31 Декември, 2022 9555

Honda или Opel


  • Honda Civic Европейската версия на 11-тото поколение Civic дебютира в Европа през тази година като представи модерна визия и нови технологии. Японците предлагат само един двигател - хибридният 2.0-литров мотор с мощност от 183 конски сили.
  • Opel Astra Шестото поколение на Astra се появи на бял свят през лятото на 2021 година, а от тогава видяхме още комби версия, както и изяло електрическа модификация, която дебютира по-рано тази година. Моделът може да се похвали с разнообразни трактове с мощност от 110 до 225 конски сили.

    766 гласа
    72%
    28%
    290 гласа

Коментари

  • 1 Иво

    112 44 Отговор
    По безсмислен спор не знам дали може да има.Да сравняваш японското качество с френско-немско недуразумение е просто нелепо.

    Коментиран от #2, #31

  • 2 ФЕН

    54 40 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Не си прав ...погледни фактите и ще се изумиш! Даже и при новите коли кантара не е в полза на хонда. Махни рекламата на японците и сравнявани фактите ...ще останеш изумен че японците хвърлят много пари за реклама и дума не обелват за цени на поддръжка и експлоатация като че ли като си купиш японска кола ще я държиш във витрина само. При 10г.+ пък спираш да мислиш че японеца е като рекламата за подръжката е 2-2,5 пъти в повече като пари ито в консумативи само ...другото само втораупотреба

    Коментиран от #12, #21

  • 3 О-крайнец

    35 18 Отговор
    От както франсетата съсипаха марката, предпочитам хонда!

    Коментиран от #32

  • 4 Джака

    15 11 Отговор
    имам ги и двете. Няма място за сравнение., ако обичате - лека нощ

    Коментиран от #6

  • 5 коко

    33 44 Отговор
    Естествено, че ще избера опела. Аман от прехвалени тамагочита.

    Коментиран от #8, #10, #13, #14

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 Коки Бонев

    54 9 Отговор
    Хонда е на трето място по продажби на автомобили в света! Но всеки си има предпочитания и глава на раменете си! Аз заложих на Хонда и вече 15 години съм луд фен!
  • 8 Никси

    15 10 Отговор

    До коментар #5 от "коко":

    викаш , МАНТА ,РЕКОРД ,КАДЕТ GSI ,АСКОНА И СЕНАТОР ,Е ОПЕЛИ СА СИ ОТ КЪДЕТО И ДА ГИ ПОГЛЕДНЕШ , но за ново японец , швед и американец , карай ново и хвали стар НЕМЕЦ , са го казали старите хора !!!.

    Коментиран от #22, #25

  • 9 Надизеяка

    6 4 Отговор
    Незнам,защо сравнявате кон с кокошка.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Така е

    18 8 Отговор

    До коментар #2 от "ФЕН":

    Тия безмислици за японските коли и скъпа поддръжка ги слушам от както се помня.
    Хубаво, че не повярвах.Всички около мен карат японски и разходите са смешни.И нови и стари.
    Особено Тойота,Хонда а и Сузуки.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 Никси

    10 2 Отговор

    До коментар #13 от "До простия":

    прав си колега , имах Опел астра -ф модел комби Дизел 1.7 немския мотор , пълен дарак кво ли не съм правил по мотора всеки месец ме връщаше в първи клас , все не можеш да заделиш някой лев за друго нещо , явно адаша не е патил с астрите и за това така си говори , накрая го ударих и се куртарих от него , макар че вършеше работа но да не бяха тези ремонти , единствено предница не съм правил ,старите класически опели са и по красиви и по елегантни стига да не ги гони ръждата които споменах по горе ,сега от японските коли всичките са здрави и надеждни CH-Rи HONDA AKORD , MITCHBISHI LANSER , NISAN , TOYOTA ,няма база за сравнение според мен ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !!!.
  • 16 Байчо от Плевен

    16 6 Отговор
    3 год. с Кадет - проблемно дърво с ръжда, 6 год. Астра 1,7 дизел - няма нещо което да не се е трошило по нея, 7 год. с Хонда Сивик 2,2 дизел -... и се родих
  • 17 Иван

    6 10 Отговор
    Само опел
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Гвз

    3 16 Отговор
    Отговора на този въпрос е нито една от двете.
    Качеството на Хонда е само мит.
    А при Опел просто липсва качество.
    Тези, които ги хвалят, просто ги е срам да си признаят, че са се набутали.

    Коментиран от #20

  • 20 Експерд

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гвз":

    То да беше само качество... То са удоволствие от прекрасното пътно поведение и управление, потекло, звук, прекрасна платформа за модифициране. Неслучайно най-бързо те модифицирани коли с предно на драг и писта са Сивици. Всеки признава новия Сивик за най-добрият хечбек.
  • 21 Анон

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "ФЕН":

    Явно гледаш различни статистики. Виж пак на кое място са хонда по качество и спри да промотираш
    немските боклуци. А относно цените, хонда и кия са най - евтините за поддръжка до ден днешен, като най - скъпи са нисан и тойота
  • 22 тоз

    3 7 Отговор

    До коментар #8 от "Никси":

    Никът ти ми е познат ,но както и да е. Аз съм VAG фен ,но винаги съм свалял шапка на спортните автомобили от други немски марки.Старите немски спортисти нямат живи набори или са единични бройки.Винаги ще карам Германска кола.
  • 23 Непознат

    5 6 Отговор
    Карайте си скъпите коли и подръжка.Аз съм заложил на фиат браво дизел,5-та година само масло и филтри,абсолютно нищо,и подръжка-приемлива.Много близък приятел кара сивик дизел-2012-не е спирал да ходи на сервиз,какво ли не прави по нея.Накрая я продаде.
  • 24 Онзи

    5 1 Отговор
    Ако човек има парите за Хонда и вземе Опел е за Курило....
  • 25 Онзи

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Никси":

    Кой VAG ще препоръчаш?!?!🤔🤔😁

    Коментиран от #27, #28, #33

  • 26 ИВАН

    4 6 Отговор
    Истинският патриот е щастлив да кара и по раздрънкана кола, но да е родно производство, а родоотстъпника е готов да лапне всяко по лъскаво бонбонче подадено му от някой китайски или японски жълтурко например.

  • 27 Никси

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "Онзи":

    голф-1и,2 GTI ,и WVшироко !!!.
  • 28 Никси

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Онзи":

    и Корадо!!!.
  • 29 Реалистът

    2 2 Отговор
    Японският курник по далеч,изискванията са за смяна на маслото на максимум 8к километра,за предпочитане на 5к.Не благодаря.
  • 30 Пичагата

    2 2 Отговор
    С моя Опел,майстора си изучи децата до 5клас.
    Незнам дали карах кола,или издържах деца.
  • 31 Коко боса

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    И кое им е качествено на японските ?
  • 32 Лилов

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "О-крайнец":

    Професре ,франсетата оправиха марката !
  • 33 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Онзи":

    питаш ме за ретро спортни коли , що ми слагаш минуси или аз нещо не съм те разбрал за кои модели става въпрос ,или си правиш бъзици с мен , тогава попитай Чичо ти Искрен той е по вещ към ретро !!!.
  • 34 Краварка в левия ЪГъл

    0 0 Отговор
    Ако ше е стара Онда , твърдо ДА ,нова едва ли , Опел твърдо Не , В@Г твърдо НЕ , БмВ ако имаш пари и да е ново , Мерц немам отношение, Какво им е на франсетата ,без ПЖо Айде Моля Зависи как се поддържа и кара...Всеки дава газ, най вече направо, а колко я поддържа и гледа 1-5% избирайте си

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта