Или както казва чичо ни Любо - "скеептичен съм!" Утре дето се вика гуми може да няма, но за Мъск има(или в краен случай ще пренапишат кода и теслите ще полетят, та и гуми няма да им трябват). Взех да изпростявам, затова спирам, извинявам се за по-грубия език в пост номер 27 и дано не ми трият поста пак...Коментиран от #46
18:50 27.10.2021
45 Мъск
Гласувай за Луна !
20:15 27.10.2021
46 И какво се чудиш?
До коментар #44 от "Крали Марко":
Илон Мъск е казал какви ще са проблемите за следващите 10 години и как ще ги реши. За никого не е тайна. Още преди пет години е предвидил това с тока и си го произвежда сам, като го складира в батерии на зарядните си станции. Продава фотоволтаични покриви в комбинация с батерии за домовете и по време на проблемите в Тексас, тези които имаха такива покриви и батерии нямаха проблеми. Миналия месец отвори нов завод за големи батерии по три мегаватчаса, с годишен капацитет на производство 40 гигаватчаса.Знае за бъдещите проблеми с дефицита на батерии и е подписал дългосрочни договори с абсолютно всички производители на батерии, китайски, японски и корейски, също така е подписал поне 10-годишни договори и концесии за добив на материали за батерии. Разработил е собствени чипове от всякакви видове като с някои от тях е изградил най-мощния суперкомпютър в света, като произвеждат тези чипове само за него. Има слухове, че в момента търся да закупи собствена фабрика за производство на чипове и е един от малкото, който може да си го позволи финансово. Планирал е всичко до 2030г, като почти всичко тогава ще си произвеждат и доставят сами. Имат си обеца на ухото от 2017.
23:50 27.10.2021
47 Голям си каун
До коментар #8 от "Каращ Дачия":
По-добре да караш Ковид19 , отколкото Рено1908:56 28.10.2021
48 kjl
До коментар #2 от "Крали Марко":
Едно е да произвеждаш по 600 000 екземпляра на година, друго е по 10-11 милиона. Ако Тойота и Фолксваген произвеждаха по 500-600 000 коли на година и те нямаше да имат проблем с доставките. 500-600 000 все от някъде ще ги изкараш.08:35 29.10.2021