24 Декември, 2022 3043

Hyundai или Ford


  • Hyundai Ioniq 5 Първия модел от отделилия се бранд Ioniq се превърна в истински фурор сред феновете на електромобилите. Корейският модел предлага до 77.4кВч батерия, опция за задвижване на четирите колела и около 500 километра пробег при най-икономичната версия.
  • Ford Mustang Mach-E Феновете на класическия Mustang с конвенционален ДВГ първоначално не приеха много добре електрическия му брат, но с времето повечето от тях свикнаха и Mach-E се радва на успех, както в Европа, така и извън нея. Моделът предлага до 610 километра пробег, ако се спрете на версията с един електромотор и най-голямата батерия.

    115 гласа
    60%
    40%
    74 гласа

Коментари

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 Сиропа

    12 4 Отговор
    Корейската кола е направена да върви, докато западните тарикати правят коли за да ти вземат пари на макс!

    Коментиран от #4

  • 3 Стефан Фарашев

    3 4 Отговор
    Mustang Mach-E според няколко класации го обявиха за чуплив. Форд не се разболява той у......
  • 4 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Сиропа":

    Върви но все нещо куца...Имам Шевролет Круз...киправа е,...но втори път корейска няма да си купя...Най вече ме нерви включването на скоростите...някак си не става както трябва,...а не са нещо не у ред...
  • 5 Баце

    4 8 Отговор
    Между Форд и Хюндай, много ясно, че избирам Мерцедес.
  • 6 Класика

    4 4 Отговор
    Затворници в матрицата си коментират смешно-абсурдни неща за живите свободни хора!!!!! Ел колите са най големия враг за чистотата на света и разбиват на парченца скоротрагично озона ! Хората измират от замърсяването от ел колите! Производители и тези които ги налагат са за бай Ставри! За кожен електрошок! А мозъците от матрицата даже коментират тези въздохоубийци!????? Чакаме Тръмп! Да ги донесе на бай Ставри!
  • 7 гост

    1 0 Отговор
    Корейското е футуристично, различно,предлага интересни опции и знае какво е всъщност. Американското не е поникар, а сглобено в Мексико франкенщайнче, резултат от набързо събрани части, само и само да не изпуснат влака. Купуват ги, защото просто ги и ма и са на добра цена, не че са нещо хубаво, оригинално или интересно. 96% от закупилите Тесла нямат намерение да ги сменят. При Шеви Болт, дългогодишния конкурент на Тесла, 30% мислят да си ги запазят, а останалите са ги взели на лизинг само докато поръчките им за другите ел. коли стигнат до тях. Яко,а?

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта