13 Януари, 2024 9707

Renault или Peugeot


  • Renault Megane Последното поколение на Renault Megane е на пазара от повече от 7 години и преди близо две години получи фейслифт, който се оказа и последен за версията с ДВГ.
  • Peugeot 308 Новото 308 дебютира през 2021-ва, като споделя много от частите и технологиите си с други марки и модели от групата на Stellantis.

    305 гласа
    39%
    61%
    474 гласа

Коментари

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 Булгартъпак

    31 56 Отговор
    Цялата автоиндустрия върви надолу по отношение на надеждността на автомобилите. И френското автомобилостроене е сред най-ярките примери в това отношение.
  • 3 автоджамбаз

    39 59 Отговор
    Аха ! Ми то , май - конфликт нЕма . И двете френски бангии - за нищо не стават . Тънка ламаринка , пластмасичка от евтината , картонче , моторче /електро или ДВГ/ от тримерче за трева и ... цифри (ама - ЦИФРИ) ! Влезте в сайтовете на официалните вносители и ... ще се втрещите от цените , които искат за тези еднодневки . А па ако ви се наложи да продавате някоя от тях секънд хенд - ще разберете какво означава вечност .

    Коментиран от #4, #31

  • 4 АВТОДЖАМБАЗ 2

    62 11 Отговор

    До коментар #3 от "автоджамбаз":

    КОЛЕГА НАЙСТИНА СА ГОЛЕМИ БОКЛУЦИ НА ЗА ПРОДАЖБИТЕ ГРЕШИШ ПРОДАВАТ СЕ МНОГО ПО ДОБРЕ ОТ НЕМСКИТЕ И КАКВИТО И ДА Е БИЛО ДРУГИ.

    Коментиран от #6

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 автоджамбаз

    19 24 Отговор

    До коментар #4 от "АВТОДЖАМБАЗ 2":

    И си прав , и не си прав . Продават се само , ако цената е супер тънка . Проблемът при тях е , че нашенецът иска да купи кола на три години за 30 - 35 % от стойността и като нова , а това може да се случи само при французойките и италианките . Корейчетата по държат цена от тях .

  • 7 Анонимен

    120 14 Отговор
    От както карам Пежо и Ситроен, никога повече няма да се кача на Ауди или Фолксваген

    Коментиран от #8

  • 8 Румен Американеца

    14 37 Отговор

    До коментар #7 от "Анонимен":

    Откакто карам Лексус, никога повече няма да помисля за друга марка
  • 9 БАРС

    67 8 Отговор
    ЗА ЩАСТИЕ ИМАМ ГИ И ДВЕТЕ МАРКИ В МОМЕНТА.НЕ СЕ ОПЛАКВАМ .ЕДНАТА Е ДИЗЕЛ ДРУГАТА Е БЕНЗИН.ПЕЖОТО МИ Е ПЕЖО ПАРТНЕР ТА МИ СЕ НАЛОЖИ ДА СМЕНЯ АМОРТЕСЬОРИТЕ ПРОСТО ГУМЕНИТЕ МАНШОНИ ОТГОРЕ БЯХА НАПУКАНИ А НЕ ЧЕ СА ИЗПУСНАЛИ ,ТА ЗАРАДИ ТЯХ НЕ МИНАХ ТО ТА ДВА АМОРТЕСЬОРА ПРЕДНИ НАКЛАДКИ И ДВА ОГЛЕДАЛНИ ДИСКА И ЕДИН ЗАДЕН СПИРАЧЕН ЦИЛИНДЪР.ВСИЧКО ТОВА ЗА ЧАСТИ ДАДОХ 220 ЛВ А ЗА РАБОТА САМ СИ ГИ СМЕНИХ МНОГО ЛЕСНО СЕ РАБОТИ ПО НЕГО ВСИЧКО Е ДОСТЪПНО.МОТОР 1.6.ТА ОПЛЮВАЧИТЕ НА ТИЯ КОЛИ ПЛЮЯТ И НЕ ЗНАЯТ ЧЕ ТОВА СА СИ ХУБАВИ КОЛИ ЗАЩОТО НИКОГА НЕ СА ГИ ПРЕТЕЖАВАЛИ ИЛИ ВЪОБЩЕ СА НЯМАЛИ КОЛА.
  • 10 2 бр. Партнер + 2 бр. Боксер

    17 34 Отговор
    Тук (в сайта) един юнак превъзнася "качествата" на Пежо ,убеждава ни колко били здрави ,безпроблемни и с евтини части и ремонт ,което е пълна лъжа. През 2020 г. се подлъгахме и взехме 4 бр. от тези безобразия и се видяхме в чудо ,при положение че през ковид периода не се ползваха ,когато се ползвха през половината време висяха в люлинският сервиз ,то не беше трансмисия ,то не беше горивна система ,то не беше полуоски ,то не беше окачване ,то не беше ел. система /в тези - електроника няма/ ,то не беше ... чудо . Сега сме на хюндайчета и четно казано - френско не щем и да видим.

    Коментиран от #12, #23, #33

  • 11 И двете марки произвеждат

    17 40 Отговор
    боклуци , пластмасови чашки за еднократна употреба. Поне да бяха евтини , ама не са .
  • 12 БАРС

    32 2 Отговор

    До коментар #10 от "2 бр. Партнер + 2 бр. Боксер":

    ХАЙДЕ ХАЙДЕ СТИГА СИ ЛЪГАЛ .ТО ИЗЛИЗА ЧЕ ТИЯ КОЛИ НЕМОЖЕШ ИЗОПЩО ДА ГИ ПОТКАРАШ.
  • 13 1520

    48 3 Отговор
    Няма лоши коли , има лоши стопани . Имал съм различни марки и модели , без особени проблеми
  • 14 Ачик

    8 53 Отговор
    Без ПЕЖО! Без РЕНО! Без СИТРОЕН! Нито една от тези марки не си заслужава скъпата поддръжка. Ако ще плащам скъпо, то има десетки други варианти. Избора е богат.

    Коментиран от #16

  • 15 Пенчо ,бе - УЧИ !

    23 0 Отговор
    ... тИя , НЕможеш ,изоПщо , поТкараш ?! Ясно е , че нямаш завършен пети клас .
  • 16 Не мога да повярвам!!!

    37 5 Отговор

    До коментар #14 от "Ачик":

    Хахаха, била им скъпа подръжката!!!
    Ама яко ги разбираш нещата, ще дойдеш някой голям разбирач!!! Карайте си маслениците на по 20 - 30 години и никога ама никога не поглеждайте към френските или по - нисък клас автомобили, нищо че са нови!!!

    Коментиран от #35

  • 17 лъвче в ромбче

    11 43 Отговор
    Бре, колко защитници на френските таралясници се появиха тук. Ама, като няма пари за истинска кола, човек кара каквото му изпадне, така е.
  • 18 сервиз

    9 40 Отговор
    "Французойките" са нискобюджетни малолитражки с относително ограничен ресурс и с компромисно качество. Не препоръчвам.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор

  • 21 Любов Френска

    7 33 Отговор
    Коли правени от мине-чии за мине-чии.
  • 22 Алекс

    7 33 Отговор
    Карал съм тези две марки, посредствени коли...
    От шест години карам италианка,Lancia Kappa купе рядък екземпляр,ами с друго самочувствие я карам,просто ме кефи!!
    А само като кажеш Пежо Ситроен и до там,няма емоции..

    Коментиран от #24

  • 23 Той

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "2 бр. Партнер + 2 бр. Боксер":

    Оправяйте се . Не сте малки
  • 24 ПИЖО

    29 3 Отговор

    До коментар #22 от "Алекс":

    Ти имаш ли представа LANCIA CAPPA, която караш и толкова хвалиш пред ПЕЖО, колко е стара и до коя година се произвежда този модел и сега коя година сме ... а ?
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор

  • 28 Факултета

    13 6 Отговор
    Всички нови коли са направени докато им изтече гаранцията и после вие яките купувачи на 3-5 годишни коли сте в сервиза за яки ремонтчета,защото западнякът кара докато изтече гаранцията и после продава на източните балъци да им правят ремонтите
  • 29 Гюл Бахча

    6 2 Отговор
    Имам С4 купен нов преди десетина години и Honda CR-V пак купена нова 2019 2,4.
    Взех си е когато бях в САЩ само защото тук щяха да предлагат 1,5 т, което не искам и да коментирам.
    В момента са с почти еднакъв пробег, щото Ситроена го кара само жената в града. Симпатичен е, но е леш. Поради безупречното поддържане ауспуха му е бял, но ако почна да изброявам сервизните ми премеждия, ще ме заболят пръстите. Първите четири години стартер, динамо, компресор за климатик, на 80 хил съединител, щото е робот, амортисьори досега поне няколко пъти и всички тропат като чинели на Зилджан, тампони и подобни изобщо не ги броя, дюзи Siemens VDO Continental - почти 5000 лв и преди две години ремонт на DPF пак за почти 5000!! И понеже жените в семейството много го харесват и наистина е удобен, все още не съм го продал. Вероятно съм дал половината от стойността му за ремонт. Това е в кола купена от Автомотор и гледана безупречно.
    Вероятно в Европа, където няма дупки би се разваляла по малко. Уви. Хондата е счупвам по горите (карам колело там и съм запален риболовец) и за 150.000 съм сменил само масло, накладки и свещи! Дали бих си купил пак Ситроен!? Вероятно. Има си чара и всички около мен го харесват. Ако надделея обаче, никога повече!
    Просто е невероятно слаба кола. Не знам как са успели да постигнат непостижимото с чисто нови амортисьори и окачване да тропа все едно не е влизала в сервиз. Просто умопомрачително постижение!

    Коментиран от #30

  • 30 Като

    10 6 Отговор

    До коментар #29 от "Гюл Бахча":

    Просто дрънкаш глупости Ситроен такси наближава 180 хил.нищо досега освен масло,накладки един път и дискове.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор


  • 32 Смърт за беемве

    12 5 Отговор
    По-добре нова френска кола,отколкото немски таралясник дето не си знае километрите. Но тук повечето са с бюджет от три хиляди лева и естествено немогат да си позволят нещо ново затова избират немския гнилоч. Така че на всички дето плют немското яжте ми патката
  • 33 наблюдател

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "2 бр. Партнер + 2 бр. Боксер":

    до 10 от толкова плюене си личи че сигурно работиш за корейците и плюеш по френските
  • 34 Адолф

    3 5 Отговор
    На жената взех Пежо 2008- красивичко, но със стария 1,6HDI - мотор без проблем, но електроника, сети като коледна елха.... И никаква возия. За града става, но до там.
    От друга страна, аз от 10 години карам Мерцедес 200 компресор. След месец престой при -5 запали на четвърт оборот. Няма хлопане, няма умрели датчици на електрониката.
    Всяко нещо си има парите, но да хвалите еднодневки с 0,9 кубиков двигател е меко казно несериозно. При 70к започват да умират, а при 90 вече са умряли. А ние се радваме на "нова" 4 годишна французойка на 100к, само защото нямаме пари...
  • 35 Разбирачо

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Не мога да повярвам!!!":

    Карам Хонда Сивик 2014г Имам професионална книжка. Шофьорските курсове съм ги изкарал през 1983г, когато сигурно не си бил заплануван. Имал съм и трите марки, които коментирах и за това имам мнение. Не ти преча да си лангъркаш гнилака а ти не ми давай наклон на мнението
  • 36 Пежо

    9 0 Отговор
    Имам пежото от снимката, 308. Колата е просто невероятна. Преди съм карал 207 дизел, мотора беше на около 300к реални км и беше без проблем, имаше други проблеми по колата, но нищо фрапантно за тези км, беше нормално. Всяка кола ги има, а ВАГ-овете в изобилие. Не сте се качвали в такава кола и бързате да хулите. Качете се в едно Пежо, в Рено и в едно Ауди и ще видите разликата. За надеждност на новите не мога да кажа, но съм чел добри отзиви за новата 308ца.
  • 37 не се хабете

    4 13 Отговор
    Хе-хе,тук са събрали собственици на френски к.нефи и ги защитават със зъби и нокти. Забавно.
  • 38 ситроен

    4 2 Отговор
    който оплюва ситроена,да ми кара у...я.ще му излезе без пари ,ремонти и гориво.големи разбирачи станахте .мишоци без пари ,но се хвърлят на маслодайните аудита и бмв.
  • 39 308

    0 2 Отговор
    Който няма пари за Пежо си купува Рено

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта